Odd Nordstoga med band – Inn i skogen og ut på tur

Foto: Hans Fredrik Asbjørnsen

Med sekken full av både nye og gamle favorittlåtar, legg heile Noregs Odd Nordstoga ut på ein haustturné, som også markerar sleppet av eit heilt nytt album.

Med seg på tur har han sitt eminente band, med nokon av landets ypparste musikarar, som trippar etter å formidle den etterlengta kjensla av samspel som berre eit skikkeleg godt orkester kan levere.

På desse konsertane vil publikum få servert låtar frå albumet "Fatig ferdamann", som Odd leverte til strålande mottaking midt under pandemien, men også låtar frå det komande albumet "Inn i skogen", som ventas i starten av oktober. I tillegg blir det rikeleg med favorittar frå Nordstogas arkiv, sjølvsagt! Få greier å skildre poesien i kvardagen slik han gjer, utan at det blir anten klisjefylt eller svulstig. Han syng om venskap og kjærleik, om naturen og om dagane som kom og gjekk. Han får oss til å danse, sjølv om me ikkje kan, og til å ville synge om denne grisen som står og hyler.

Det er aldri nokon tvil om at denne mannen lever for å spela for publikum, og det er ikkje rart at folk i alle aldrar har trykt han til bringa, både til høgtid og på fest. Ein konsert med Odd Nordstoga og bandet hans opplevast rett og slett som ei sårt tiltrengt vitamininnsprøyting.

Under er byer og steder Odd Nordstoga skal besøke til høsten, og turnédatoer:

torsdag 20.okt Asker, Asker Kulturhus

søndag 20.nov Oslo, Operaen

Billettsalget starter 1. april, følg med på https://oddnordstoga.no/

Foto: Hans Fredrik Asbjørnsen

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, The Weeknd, TIX, Post Malone, Ariana Grande, The 1975, Dagny, Ruben, Shawn Mendes, The Beatles, Odd Nordstoga, Drake, Imagine Dragons, The Rolling Stones m.fl.

Subwoolfer i streamingtoppen verden over16.5.2022 15:46:05 CEST | Pressemelding

Lørdag var det duket for årets finale i Eurovision hvor Norges bidrag, Subwoolfer, havnet på 10. plass. Gjennom helgen har Subwoolfer sin “Give That Wolf A Banana” gått som en farsott på sosiale medier, noe som har resultert i 200.000 nye TikTok-følgere, 3 millioner likes og fler millioner visninger. I dag gikk Subwoolfer rett inn på Spotify sin globale toppliste på #117 som et av de mest streamede bidragene fra årets Eurovision, i tillegg er de #7 på den globale viral-listen. De gule ulvene kan skilte med toppliste-plasseringer over hele Europa, blant annet #6 i Sverige, #9 i Ukraina og #30 i UK. Subwoolfer – Give That Wolf A Banana Subwoolfer på TikTok Fullstendig oversikt over listeplasseringer (Spotify charts): #34 Østerrike #47 Belgia #8 Estland #10 Finland #33 Tyskland #2 Island #47 Irland #8 Latvia #8 Litauen #28 Nederland #4 Norge #6 Sverige #48 Sveits #9 Ukraina #30 UK

Ny musikk fra SALTI, Kendrick Lamar, Maria Petra, Veronica Maggio og Florence + The Machine13.5.2022 10:10:55 CEST | Pressemelding

SALTI introduserer sin nye EP Demons med singelen "Love Poor" Album fra Joakim Berg 27. mai Maria Petra med ny låt 13. mai - "the first love" Florence + The Machine slipper sitt femte studioalbum; Dance Fever Kendrick Lamar er endelig tilbake med etterlengtet album The Rolling Stones "LIVE AT THE EL MOCAMBO". En legendarisk begivenhet i den utrolige 60-årige historien til Rolling Stones slippes i sin helhet for første gang i dag! "Live At The El Mocambo" er opptak fra den første av Stones to sagnomsuste, hemmelige konserter på Toronto-klubben (med kun 300 kapasitet) i mars 1977. Dette er den første utgivelsen fra konserten noensinne. ”Heaven Med Dig” er den siste singelen før Veronica Maggios album, Och som vanligt händer det något hemskt slipper ut 20. mai. Veronica er aktuell med en turné i Norge, både på festivaler og egne konserter før turnéen avsluttes med en konsert med Gabrielle i Oslo Spektrum 14. oktober. Loreen er tilbake med sin nye singel ”Neon Lights”, en energisk låt som