Nyhetsbrev fra Universal Music

God fredag!

Her er ukens nyhetsbrev:

Ny singel fra Billie Eilish "everything i wanted"

Superstjernene Swift og Mendes slår seg sammen på ny versjon av "Lover"

Astrid S annonserer “Astrid_S: World Tour Part One”

Larsiveli tar det tilbake til Gjeddehjerte-tidene

Jessie Reyez slipper låta "Crazy", som er en cover av Willie Nelson/Patsy Cline-slageren fra 1961. Denne, i likhet med "Far Away", er med på debutalbumet som slippes i 2020.

Tory Lanez er i dag ute med Chixtape 5, hvor han har remikset de gode gamle klassikerne fra 2000 tallet som Snoop Doog, T-Pain, Lil Wayne, Jagged Edge, The-Dream og Mya for å nevne noen.

Marshmello slipper ny singel, og tar denne gang en litt mer alternativ retning med låten "Tongue Tied" med YUNGBLUD og blackbear. Se videoen HER.

I forbindelse med det kommende Vin og Rap 2-albumet, slipper Djoy sin første singel "En ting". På den lekne afropop-låten har han fått med seg Wavy Marley fra den populære duoen Snow Boyz.

Etter stor suksess med remaken av låten "All Around The World", slipper R3HAB i dag sin nye låt "Flames" med Zayn fra One Direction og den britiske produsentduoen Jungleboi.

Kommende konserter:

24. mars - Tove Lo , Rockefeller, Oslo

God helg :-)

Nyhetsbrev fra Universal Music6.12.2019 13:52:23 CETPressemelding

612 slipper ny låt på den offisielle 612 dagen Avicii – Fades Away Tribute Concert Version feat. MishCatt OnklP annonserer nytt album og vinterturné Niall Horan er klar for å slippe ny musikk! «Put A Little Love On Me” ble sluppet i dag kl 06:00. Kevin Boine – legenden fra nord – er tilbake med sin rykende ferske singel «Julebord». Låta tar for seg en stakkarslig kar som ender opp på sofaen etter å ha vært litt for interessert i servitøren. Kevin har store og spennende planer for å kickstarte 2020. The Weeknd slapp denne uken en musikkvideo til den nye singelen “Heartless”, som har sanket inn over syv millioner visninger på to døgn. Abel Tesfaye er også aktuell med den nye låten “Blinding Lights”. Billie Eilish slapp i natt musikkvideoen til “xanny”! Hun tok også hjem hele 3 av 5 priser på nye Apple Music Awards, inkludert Artist of the Year, Top album of the year og Songwriter of the year sammen med sin bror Finneas. Jacob Collier er ute med video til låten "Time Alone With You" hvor

612 slipper ny låt på den offisielle 612 dagen6.12.2019 10:00:00 CETPressemelding

612, rapcrewet fra dypeste Oslo, har hits som «612 For Alltid» og «Papir», slipper i dag en ny låt, “Manda til fredag” som de tar med seg i Moncler-jakkeermet, når de basskickstarter det nye tiåret på Rockefeller 10. Januar 2020. Det er ingen tilfeldighet at det slippes en låt akuratt 6. desember. Det er nemlig den offisielle 612 dagen! Med uimotståelig gatesjarme og klokkeren melodisk teft, utsolgte klubbkonserter med hylende småjenter, og en selvtillit og stilsikkerhet man skal lete lenge etter er 612 førsterekka i en helt ny generasjon norsk hiphop. Hør 612 - “Manda til freda” HER 612 gjorde to sinnssyke konserter på både John Dee i fjor og Parkteatret i vår som ga dem spillejobber på flere av landets største festivaler i sommer, inkludert Stavern, Palmesus og Festningen i Trondheim. Med oppgradert liveshow og opptil flere nye låter rett rundt hjørnet er Lille Leon, T_boyofficial, SlimTim, Mogger og ikke minst hypemaster Bønna mer enn klare for å vise fram hva 612 er gode for i 2020

Ny musikk fra The Weeknd, Michael Kiwanuka, OnklP, Norah Jones29.11.2019 14:25:11 CETPressemelding

The Weeknd er tilbake The Kacey Musgraves Christmas Show ute nå Filmmusikken til Jikŋon 2 – den samiske versjonen av Frost 2 – er ute! OnklP med siste singel før jul fra kommende album Michael Kiwanuka er en av vår tids mest begavede artister, og med lekende letthet fremfører han tradisjonell men samtidig moderne soul, inspirert av folkrock og afrofolk med jazzaktige overtoner. Han slapp nylig albumet KIWANUKA og spiller på et utsolgt Sentrum Scene nå på søndag. Tanya Tucker slapp denne uken låten «The Winner’s Game». Låten ble spilt inn i samme session som albumet «While I’m Livin’» som kom i sommer, og ble i likhet med albumet produsert av GRAMMY-vinnerne Shooter Jennings og Brandi Carlile.Tucker ble selv nominert til hele 4 GRAMMY-priser forrige uke inkludert Song Of The Year, Best Country Solo Performance, Best Country Song, Best Country Album. Rapduoen City Girls er på samme label som Migos, Lil Yachty og Lil Baby, og gjorde stor suksess med en feature på superhiten “In My Feeling