Nyheter fra Justin Bieber, Billie Eilish, Astrid S, Mio x Nick Strand, Halsey og flere

God fredag!

Nye datoer for "Astrid_S:World tour part one"

Billie Eilish er i dag ute med tittel låten til den kommende James Bond-filmen

Endelig nytt album fra Justin Bieber, Changes

Joe Hisaishi slipper best-of album og 30(!) album fra katalogen digitalt

Mio x Nick Strand samarbeider med ny låt, promise

Sam Smith med Stargate-produsert låt

22 år gamle Isak Danielson slapp i dag “I Don’t Need Your Love”. Låten blir å finne på hans kommende album som også vil inneholde “Part of Me”. Isak legger ut på turne i Skandinavia med start 10. mars, men før det spiller han to konserter på by:Larm i Oslo i slutten av februar.

Sabrina Carpenter er tilbake med ny låt og musikkvideo. “Honeymoon Fades” er første nye låt fra Sabrina siden albumet Singular Act II fra 2019. Hun er også å se i Netflix-serien Tall Girl.

Migos er ute med låten "Give No Fxk", et samarbeid med Travis Scott og Young Thug. De har også sluppet merch til låten, som man kan få tak i her.

Britiske HRVY er i dag ute med singelen Because Of You med tilhørende musikkvideo til låtaSingelen er produsert av Thomas Eriksen. Se video HER!

I dag slipper Tiësto sin remix av You Should Be Sad” med Halsey, og allerede neste fredag spiller hun konsert i Oslo Spektrum! Se når hun opptrer med orginallåta på Saturday Night Live her.

Kommende konserter

28. februar – Goss, by:Larm, Vulkan
28. februar – BATHSHEBA, by:Larm, Verkstedet
28. februar – Odd Nordstoga, Leknes, Meieriet kultursenter