Nye funksjoner i Avis app’en

Nye funksjoner i Avis-appen gjør det enklere, raskere og mer effektivt å leie bil. Muligheter for endring av modell eller oppgradering av bilen gir kundene bedre kontroll i utleieprosessen.

OSLO, 02.07.19: Nye oppdateringer i Avis appen rulles i disse dager ut på en rekke internasjonale utleiestasjoner i Europa. Den nyeste versjonen av appen har en rekke funksjoner som gjør at brukerne kommer raskere på plass i førersetet.

Kundene får nå muligheten til å endre eller oppgradere bilen når de nærmer seg utleiestasjonen. Funksjonen baserer seg på stedstjenester, og sender ut pushvarslinger med informasjon om tildelt bil og plassering når kunden nærmer seg utleielokasjonen.

- De nye funksjonene er første skritt på veien til en bedre kundeopplevelse og gir kundene våre mulighet til å personalisere og automatisere utleieprosessen, sier Donald Hayes, daglig leder i Avis Norge.

- Vi jobber kontinuerlig med å bygge nye og innovative tekniske løsninger som effektiviserer utleieprosessen. Neste skritt på veien er å tilby «keys in car» i Nogre, en løsning hvor kundene kan gå dirkete til bilen og låse opp ved hjelp av appen, fortsetter Hayes.

De nye funksjonene er tilgjengelig for kunder som er medlem i lojalitetsprogrammet Avis Preferred. Avis app’en kan lastes ned til iOS eller Android-enheter.

Cecilie Scharning
Pressekontakt Avis Budget Norge
Tlf: +47 920 82 300
E-post: ces@zynk.no

Om Avis

Avis driver et av verdens mest kjente bilutleiemerke med nærmere 5000 lokasjoner i nesten 170 land. Avis har en lang innovasjonshistorie i bilutleiebransjen og er et av verdens ledende merkevarer på kundelojalitet. Avis eies av Avis Budget Group, som er morselskapet til blant annet Avis, Budget og Zipcar. Gjennom disse ledende merkevarene innen mobilitet kan kundene få tak i omtrent få tak i hvilket som helst kjøretøy (bil, van osv.), for valgfri tidsperiode (minutter, timer, dager, måneder) og bruksområde (business, fritid), på mer enn 11000 lokasjoner i ca. 180 land. For mer informasjon, besøk www.avis.no.

Om Avis Preferred

Alle kan enkelt og raskt bli med i Avis Preferred i Avis appen eller på nettsiden, alt du trenger er et førerkort og et gyldig betalingskort. SÅ fort registreringene r fullført vil du umiddelbart motta et personlig kundenummer. Eksisterende Avis Preferred medlemmer må oppdatere appen og akseptere de nye vilkårene og betingelsene.