Nye MAXUS forhandlere!

MAXUS Danmark er glade for at kunne meddele, at det elektriske bilmærke MAXUS er startet op hos 4 nye forhandlere i august.

- Trio Biler Brøndby
- LH Biler Kalundborg
- Car Special Ishøj

MAXUS er et 100% elektrisk bilmærke med et udvalg indenfor både person- og varebiler. SAIC Motor er producenten og ejeren bag SAIC Maxus person- og varebiler, og er Kinas største børsnoteret bilproducent.

Maxus har været på det danske bilmarked siden 2020 og sluttede 2021 på toppen med flest solgte el-varebiler i Danmark!

Velkommen til de nye MAXUS forhandlere! MAXUS Danmark ser frem til et godt fremtidigt samarbejde!

Information om RSA

Følg pressemeddelelser fra RSA

Flere pressemeddelelser fra RSA

Karoliina Ojalan yritys hoitaa kuljetukset sähköpakettiautoilla15.11.2022 08:15:00 CET | Lehdistötiedote

Pikakuljetuksiin erikoistunut turkulainen Peipponen Express on panostanut vahvasti päästöttömään ajokalustoon. Peipponen Expressillä on käytössään jo kolme erikokoista täyssähköistä Maxus-pakettiautoa, joilla he toimittavat Turun kaupunkialueen lähetyksiä. Toimitusjohtaja Karoliina Ojalan mukaan he ovat onnistuneet kääntämään esimerkillään monien ajatuksia sähköisten tavara-autojen potentiaalista työkäytössä.