Oslos første XL-BYGG har åpnet dørene

1. mars åpnet XL-BYGG Proff Alna på Alnabru.
NYTT PROFFSENTER: Avdelingsleder hos XL-BYGG Proff Alna, Cato Sannerud (t.v.), får  blomster fra kjededirektør i XL-BYGG, Are Ellingsve, på åpningsdagen.
NYTT PROFFSENTER: Avdelingsleder hos XL-BYGG Proff Alna, Cato Sannerud (t.v.), får blomster fra kjededirektør i XL-BYGG, Are Ellingsve, på åpningsdagen.

Det nye proffsenteret er på totalt 5.000 kvadratmeter. XL-BYGG Proff Alna springer ut fra tidligere Sentrum Bygg som har lang og stolt historie i Oslo som en markant aktør innenfor interiørsegmentet. Dette sortimentet videreføres samtidig som at tyngre byggevarer og et proff butikksortiment nå er på plass. Proffanlegget har et bredt spekter av informative produktutstillinger som sammen med de ansattes fagkompetanse sikrer beste produktvalg for den enkelte kunde.

Avdelingsleder Cato Sannerud ved XL-BYGG Proff Alna forteller:

- Vi er superfornøyd med det nye proffanlegget vårt. Alt er nyoppusset og lokalene er blitt råflotte. Vi tilbyr med dette alt som proffkundene trenger. Jeg vil rette en stor takk til alle involverte i denne prosessen – det har vært lagt ned en enorm innsats de siste månedene for å komme i mål.

Kjededirektør i XL-BYGG, Are Ellingsve, sier han imponert over det nye anlegget:

- Dette er vår første XL-BYGG i Oslo så det er selvsagt ekstra stas. Her har teamet levert et anlegg som tilbyr full pakke av både vareutvalg og tjenester – men også effektiv handel for proffen. Jeg er stolt over det de har fått til! Det er også hyggelig at den engasjerte gjengen som jobber på Alna endelig har fått den arbeidsplassen de fortjener.

Fagmesse på åpningsdag
På åpningsdagen kunne proffkundene glede seg over fagmesse og foredrag med relevante tema. Det ble også servert kaffe, kake og mat fra grillen til de som tok turen til anlegget denne dagen.

XL-BYGG Proff Alna ligger på Alnabru i Oslo på adressen Verkseier Furulunds vei 9.

Les mer om XL-BYGG Proff Alna her

XL-BYGG Proff Alna i Oslo har åpnet.
Avdelingsleder Cato Sannerud ved XL-BYGG Proff Alna (t.v.) og kjededirektør i XL-BYGG, Are Ellingsve.
Det ble servert kake og grillmat på åpningsdagen.
Det var mange som møtte opp på åpningsdagen.
Inne butikken er det utstilt ulike produkter.