Nyhetsbrev fra Time2Staff - Gjenåpning =D

Godt nyttår! På ny skal vi inn i et år med utfordringer rundt covid-19. Forhåpentligvis blir likevel 2022 et år hvor vi skal ta igjen det «tapte» og møtes oftere. Vi vet at kundene våre har slitt gjennom pandemien og mistet mye av sitt eget personell til andre bransjer. Time2Staff skal jobbe aktivt også i 2022 for å gjøre det enda enklere å skaffe personell. Ved å bruke oss får våre kunder forutsigbarhet og fleksibilitet. Avbestilling inntil 4 timer før jobben starter og mulighet til å rekruttere vårt personell til kunders egne faste stillinger helt gratis.

Våre konsept:
- Ekstravakter på kort varsel. Våre kunder betaler kun for faktisk timeforbruk.

- Gratis rekruttering av vårt personell til dine faste stillinger.

I 2021 kunne man lese i flere aviser om Time2Staff suksesshistorier fra personell som av ulike årsaker har stått utenfor arbeidslivet. Vi gir alle like muligheter så lenge man er pålitelig og gjør sitt beste. Stjernerangeringen som dere gjør av vårt personell har åpenbart sikret stor vilje til å gjøre dere fornøyde. Fornøyde kunder gir fornøyd personell som vi honorerer ekstra med bonuser.

Vi tar ansvar for vårt personell. Alle har:
- Arbeidskontrakt.
- Forsikring.
- Lovpålagt pensjon.
- Lønn langt over tariff og i tråd med likebehandlingsprinsippet.
- Lønnsutbetaling av innen 48 timer etter at timene er godkjent av kunde.

I 2022 har vi følgende mål:
- Lansering i Sverige våren 2022.
- Lansering i alle storbyer i Norge.
- Lansering av onboardingkurs for våre kunder.
- Videreutvikle appen etter ønsker og innspill fra våre kunder.

Onboardingkurset blir særlig en høydare da vi vet at mange av våre kunder venter på nettopp denne funksjonen. Her vil kundene enkelt kunne legge inn egen video som gjerne beskriver arbeidsplassen, praktisk info så vel som rutiner og verdier. Disse videoene blir tilgjengelig for vårt personell med en gang de er bekreftet for jobb hos kunde.
Motivasjonen for vårt personell til å se videoene er stor grunnet bonusen vi gir dem når du som kunde er fornøyd.

I Time2Staff kan du enkelt legge ut ekstrajobber som blir tilgjengelig for vårt personell i nærområdet. Normalt besetter vi en jobb innen 5-10 minutter i Bergen, Oslo, Trondheim og Stavanger.

Kundene våre betaler en fast lav pris pr time for timene som leies inn. Det koster ingeting å ha brukerprofil eller å rekruttere personell til våre faste stillinger.

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Time2Staff på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Vi klargjør for snarlig gjenåpning, nå lanserer vi i Sandefjord!25.1.2022 07:00:00 CET | Pressemelding

Time2Staff har lansert en digital plattform i Oslo, Trondheim, Stavanger og Bergen med stor suksess. 1.Februar kommer vi til Sandefjord! Hos oss kan arbeidsgivere i HORECA enkelt legge ut ekstravakter, som våre ansatte blir varslet om basert på geolokasjon. Gjennom digitale opplæringskurs og en unik stjernerangering tilbyr vi personell med kvalitet. Time2Staff er en app som gjør det enklere for bedrifter å hente inn bemanning, samtidig som det forenkler veien ut i arbeidslivet for de som ønsker fast jobb.

På jakt etter faste eller deltids medarbeidere?21.1.2022 11:39:53 CET | Aktuelt

Time2Staff har lansert en digital plattform i Oslo, Trondheim, Stavanger og Bergen med stor suksess. Hos oss kan du enkelt legge ut ekstravakter, som våre ansatte blir varslet om basert på geolokasjon. Gjennom digitale opplæringskurs og en unik stjernerangering skal vi tilby personell med kvalitet. Vi tar kun betalt en fast timepris på utleie. Om du er på jakt etter faste ansatte, kan du leie de inn til prøvejobb og ansette de selv helt uten rekrutteringsgebyrer.

Suksessen fra serveringsbransjen skal nå løse krisen i barnehage!10.12.2021 09:00:00 CET | Pressemelding

Time2Staff utnyttet nedstengningene til å lansere en digital plattform i Oslo, Trondheim, Stavanger og Bergen med stor suksess. Etter covid-19 har mange blitt permittert og en høyere andel står utenfor arbeidslivet. Vi snakker daglig med personer som står fast i en jungel av stillingsannonser og intervju prosesser. Vi har allerede bidratt til å få ut arbeidsledige i faste stillinger. Gjennom vår unike løsning kan arbeidssøkere prøve seg i forskjellige stillinger, og bli ansatt fast når kunden og arbeidssøkeren er klar for det. Nå lanserer vi til skoler og barnehage om kort tid!