OTC Markets Group utpeker Fearnley Securities som OTCQX-sponsor

NEW YORK, May 12, 2022 (GLOBE NEWSWIRE) -- OTC Markets Group Inc. (OTCQX: OTCM), operatør av finansmarkeder for 12 000 amerikanske og globale verdipapirer, kunngjorde at Fearnley Securities, en ledende uavhengig fullservice-investeringsbank med kontorer i Oslo og New York, har blitt utpekt som OTCQX-sponsor.

Fearnley Securities er godkjent av OTC Markets Group som sponsor for selskaper som skal noteres på OTCQX- og OTCQB-markedene, og er den andre FINRA-lisensierte investeringsbanken som representerer Norden på dette området.

«OTC Markets Group ønsker Fearnley Securities velkommen til vårt fellesskap av OTCQX-sponsorer», sa Joe Coveney, visedirektør for International Corporate Services i OTC Markets Group. «Ettersom globale utstedere ønsker å øke omsetteligheten til verdipapirene sine i USA, fortsetter kvalifiserte rådgivere å tilby kritisk ekspertise og praktisk innsikt i å navigere i retningslinjene som er angitt i våre OTCQX- og OTCQB-regler.»

«Vi ser frem til å samarbeide med OTC Markets Group for å hjelpe selskaper som er børsnotert i Norden, med å få enda bedre tilgang til amerikanske investorer og diversifisere aksjonærbasene sine», sa Peter Wessel, administrerende direktør i Fearnley Securities. «OTCQX-markedet tilbyr en effektiv og høykvalitetsløsning for dette formålet, som vi mener er svært overbevisende.»

For å kvalifisere for OTCQX-markedet må alle amerikanske og internasjonale selskaper engasjere en OTCQX-sponsor. For å vite mer om OTCQX Market, kontakt Joe Coveney på jcoveney@otcmarkets.com

Om Fearnley Securities
Fearnley Securities, en del av Astrup Fearnley Group, er en ledende, uavhengig fullservice investeringsbank som betjener et bredt utvalg kunder fra sine kontorer i Oslo og New York. Blant kundene finner vi store investeringsselskaper, familiekontorer, finansielle sponsorer og utvalgte, velstående enkeltpersoner. Fearnley Securities ble grunnlagt i 1987 og har bygget opp solid kapasitet innen maritim, offshore, eiendom, energi og cleantech.

Om OTC Markets Group Inc.
OTC Markets Group Inc. (OTCQX: OTCM) driver regulerte markeder for handel med 12 000 amerikanske og internasjonale verdipapirer. Våre datadrevne standarder for offentliggjøring danner grunnlaget for våre tre offentlige markeder: OTCQX® Best Market, OTCQB® Venture Market og Pink® Open Market.

OTC Link® Alternative Trading Systems (ATSs) tilbyr kritisk markedsinfrastruktur som forenkler handelen for meglere og forhandlere. Vår innovative modell gir bedrifter mer effektiv tilgang til de amerikanske finansmarkedene.

OTC Link ATS, OTC Link ECN og OTC Link NQB er en SEC-regulert ATS som drives av OTC Link LLC, FINRA- og SEC-registrert megler-forhandler, og medlem av SIPC.

Hvis du vil vite mer om hvordan vi skaper bedre informerte og mer effektive markeder, besøk www.otcmarkets.com.

Abonner på OTC Markets' RSS-feed

Mediekontakt:
OTC Markets Group Inc., +1 (212) 896-4428, media@otcmarkets.com

Hvis du vil se dette innholdet fra www.globenewswire.com, gi ditt samtykke øverst på denne siden.
Hvis du vil se dette innholdet fra ml.globenewswire.com, gi ditt samtykke øverst på denne siden.

Om GlobeNewswire by notified

Følg pressemeldinger fra GlobeNewswire by notified

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra GlobeNewswire by notified på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra GlobeNewswire by notified

ERYTECH Announces the Availability of the Documents for its Annual General Meeting to be held on June 24, 202224.5.2022 22:05:00 CEST | Press release

ERYTECHAnnounces the Availability of the Documents for its Annual General Meeting to be held on June 24, 2022 Cambridge, MA (U.S.) and Lyon (France), May 24, 2022 – ERYTECH Pharma (Nasdaq& Euronext: ERYP), a clinical-stage biopharmaceutical company developing innovative therapies by encapsulating therapeutic drug substances inside red blood cells, today announced the availability of the documents for its Annual General Meeting to be held on Friday, June 24, 2022. ERYTECH’s shareholders are hereby informed of the Annual General Meeting which will be held on June 24, 2022 at 09:00am CEST at the Hôtel Intercontinental Paris – Le Grand, 2 rue Scribe, 75009 Paris (FRANCE). Shareholders may participate in the General Meeting as follows: Attend in person; Voting by mail or by internet on the secure voting platform Votaccess; or Give a proxy to any individual or legal entity of their choice, under the applicable legal and regulatory conditions, or give a proxy to the Chairman of the Shareholde

Data Quality Leaders Unite Around Alation’s ‘Open Data Quality Initiative’24.5.2022 16:50:06 CEST | Press release