Nytelse.no lanserer kontroversielle sex-pakker

Nytelse.no lanserer fire kontroversielle sex-pakker etter mailstorm fra kunder som mener det blir for lite sex i hverdagen.

«Sur-fitte-pakken» og «Får-ikke-opp-pikken-pakken» er bare noen av de kontroversielle pakkene sexleketøy-giganten lanserer.

- Dette stuntet er et resultat av mail-storm fra kunder der en av partene i forholdet ikke har tid eller lyst på sex, sier sexolog og presseansvarlig i Nytelse.no, Maria K. Ebbestad.

Har hun «vondt i hodet» eller er sur? Da har Nytelse.no samlet alt man trenger for en deilig solorunde Her er det du trenger for en deilig solorunde.

- Det er helt normalt at sexlysten er forskjellig i et parforhold, og noen ganger har en mer lyst enn en annen. Det å onanere og å bli kjent med egen kropp er utrolig viktig. I tillegg er onani bra for deg og din helse. Onani har nemlig innvirkning på mange av kroppens viktigste deler. Det styrker blant annet hjertet og immunforsvaret, og virker positivt på humøret. Derfor legger vi til rette en deilig solostund, uavhengig av kjønn, forklarer Ebbestad.

Nordmenn onanerer 1 gang i uken!

I en undersøkelse som kartlegger nordmenns sexvaner kommer det frem at vi gjennomsnittlig onanerer én gang i uken. Undersøkelsen er utført av YouGov på vegne av Nytelse.no og baserer seg på svar fra 1000 respondenter mellom 18-65 år – jevnt fordelt på single, par, alder og kjønn.

Noen frykter dog at man skal «bruke opp» sexlysten på å onanere og at sexlivet med partner dermed dabber av.

Ebbestad understreker at sexlyst ikke er noe man bruker opp, men at behovet for sex potensielt kan forsvinne dersom man ikke har det så ofte eller at orgasmen uteblir over lenger tid.

– Onani er derfor svært viktig, og man bør lære seg tre forskjellige teknikker som gir orgasme. Da er det lettere for andre når de skal hjelpe deg å komme i mål.

«Vondt i hodet» og «Fuck Boy»

Nytelse.no har hittil i år mottatt rekordmange mail fra kunder som av forskjellige årsaker etterlyser pakker for partner med mensen, en erstatter når mannen ikke får reisning og folk som vil ha sex oftere. Pakkene som lanseres heter; «Mensen-pakken», «Fuck-Boy-pakken», «Sur-fitte-pakken» og «Får-ikke-opp-pikken-pakken».

- Vi er klar over at navnet på pakkene kan skape reaksjoner, men samtidig tror jeg mange vil kjenne seg igjen og tar det hele med et smil, avslutter Ebbestad.

Om Nytelse.no

Bentsrudveien 1B