Olivia Lobato sin "Syrener" i ny drakt - akustisk versjon med Ramón

Låten "Syrener" ble sluppet for over ett år siden, og har blitt en av sommerenes heteste låter i 2022. Låten fikk ordentlig fart etter å ha gått viralt på TikTok i vår, som smittet over til Spotify hvor den har ligget på topp 5 i både Sverige og Norge. Nå slipper Olivia en akustisk versjon med en av Norges største artister Ramón. Tidligere i år covret Ramón "Syrener" på TikTok, nærmere en halv million mennesker har sett videoene og ventet i spenning på dette samarbeidet.

Hør låten her.

23 år gamle Ramón har allerede skapt et navn for seg selv. To EP’er og en rekke imponerende konserter har vist at over 150.000 følgere på sosiale medier ikke har kommet til ved en tilfeldighet - de ærlige og sårbare tekstene har truffet en stadig voksende gruppe fans og følgere som kjenner seg igjen i Ramón sin åpenhet, både i musikken og livet.

Første singel fra hans debutalbum, "ok jeg lover", slo satte ny streamingrekord og gikk rett inn som nummer 1 på Spotify sin toppliste, hvor den ble liggende i en hel måned. Etter en måned hadde den streamet til platina, og "ok jeg lover" var lenge den mest spilte låten på norsk radio.

18 år gamle Olivia Lobato fra Stockholm skriver smertefullt og drømmende om livets store stunder. Med sin fengslende sangstemme fikk Olivia tidlig et navn på TikTok, hvor hun tolket kjente svenske poplåter. Allerede første gang hun gikk i studio for å skrive selv ble låten "Syrener" et faktum. En vakker, men samtidig melankolsk sommerlåt som har tatt både Norge og Sverige med storm.

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, The Weeknd, TIX, Post Malone, Ariana Grande, The 1975, Dagny, Ruben, Shawn Mendes, The Beatles, Odd Nordstoga, Drake, Imagine Dragons, The Rolling Stones m.fl.

Ny musikk fra Carly Rae Jepsen, Roc Boyz, Elton John, Olivia Lobato/Ramón, The Killers og Benny Blanco!5.8.2022 10:54:03 CEST | Pressemelding

Carly Rae Jepsen har sluppet sin nye singel “Beach House” fra det kommende albumet The Loneliest Time som slippes 21. oktober. I låten tar hun for seg uforutsigbarheten ved nåtidens online dating med uhell og skuffelser det kan bringe, på en ærlig og morsom måte. “Beach House” sementerer til syvende og sist Jepsens arv som en av pophistoriens skarpeste fortellere om de endeløse nyansene av kjærlighet og forhold. Den amerikanske artisten og produsenten Benny Blanco har fått med seg BTS og Snoop Dogg på sin nye låt “Bad Decisions” som ble sluppet i dag. Låten følger med en musikkvideo du kan se her The Killers er ute med låta “boy” i dag, som er produsert av Stuart Price som også produserte albumet Day & Age som toppet den norske albumlista i 2008. Bandet legger ut på turne i Nord-Amerika senere denne måneden, og skal også turnere i Australia og New Zealand i år. Produsentlegenden T Bone Burnett er nå aktuell med albumet The Invisible Light: Spells - en del av trilogien The Invisible Lig

Snow Boyz slipper ny musikk for sommeren – Kom da21.7.2022 14:49:48 CEST | Pressemelding

Snow Boyz har den siste tiden vært i studio og kokt opp låter for å servere fansen i sommer. Fredag 22. Juli slipper brødrene “Kom da”. “Kom da, navnet sier for seg selv. Drip og kommas er alltid velkomne hos oss. Derfor vi sier "Kom da" til drip og kommas. Drip står for stil og kommas står for flus til de som lurer.” sier Snow Boyz. "Vi var i studio med gutta mens vi hørte gjennom noe beats. Wavy var keen på å høre noe Bennochio beats og ba Bennochio sette på sine beats, men han var opptatt med noe annet og hørte ikke på det Wavy ba om. Plutselig ropte Wavy, "Ey Bennochio kom da, sett på noe beats mann" Med en gang han viste oss den første beaten begynte Wavy å synge "Kom da, Kom da". Ja mann, det var sånn låta ble til as.." Fredag 22. Juli slipper duoen endelig ny musikk. De er klare for å gi ut “Kom da”. Tidligere i år gjestet de Tina & Bettina på singelen “Brannbil”. Brødrene Rafael og Paulo Domingos alias Wavy Marley og $k!p utgjør duoen Snow Boyz. Etter duoen ble dannet i 2009, h