OTC Markets Group utpeker SEB som OTCQX-sponsor

NEW YORK, July 06, 2022 (GLOBE NEWSWIRE) -- OTC Markets Group Inc. (OTCQX: OTCM), operatør av finansmarkeder for 12 000 amerikanske og globale verdipapirer, har kunngjort at Skandinaviska Enskilda Banken AB (SEB), et ledende nordeuropeisk finanskonsern, er blitt utpekt som OTCQX-sponsor.

SEB er godkjent av OTC Markets Group til å fungere som sponsor for selskaper som skal noteres på OTCQX- og OTCQB-markedene.

«OTC Markets Group gleder seg over å inkludere SEB i vårt fellesskap av OTCQX-sponsorer», sa Joe Coveney, visedirektør for International Corporate Services i OTC Markets Group. «Som en ledende institusjonell bank i Norden kan SEB tilby viktig ekspertise og innsikt til globale utstedere som ønsker å få tilgang til amerikanske investorer via våre OTCQX- og OTCQB-markeder.»

«SEB gleder seg over å være den første OTCQX-godkjente nordeuropeiske banksponsoren, og vi har til hensikt å tilby våre børsnoterte nordiske kunder muligheter for krysshandel på OTCQX eller OTCQB», sa Micael Ljunggren, Head of Investment Banking US hos SEB. «Selskaper er opptatt av å øke eksponeringen overfor amerikanske investorer, og samarbeidet med OTC utgjør et svært attraktivt alternativ for å nå dette målet.»

For å kvalifisere seg for OTCQX-markedet må alle amerikanske og internasjonale selskaper engasjere en OTCQX-sponsor. For mer informasjon om OTCQX-markedet, ta kontakt med Joe Coveney på jcoveney@otcmarkets.com.

Om SEB

SEB er et ledende nordeuropeisk finanskonsern med en sterk tro på at entreprenørskap og innovative selskaper er nøkkelen til å skape en bedre verden. Vi har et langsiktig perspektiv og støtter våre kunder i gode så vel som dårlige tider. I Sverige og de baltiske landene tilbyr SEB finansiell rådgivning og et bredt spekter av finanstjenester. I Danmark, Finland, Norge, Tyskland og Storbritannia har bankens virksomhet et sterkt fokus på bedrifts- og investeringstjenester, basert på et fullt tjenestetilbud til bedrifter og institusjonelle kunder. Den internasjonale karakteren av SEBs virksomhet gjenspeiles i vår tilstedeværelse i mer enn 20 land rundt om i verden, med ca. 16 000 ansatte. Pr. 31. mars 2022 var gruppens totale kapital SEK 3 766 milliarder, mens forvaltningskapitalen utgjorde SEK 2 432 milliarder. Les mer om SEB på www.sebgroup.com.

Om OTC Markets Group Inc.
OTC Markets Group Inc. (OTCQX: OTCM) driver regulerte markeder for handel med 12 000 amerikanske og internasjonale verdipapirer. Våre datadrevne standarder for offentliggjøring danner grunnlaget for våre tre offentlige markeder: OTCQX® Best Market, OTCQB® Venture Market og Pink® Open Market.

OTC Link® Alternative Trading Systems (ATSs) tilbyr kritisk markedsinfrastruktur som forenkler handelen for meglere og forhandlere. Vår innovative modell gir bedrifter mer effektiv tilgang til de amerikanske finansmarkedene.

OTC Link ATS, OTC Link ECN og OTC Link NQB er alle en SEC-regulert ATS som drives av OTC Link LLC, en FINRA- og SEC-registrert megler-forhandler, og medlem av SIPC.

Hvis du vil vite mer om hvordan vi skaper bedre informerte og mer effektive markeder, besøk www.otcmarkets.com.

Abonner på OTC Markets' RSS-feed

Mediekontakt:
OTC Markets Group Inc., +1 (212) 896-4428, media@otcmarkets.com

Hvis du vil se dette innholdet fra www.globenewswire.com, gi ditt samtykke øverst på denne siden.
Hvis du vil se dette innholdet fra ml.globenewswire.com, gi ditt samtykke øverst på denne siden.

Om GlobeNewswire by notified

Følg pressemeldinger fra GlobeNewswire by notified

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra GlobeNewswire by notified på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra GlobeNewswire by notified

Infinera Completes $373.75 Million Convertible Senior Notes Offering and Repurchases Approximately $300 Million of 2024 Convertible Notes8.8.2022 22:23:04 CEST | Press release

SAN JOSE, Calif., Aug. 08, 2022 (GLOBE NEWSWIRE) -- Infinera (NASDAQ: INFN) announced today the closing of its previously announced offering of 3.75% convertible senior notes due 2028 (the “2028 Notes”) in a private placement to qualified institutional buyers pursuant to Rule 144A under the Securities Act of 1933, as amended (the “Securities Act”). After the exercise in full of the option to purchase additional 2028 Notes, the aggregate principal amount of 2028 Notes issued in the offering was $373.75 million, with the Company receiving net proceeds (after fees and other expenses) of approximately $362.50 million. The Company used approximately $283.62 million of the net proceeds from this offering to repurchase, including the payment of accrued and unpaid interest, approximately $300 million in aggregate principal amount of its 2.125% Convertible Senior Notes due 2024 in privately negotiated transactions concurrently with the offering. The company intends to use the remaining net proc

CrossAmerica Partners LP Reports Second Quarter 2022 Results8.8.2022 22:15:00 CEST | Press release

Allentown, PA, Aug. 08, 2022 (GLOBE NEWSWIRE) -- CrossAmerica Partners LP Reports Second Quarter 2022 Results Reported Second Quarter 2022 Operating Income of $21.1 million and Net Income of $14.0 million compared to Operating Income of $8.2 million and Net Income of $4.8 million for the Second Quarter 2021Generated Second Quarter 2022 Adjusted EBITDA of $41.4 million and Distributable Cash Flow of $32.4 million compared to Second Quarter 2021 Adjusted EBITDA of $29.7 million and Distributable Cash Flow of $25.0 millionReported Second Quarter 2022 Gross Profit for the Wholesale Segment of $55.0 million compared to $44.2 million of Gross Profit for the Second Quarter 2021Distributed 342.8 million wholesale fuel gallons during the Second Quarter 2022 at an average wholesale fuel margin per gallon of 11.8 cents compared to 331.6 million wholesale fuel gallons at an average wholesale fuel margin per gallon of 9.2 cents during the Second Quarter 2021, an increase of 3% in gallons distribute

Galapagos receives transparency notification from FMR LLC8.8.2022 22:01:00 CEST | Press release

Mechelen, Belgium;8 August 2022, 22.01CET;regulated information – Galapagos NV (Euronext & NASDAQ: GLPG) received a transparency notification from FMR LLC. Pursuant to Belgian transparency legislation1, Galapagos received a transparency notification on 3 August 2022 from FMR LLC, who notified that it holds 3,739,645 of Galapagos’ voting rights, consisting of ordinary shares (3,707,145) and equivalent financial instruments (32,500). FMR LLC controls investment funds FIAM Holdings LLC, Fidelity Management & Research Company LLC, Fidelity Management Trust Company and Strategic Advisers LLC, of which Fidelity Management & Research Company LLC increased its position to 3,300,782 voting rights, consisting of ordinary shares (3,268,282) and equivalent financial instruments (32,500), representing 5.02% of Galapagos' currently outstanding shares. Hence, this controlled undertaking of FMR LLC group individually crossed the 5% threshold. FMR LLC's holding of 3,739,645 Galapagos' voting rights now

Graduate Management Admission Council Appoints Joy Jones as Incoming CEO8.8.2022 18:00:00 CEST | Press release

Jones to succeed Sangeet Chowfla as head of the global association representing leading graduate business schools RESTON, Va., Aug. 08, 2022 (GLOBE NEWSWIRE) -- The Graduate Management Admission Council (GMAC), a global association of leading graduate business schools, today announced the appointment of Joy Jones as the organization’s CEO-Elect. Jones currently serves as GMAC’s chief product officer and general manager of assessments, a role she has held since July 2017. The announcement came after current CEO Sangeet Chowfla announced his intention to step down from the position earlier this year, and an extensive search executed by a global executive recruiting firm. The GMAC board of directors unanimously voted to elect Jones, who will become GMAC’s fourth CEO as of October 1, 2022. “With more than a hundred interested candidates from around the world, the Board conducted extensive interviews and thorough evaluations over the past months and was thrilled to find the best person to l

GeoJunxion (GOJXN.AS) announces the booking of a series of Location Intelligence Service contracts with combined value of well over one Million Euro8.8.2022 18:00:00 CEST | Press release

Capelle aan den IJssel, The Netherlands – 8 August 2022 – GeoJunxion (GOJXN.AS) is pleased to announce the booking of a series of Location Intelligence Service contracts with combined value of well over one Million Euro. The first 40 days of the new Financial Year 2022/23 (1 July 2022 - 30 June 2023) have been particularly busy and exciting for the various teams in GeoJunxion. As result of this, GeoJunxion is pleased to announce the booking of a series of Location Intelligence Services for one of its major global IT customers, with a combined value well over one Million Euro. In response to an increasing demand for hyper local content, GeoJunxion has closed a series of extensions to existing service contracts and successfully completed the negotiations on a large new tailor-made Location Intelligence Service contract. These new contracts will convert into revenue over the next 3 to 6 months and will contribute substantially to the continued growth of the company’s top- and bottom-line.