Odd Nordstoga "I går"

- kor ulik den kan vera, kor fin den kan framstå med sine småting, den uvitande gårsdagen.

Nokon dagar hender det ting som ein ikkje hadde forestilt seg.
Noko uventa. Noko dramatisk. Noko som snur opp ned på ting. Det kan vera i livet ditt, eller i samfunnet. Frå ein dag til ein annan, eller i ein augneblink, kan verda bli forandra.

Når slikt hender er det rart å tenke på at ein har gått rundt så aldeles uvitande, som i ei skodde, og lagt lystige planar og innhald til nett desse dagane, som om ingenting skulle skje! – At ein skal til tannlegen veit ein ein månad på førehand, men at verda blir forandra veit ein fyrst etter det har hendt. Det er rart å tenke på, for ei pussig ordning.

Eg gjekk på ei myr i Trysil på ski. Hadde høyrt og lese alt eg kom over om invasjonen i Ukraina. Dette i von om at nokon kunne svara på korleis dette kom til å gå. «Slik og slik og så kjem alt til å bli som før» Det var det eg glupsk leita etter i aviser og på radioen. Men det kom ikkje noko godt svar.

Når eg kom heim laga eg «I går», som for å hugse på det, kor ulik den kan vera, kor fin den kan framstå med sine småting, den uvitande gårsdagen.

Se video til «I går»: https://youtu.be/2xDmkogpTVU
Regissert av Sigurd Fossen, Fill In productions

«I går» er siste singel ut fra Odd Nordstogas komande album "Inn i skogen", som er venta 7. oktober.

Odd Nordstoga og hans eminente band skal ut på haustens store turné – Inn i skogen og ut på tur: https://oddnordstoga.no/#live

I går

Ser rundt meg på dei ørsmå ting
Det varme vatnet ifrå kjøkenspring
ein omn som lyser for at den er på
Ein buss i gata som er ved å gå

På butikken er det fullt av mat
importerte eple og grøn salat
Eg tenkte ikkje på det der i går
Eg tenkte ikkje på det

I går så var det eigne draumar
og eigne hjartesår,
og snart så var det vår

I går så var det småting som var stort på TVn vår
No trur eg alle vel forstår
at det der, det var i går

På radioen er det ein ting i
For no har det kome ei heilt ny tid
Som kallar fram eit velkjend mareritt
som gjekk igjen på guteromet mitt:

Inn ifrå aust ut av ei grå, tung sky
skar rett imot to svarte jagarfly
eg tenkte ikkje på det der i går
eg tenkte ikkje på det

I går så var det eigne draumar
og eigne hjartesår,
og snart så var det vår

I går så var det småting som var stort på TVn vår
No trur eg alle vel forstår
at det der, det var i går

Foto: Hans Fredrik Asbjørnsen

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, The Weeknd, TIX, Ramón, Post Malone, Ariana Grande, Dagny, Ruben, Shawn Mendes, The Beatles, Odd Nordstoga, Drake, Imagine Dragons, The Rolling Stones m.fl.

Ny musikk fra Lewis Capaldi, Olly Murs, The Beach Boys, Quinn XCII og RM!2.12.2022 10:06:41 CET | Pressemelding

The Rolling Stones annonserer det ultimate live-albumet – GRRR Live! Metallica er tilbake! Lewis Capaldi slipper singelen “Pointless” fra hans kommende album Broken By Desire To Be Heavenly Sent. Det har vært litt av en retur for Lewis, som gikk rett til toppen av den britiske singellisten i september med comeback-låten “Forget Me" - hans tredje britiske nummer 1 hit, noe som gjør ham til den femte artisten i år til å gå rett til topps den første uken etter utgivelse. Prestasjonen setter ham i selskap med Harry Styles, Taylor Swift, Dave og Sam Smith. Olly Murs slipper sitt syvende album Marry Me. Albumet er skrevet til Murs’ kone, og inneholder blant annet den tidligere utgitte låten “Die of a Broken Heart”. The Beach Boys album, Carl and the Passions - "So Tough" og Holland, vil bli satt I fokus på Sail On Sailor-1972, et ekspansivt sett med flere nye plater og samlebokser. Settet dokumenterer og dykker dypt inn i bandets transformative og fruktbare periode på starten av 70-tallet. Q

The Rolling Stones annonserer det ultimate live-albumet - GRRR Live!30.11.2022 16:42:28 CET | Pressemelding

The Rolling Stones har i dag annonsert utgivelsen av GRRR Live!, Det definitive live-albumet fra bandets 60-år lange karriere. Albumet ble innspilt live under deres 50-årsjubileumsturné i Newark, New Jersey, og gjestes av blant andre The Black Keys, Gary Clark JR, Lady Gaga, John Mayer, Bruce Springsteen og Mick Taylor. Se mer info nedenfor: Released on February 10 via Mercury Studios, the album will be available in various formats; 3LP black, 3LP coloured white (Indies exclusive) 3LP red (d2c exclusive), 2CD, DVD + 2CD, BluRay+ 2CD. The Blu-ray and digital versions will include Dolby Atmos. The best live band in the world deserve the ultimate live greatest hits album and GRRR Live! is it, The Stones at their best! The albumis available to pre-order here and features some of the greatest songs of all time including It’s Only Rock ‘n’ Roll (But I Like It), Honky Tonk Women, Start Me Up, Gimme Shelter, Sympathy For The Devil and (I Can’t Get No) Satisfaction The Rolling Stones celebrated