
Nyhetsbrev fra Time2Staff - Gjenåpning =D
Godt nyttår! På ny skal vi inn i et år med utfordringer rundt covid-19. Forhåpentligvis blir likevel 2022 et år hvor vi skal ta igjen det «tapte» og møtes oftere. Vi vet at kundene våre har slitt gjennom pandemien og mistet mye av sitt eget personell til andre bransjer. Time2Staff skal jobbe aktivt også i 2022 for å gjøre det enda enklere å skaffe personell. Ved å bruke oss får våre kunder forutsigbarhet og fleksibilitet. Avbestilling inntil 4 timer før jobben starter og mulighet til å rekruttere vårt personell til kunders egne faste stillinger helt gratis.

Våre konsept:
- Ekstravakter på kort varsel. Våre kunder betaler kun for faktisk timeforbruk.
- Gratis rekruttering av vårt personell til dine faste stillinger.
I 2021 kunne man lese i flere aviser om Time2Staff suksesshistorier fra personell som av ulike årsaker har stått utenfor arbeidslivet. Vi gir alle like muligheter så lenge man er pålitelig og gjør sitt beste. Stjernerangeringen som dere gjør av vårt personell har åpenbart sikret stor vilje til å gjøre dere fornøyde. Fornøyde kunder gir fornøyd personell som vi honorerer ekstra med bonuser.
Vi tar ansvar for vårt personell. Alle har:
- Arbeidskontrakt.
- Forsikring.
- Lovpålagt pensjon.
- Lønn langt over tariff og i tråd med likebehandlingsprinsippet.
- Lønnsutbetaling av innen 48 timer etter at timene er godkjent av kunde.
I 2022 har vi følgende mål:
- Lansering i Sverige våren 2022.
- Lansering i alle storbyer i Norge.
- Lansering av onboardingkurs for våre kunder.
- Videreutvikle appen etter ønsker og innspill fra våre kunder.
Onboardingkurset blir særlig en høydare da vi vet at mange av våre kunder venter på nettopp denne funksjonen. Her vil kundene enkelt kunne legge inn egen video som gjerne beskriver arbeidsplassen, praktisk info så vel som rutiner og verdier. Disse videoene blir tilgjengelig for vårt personell med en gang de er bekreftet for jobb hos kunde.
Motivasjonen for vårt personell til å se videoene er stor grunnet bonusen vi gir dem når du som kunde er fornøyd.
For å se denne videoen, må du gi ditt samtykke øverst på denne siden.For kunderVideokanal
Nøkkelord
Kontakter
Kristoffer HagenesCEOTime2Staff
Tel:47265490kristoffer.hagenes@time2staff.comLinn NessCostumer Relations ManagerTime2Staff
Tel:92813355linn.ness@time2staff.comBilder






Lenker
Om Time2Staff
I Time2Staff kan du enkelt legge ut ekstrajobber som blir tilgjengelig for vårt personell i nærområdet. Normalt besetter vi en jobb innen 5-10 minutter i Bergen, Oslo, Trondheim og Stavanger.
Kundene våre betaler en fast lav pris pr time for timene som leies inn. Det koster ingeting å ha brukerprofil eller å rekruttere personell til våre faste stillinger.
Følg pressemeldinger fra Time2Staff
Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Time2Staff på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Time2Staff
To all the great clients of Time2Staff! You do want to read this=D27.4.2022 19:21:06 CEST | Aktuelt
We are now launching a great feature that we think you will like a lot! Time2Staff Academy do now present a solution that allows us to offer our staff 2 training videos that staff can watch before work.
Ligningsverdi til bruk i skattemeldingen!19.4.2022 17:04:32 CEST | Aktuelt
Til alle eiere i Time2Staff. Enkelte vil måtte oppgi ligningsverdi i skattemeldingen. Her finner dere tallene som skal fylles inn.
Time2Staff news for our staff! There is a lot of jobs available in the app every day!25.3.2022 09:58:29 CET | Aktuelt
Thank you so much for downloading the Time2Staff app and for being a part of our wonderful community. We are now experiencing a large influx of customers and there are therefore a lot of jobs in the app! Remember to update your profile with every job title you can think of and work with. Otherwise you will not receive invitations to all available jobs.
Time2Staff news for our staff!2.3.2022 17:05:50 CET | Aktuelt
We are now experiencing that society is opening up and customers are re-opening. Many of you are at work daily, while others have to wait a little longer to get started. Time2Staff is launched in Norway in the following cities: - Bergen - Oslo - Stavanger - Trondheim - Sandefjord Next week we launch in Gothenburg, Sweden. In the near future, we will focus on the industries we are established in and take even larger market shares in the Hotel, Restaurant and Catering industry. We will get to other industries soon.
Vi klargjør for snarlig gjenåpning, nå lanserer vi i Sandefjord!25.1.2022 07:00:00 CET | Pressemelding
Time2Staff har lansert en digital plattform i Oslo, Trondheim, Stavanger og Bergen med stor suksess. 1.Februar kommer vi til Sandefjord! Hos oss kan arbeidsgivere i HORECA enkelt legge ut ekstravakter, som våre ansatte blir varslet om basert på geolokasjon. Gjennom digitale opplæringskurs og en unik stjernerangering tilbyr vi personell med kvalitet. Time2Staff er en app som gjør det enklere for bedrifter å hente inn bemanning, samtidig som det forenkler veien ut i arbeidslivet for de som ønsker fast jobb.