Nyhetsbrev fra Universal Music

God fredag!

Tenåringsidolet Alexandru er med i Melodi Grand Prix.

Ny låt fra Kygo, Avicii, og Sandro Cavazza

Seks ganger Grammy-nominerte Billie Eilish er ute med musikkvideo til “everything i wanted”. Videoen er regissert av Billie som selv spiller i videoen med broren Finneas hvor de skildrer søskenkjærlighet. Se video HER!

Grammy-nominerte Jessie Reyez har sluppet sin nye låt "Love In The Dark". Samtidig ble hennes kommende debutalbum Before Love Came To Kill Us annonsert til 27. mars. Se musikkvideo til "Before Love Came To Kill Us" HER!

The Weeknd er klar med musikkvideoen til sin #1-hitlåt "Blinding Lights". Se video HER.

by:Larm aktuelle Ka2 er i dag ute med låten "følelser". Bak Ka2 finner man DJ-og låtskriverne Didrik Thulin og Sonny Alvestad, bedre kjent som EDM-artisten Sonny Alven. Om låten sier duoen selv på Instagram; "som ekte menn er vi i kontakt med våre egne følelser, derfor slipper vi en historie om følelser".

I 2018 hadde LOVA laget årets mest spilte sang på poplære radiokanalen P3 med “You Me And The Silence” og ble nominert til Årets Pop under prestisjerunge P3 Guld i 2020. Den svenske popstjernen slipper i dag den nye låten "Jealous Of My Friends" og den 5. februar varmer hun opp for Lennon Stella på Rockefeller

Pearl Jam er nå ute med første singel fra det nye albumet. Singelen "Dance of the Clairvoyants" blir å finne på deres ellevte studioalbum Gigaton som slippes 27. mars. Til våren legger Pearl Jam ut på turné, men dessverre står ikke Norge på plakaten denne gang.

Inhaler, kvartetten fra Dublin, er nå ute med den nye låten "We Have To Move On". Låten er bandets fjerde singel og følger opp låtene "Ice Cream Sundae", "My Honest Face" og "It Won’t Always Be Like This".

Etter debutsingelen, "OHANA", er urban-artisten P.ESA tilbake med sin andre singel, "LNL". Tematikken omhandler det kjente fenomenet "cuffing season", og de sene kveldene der man jakter etter godt selskap.

Kommende konserter:

26. februar – Odd Norstoga, Mosjøen Kulturhus

27. februar – Odd Norstoga, Sandnessjøen Kulturbad

28. februar – Odd Norstoga, Leknes, Meieriet kultursenter

28. februar - OnklP, Tromsø, Driv (studentuka)

28. februar – Simple Minds, Konserthuset, Stavanger

21. mars - Veronica Maggio, Ålesund, Terminalen

24. mars - Tove Lo , Rockefeller

God helg :-)

Nyheter fra Justin Bieber, Billie Eilish, Astrid S, Mio x Nick Strand, Halsey og flere14.2.2020 12:29:22 CETPressemelding

God fredag! Nye datoer for "Astrid_S:World tour part one" Billie Eilish er i dag ute med tittel låten til den kommende James Bond-filmen Endelig nytt album fra Justin Bieber, Changes Joe Hisaishi slipper best-of album og 30(!) album fra katalogen digitalt Mio x Nick Strand samarbeider med ny låt, promise Sam Smith med Stargate-produsert låt 22 år gamle Isak Danielson slapp i dag “I Don’t Need Your Love”. Låten blir å finne på hans kommende album som også vil inneholde “Part of Me”. Isak legger ut på turne i Skandinavia med start 10. mars, men før det spiller han to konserter på by:Larm i Oslo i slutten av februar. Sabrina Carpenter er tilbake med ny låt og musikkvideo. “Honeymoon Fades” er første nye låt fra Sabrina siden albumet Singular Act II fra 2019. Hun er også å se i Netflix-serien Tall Girl. Migos er ute med låten "Give No Fxk", et samarbeid med Travis Scott og Young Thug. De har også sluppet merch til låten, som man kan få tak i her. Britiske HRVY er i dag ute med singelen “ht

Endelig nytt album fra Justin Bieber14.2.2020 10:00:41 CETPressemelding

Justin Bieber slapp i dag «Changes», som er den kanadiske superstjernens femte studioalbum. Han har fått med seg artister som Post Malone, Travis Scott, Quavo, Lil Dicky, Kehlani og Clever og albumet er produsert av blant andre Poo Bear, Boi 1da og Louis Bell. «Changes» inneholder låtene «Yummy» og «Intentions», som til sammen har blitt streamet over 500 millioner ganger, og som har gjort at han igjen har blitt den mest populære artisten på Spotify globalt. Han har også gitt fansen et unikt innblikk i arbeidet med albumet via dokuserien «Justin Bieber: Seasons» på Youtube. Det er nesten fem år siden Biebers slapp albumet «Purpose», som gikk rett til topps på den norske albumlista. Albumet, som inneholdt låter som «Sorry» og What Do You Mean», har blitt streamet over 150 millioner ganger bare i Norge. I løpet av karrieren har kanadieren blitt streamet over 50 milliarder ganger på verdensbasis.