Fijireiser

NYHET! Fijireiser lanserer eksklusivt Stillehavs-cruise med M/S Paul Gauguin.

Denne nyheten passer for alle som drømmer om et cruise om bord på et mindre, eksklusivt cruiseskip. Skipets mat er signert Michelin-kokken Jean-Pierre Vigato og med egen marina for alle typer vannsport, spa og besøk av noen av verdens vakreste øyer er det duket for en ferie man sent glemmer. M/S Gauguin tar maks 332 gjester, og går mellom øyer som Bora Bora, Taha’a og cruisets helt egne privatøy «Motu Mahana».
Bora Bora - en av verdens vakreste øyer

Mat signert Michelin-kokk

M/S Paul Gauguin kalles også «The Gauguin» og er flaggskipet i flåten til Paul Gaguin Cruises. Mens dette lekre skipet tar deg fra øy til øy, kan du nyte femstjerners middager som er signert noen av de mest talentfulle kokkene i verden – inkludert Jean-Pierre Vigato, sjefskokk på Michelin-restauranten «Restaurant Apicius» i Paris. Alle måltidene du spiser om bord er selvfølgelig inkludert i prisen.

– Det er høy fokus på god mat, i tillegg er det en fantastisk måte å få oppleve alle de flotte øyene i Fransk Polynesia på. Du opplever utrolig mye på kort tid, og på en luksuriøs måte. Det å få se alle øyene fra sjøsiden, det er helt unikt, sier Martin Dahl Jespersen, Salgsdirektør i Fijireiser.

I tillegg til nydelig Michelin-mat og fantastisk service får du en romslig lugar eller suite med sjøutsikt, og balkong om du vil. Du får også gratis drikke som inkluderer et utvalg vin, brennevin, øl, brus, flaskevann og varme drikker. Gratis 24-timers room service er en selvfølge på turen og kjøleskapet på rommet ditt blir daglig fylt opp med brus, øl og vann. Cruiset leverer også god underholdning, presentasjoner fra eksperter og gjesteforelesere – og du får en hel dag på rederiets private øy, Motu Mahana.

Cruise hele året

– «The Gauguin» tilbyr cruise blant paradisøyene i Stillehavet hver eneste måned, hele året rundt. Mange vil nok derfor velge å dra på dette drømmecruiset mens det er på sitt kaldeste her hjemme, tror Dahl Jespersen. Selv var han på cruise i Stillhehavet i mars og mener at det må værfe det ultimate stedet å reise på cruise. – Naturen, menneskene og øyene er som klippet ut av en eventyrbok, og best av alt – her treffer du aldri naboen.

Fakta:

4 cruise-ruter å velge mellom:

• Selskapsøyene og Tuamotuøyene

• Tahiti og Selskapsøyene

• Cookøyene og Selskapsøyene

• Marquesas-, Tuamotu- og Selskapsøyene

Pris fra:  kr. 60.950 per person

Om Fijireiser

Fijireiser
Tollbugaten 27

23654450http://www.fijireiser.no

Fijireiser er en del av Australiareise-Gruppen, og er Norges eneste spesialist på reiser til Stillehavsøyer som Fijiøyene, Cook øyene, Fransk Polynesia med flere.Fijireiser sine erfarne reisekonsulenter skreddersyr reisen helt etter dine ønsker og budsjett - være seg om det er bryllupsreise, kjærestetur eller en tur med hele familien.

Følg pressemeldinger fra Fijireiser

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Fijireiser på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Fijireiser

I 2018 går den ultimate bryllupsreisen til Stillehavet - her er de fem mest romantiske hotellene.21.3.2018 08:00:00 CET | Pressemelding

Glem Maldivene, Seychellene eller Bali. I 2018 går den ultimate bryllupsreisen eller kjæresteferien til Stillehavet. Det er ikke uten grunn at stadig flere velger å legge bryllupsreisen eller en romantisk ferie til paradisøyer med eksotiske navn som Bora Bora, Moorea og Aitutaki. Øyene er noen av de siste "hvite flekkene" på kartet, og er som skapt for romantikk med sine vakre strender og laguner.