Oddsspillere tror på Hushovd

Internasjonale oddstippere og bookmakere har stor tro på Thor Hushovd i morgendagens sykkelklassiker Paris-Roubaix.

Hos spillselskapet Unibet rangeres vår 33 år gamle sykkelkonge fra Grimstad rangeres som nestfavoritt til å vinne søndagens gigantritt – også kalt ”Dronningen av sykkelklassikerne”. Seier til Hushovd gir syv ganger pengene i tibakebet aling. Favoritt hos de fleste er fjorårsvinner og tempokonge Fabian Cancellara.

-Dette er årets viktigste ritt for vår regjerende verdensmester. Han har en tredje- og en andreplass fra de to foregående årene, og mange av våre tippere tror han tar steget opp øverst på pallen etter morgendagens batalje på brosteinene mellom Frankrike og Belgia, sier PR og samfunnskontakt Mads Jørgensen i Unibet.

-Blant våre tippere ser vi noen klare tendenser: Nordmenn og belgiere er i overtall når det gjelder tro på Hushovd. Dansker og en del mellom-europeere fester lit til Cancellara, mens belgiske og britiske oddstippere satser pengene sine på Tom Boonen, sier Jørgensen.

Unibets oddsfavoritter i Paris-Roubaix:

Cancellara, F

Boonen, T

Hushovd, T

Ballan, A

Chavanel, S

Flecha Giannoni, J-A

Leukemans, B

Devolder, S

Boom, Lars

Thomas, G

Mediehenvendelser: Mads Jørgensen på telefon 926 42737

Om Joe AS

Joe AS
Vollsveien 108B
1358 Jar

Følg pressemeldinger fra Joe AS

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Joe AS på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Joe AS