Nytelse.no

Nytelse.no kåret til Gasellebedrift feirer med salgsvekst!

For andre året på rad er Nytelse.no kåret til Gasellebedrift. Det feires med salgsvekst på Singelsday.
Sexolog og presseansvarlig Maria K. Ebbestad

Nettbutikken Nytelse.no ble denne uken kåret til Gasellebedrift av Dagens Næringsliv. Siden etableringen i 2003 har nettbutikken nå sprengt rekorder og 2021 endte omstningen på over 100 millioner kroner.

- Dette er utrolig stas for oss, og deilig å vite at de vi gjør fungerer. Nøkkelen er også å gi folk frihet til å gjøre det de er gode på, være kreative og selvfølgelig masse godt humør. Det gir gode resultater og det er jo tross alt det vi lever av sier sexolog og pressesjef i Nytelse.no, Maria K Ebbestad

For å bli kåret til Gasellebedrift må man blant annet har et positivt samlet driftsresultat, en omsetning på over en million kroner første år samt at omsetningen er minst doblet over de fire siste årene. Og Ebbestad forteller at hemmeligheten bak suksessen er de flinke folkene som jobber i Nytelse.no.

- Selv om vi er få har vi har bred kompetanse og er en faghandel der du får hjelp både på kundeservice, sosiale medier og fra fagpersoner som sexologer, parterapeuter og produkteksperter. Vi har et lager som fungerer meget godt og alle pakker kommer raskt og anonymt til kundene, forteller Ebbestad.

I disse dager selges Nytelse sitt signaturprodukt, Luksus Julekalender, som varmt hvetebrød. I tillegg er det Singelsday i dag, en av verdens største salgsdager, der Nytelse.no hadde 130% vekst i fjor, og hittil ser det allerede ut til at det blir økning i år.

- Slike dager er viktig for oss, og det ser ut som nordmenn også har fått øynene opp for denne dagen, forteller Ebbestad.

Selv om salg er hovedfokus for Nytelse.no, er de sikre på at kombinasjonen av å spre kunnskap og skape dialog med kundene er avgjørende.

- Vi har mye godt innhold, og ikke kun salgsfokus, som gjør at kunder følger oss også når de ikke skal handle. Vi får delt vår kunnskap, og hjelper en rekke forhold gjennom dialog på sosiale medier, i form av blogginnlegg, artikler og podcasten Klimaks som har nådd over 2,5 millioner avspillinger, sier Ebbestad.

Sexolog og presseansvarlig Maria K. Ebbestad
Salgsfest: Sexolog Maria K. Ebbestad og produktekspert Tonje Olsen
Årets julekalender - Best i test

Om Nytelse.no

Nytelse.no
Bentsrudveien 1B
3083 Holmestrand

40 60 46 66http://www.nytelse.no

Vårt mål i Nytelse.no er å overraske, glede og inspirere deg med sexleketøy for han, henne og par. Vi er offisiell leverandør for de fleste merker i vår bransje. Vi er opptatt av å tilby sexleketøy vi vet gir deg de beste opplevelsene, uansett erfaringsnivå og seksuelle preferanser.

Følg pressemeldinger fra Nytelse.no

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Nytelse.no på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Nytelse.no