Nyhetsbrev fra Universal Music

Popdronningen Taylor Swift ute med nytt album!

Emelie Hollow «Hear It Out Loud». Den unge, talentfulle sangeren, låtskriveren og artisten Emelie Hollow ga oss like før sommeren første smakebit; «HE», fra den kommende EPen Hear It Out Loud. Nå er det duket for slipp av den neste sangen fra samlingen, nemlig EPens tittelspor «Hear It Out Loud». Låten er en storslått og vakker affære, akkompagnert av en nydelig visual video.
Instagram / Facebook / Twitter / Youtube / Spotify

Lil Halima «Hold Me - 'A Colors Show'» I dag slippes det en versjon av Lil Halima sin singel «Hold Me», gjort på YouTube-showet COLORS tidligere i år. Videoen er sett nesten 800K ganger, og nå kan du høre den der du strømmer musikk.

Gabrielle er endelig ute med sin nyeste singel «Tenker på deg», som er første smakebit fra hennes kommende album. I forbindelse med albumslipp legger hun seg ut på en ny turné, og konserten i hjembyen hennes Bergen ble utsolgt i løpet av bare 30 minutter.

2Trendy er klar med sin neste singel «Sunshine Kid», som gir oss alle en vennlig påminnelse om hvor fine vi er <3 Den oslobaserte duoen – som sammen har mer enn 200 millioner streams under beltet – har holdt seg svært opptatt i sommer med å lage ny musikk, så vi har masse å glede oss til fra 2Trendy fremover!

Robyn, “Ever Again (Soulwax Remix)”. Med den fenomenale Øyakonserten friskt i minne kommer nå den neste remixen i rekken fra det kritikerroste albumet “Honey”. Denne gangen er det det legendariske kollektivet Soulwax med brødrene David og Stephen Dewaele I spissen sin versjon av singelen “Ever Again” som slippes. Soulwax har blant annet remixet Daft Punk og Gorillaz tidligere og brødrene står også bak konseptet 2ManyDJs

5 Seconds Of Summer slapp onsdag 21. august den nye singelen «Teeth». Bandet slapp singelen "Easier" tidligere i år, som var første nye musikk etter suksessalbumet Youngblood. «Teeth» er med i den nye sesongen av 13 Reasons Why, som også er ute i dag.

The 1975 «People». «People» er første singel ut fra bandets fjerde studioalbum som vil hete Notes On A Conditional Form. The 1975 headliner Reading festivalen i dag.

Alessia Cara «OKAY OKAY». Alessia Cara slipper enda en smakebit fra EP’en “This Summer”, som hun slipper 6. september. Kanadiske Cara er for øyeblikket på turné med landsmannen Shawn Mendes og varmet også opp for han I Oslo Spektrum tidligere i år.

Lana Del Rey er ute med to låter; «Fuck it I love you / The greatest», fra sitt kommende album Norman Fucking Rockwell

X Ambassadors er ute med låten «OPTIMISTIC». Låten tar for seg USAs våpenproblematikk, relatert til de mange tragediene den siste tiden.

Outlaw Country-legenden Tanya Tucker slipper i dag albumet «While I’m Livin’» - hennes første på 17 år, og første på Fantasy Records (Creedence Clearwater Revival, John Fogerty). Albumet er produsert av GRAMMY-vinnerne Shooter Jennings og Brandi Carlile – sistnevnte omtaler Tucker som «the greatest country and western singer this side of Johnny Cash». Tucker har vært i søkelyset siden 1972 da hun som 13-åring fikk en hit med låten «Delta Dawn», og har siden gitt ut 23 Top 40 album.

Mark Wystrach, Cameron Duddy og Jess Carson fra Midland er tilbake med albumet Let It Roll - oppfølgeren til debutalbumet On The Rocks (2017). Albumet er produsert av blant andre Shane McAnally og Josh Osborne, og inneholder singlen «Mr. Lonely» som ligger som #30 på Country Airplay chart i US.

God helg.

Bon Jovi med ny låt og politisk album21.2.2020 18:05:00 CETPressemelding

Rockelegendene i Bon Jovi er ute med den nye låten "Limitless". "Limitless" er første smakebit ut fra deres kommende album Bon Jovi 2020 som slippes 15. mai og oppmuntrer til optimisme i en ellers usikker verden. Dette er gruppas 15. studioalbum med en tittel som refererer til årets valg i USA og et cover som viser en ettertenksom Jon Bon Jovi gjemt bak solbrillene foran justisdepartementet. Albumet inneholder 10 låter og tar opp aktuelle og tøffe temaer som blant annet våpenlov, krigsveteraners problemer, rasisme, politikk og betydningen av familie. Som Jon selv sier om albumet: "It encompasses life, love and loss". TRACKLISTE: 1. Beautiful Drug 2. Unbroken 3. Limitless 4. Luv Can 5. Brothers In Arms 6. Story Of Love 7. Lower The Flag 8. Let It Rain 9. Shine 10. Blood In The Water

Nyheter fra OnklP, Halsey, Taylor Swift, Bon Jovi med flere21.2.2020 09:55:06 CETPressemelding