Nyhetsbrev fra Universal Music

Øystein Hegvik tolker Maria Menas juleklassiker

eMMa ute med ny julesang

Ka2 ute med debut-EP: «en reise laget for dansegulvet»

Jonas Benyoub - Validé ft. Adrian Kastrati

Ny låt fra George Michael “This Is How (We Want You To Get High)” ble sluppet denne uken.

Sandra Lyng slapp i forrige uke den egenskrevne julelåten "Julefantasi", en sang hun har skrevet til de som ikke gleder seg til jul. Nå er hun er klar med nok en julelåt, denne gangen en cover av Carolas "Himlen i min Favn".

Somebody Else” er Isac Elliot sin andre singel på Universal Music.
I kveld ser du Isac Elliot på TV2 Senkveld.

Alessia CaraMake it to Christmas”. Den canadiske popstjernen slapp “Make It To Christmas”, sin aller første julelåt. Låta er skrevet av Cara og produsert av Jon levine, som tidligere har jobbet med blant andre Drake og Dua Lipa.

Lukas Graham Here (for Christmas)". Låten handler om Lukas sin avdøde barndomsvenn, William. Om hvordan denne første julen uten han blir, om drømmene de hadde sammen som aldri blir realisert, men også om hvordan minnene vil vare evig og at vi aldri glemmer dem vi har mistet.

Jonas BrothersLike It’s Christmas”. Jonas Brothers er ute med sin første julelåt, og første låt siden comebacket tidligere I år. Brødrenes comebacksingel “Sucker” har I underkant av ti millioner streams I Norge og var på fjerdeplass på den norske singellista tidligere I år.

Den første låten fra den kommende Frost 2-filmen ble sluppet mandag. Panic! At The Discos versjon av "Into The Unknown" er første smakebit fra albumet som kommer 15. november. Sangen synges av Elsa i filmen.

Tory Lanez slipper i dag en remake av «Jerry Sprunger» med T-Pain, fra den kommende mixtapen Chixtape 5.

Kommende konserter:

9. november - Ka2, John Dee, Oslo
9. november - Col3trane, Jaeger, Oslo
11. november - Lewis Capaldi, Sentrum Scene
11. november - Donna Missal (support for Lewis Capaldi), Sentrum Scene
11. november - YUNGBLUD, Parkteatret
12. november - Alexander 23 (med Lolo Zouai), Jaeger
13. november - YG (med Ty Dolla $ign), Sentrum Scene
16. November - Ka2, USF Verftet, Bergen
16. November - Larsiveli, John Dee
17. November - Sandra Lyng, Skøyen Kirke, Oslo
26. november - Dermot Kennedy, Rockefeller