Ny singel og musikkvideo fra Holly Humberstone

“I wrote The Walls Are Way Too Thin about a time in my life when I felt like I’d lost control of where I was heading and struggling to find my place in the world. I’d just moved to a small London flat and felt claustrophobic and alone. To avoid confronting how I was feeling I’d sneak out the flat and go on train journeys to see my mates, get drunk, then come back hungover through the night and early hours. I wrote most of the Walls and the songs that come next on those trains. It was my place of therapy, in the middle of nowhere, constantly moving with no destination.” - Holly Humberstone.

21 år gamle Holly Humberstone har som artist en helt spesiell forståelse for historiefortelling. Hennes nyeste singel “The Walls Are Way Too Thin” ble skrevet i en periode hvor hun følte seg fanget i en ny leilighet i en ny by, langt hjemmefra. Musikkvideoen reflekterer panikken som kan oppstå ved å aldri føle seg helt hjemme i sitt eget hjem. Videoen er laget i samarbeid med regissør Raja Virdi, og i videoen kan du se Holly sitte fast i en luftventil mens hun prøver å komme seg ut av en brennende bygning. “Shooting the video was chaotic and my elbows and kneed look quite different now after 8 hours of crawling back and forth. The fire blast in the vent was totally real and I’m not going to lie, I was shitting myself!”, sier Holly selv om innspillingen. Singelen gis ut på Polydor Records, Darkroom og Interscope Records.

SE MUSIKKVIDEOEN HER

HØR LÅTEN HER

“The Walls Are Way Too Thin” slippes etter den svært personlige låten “Haunted House”, som var en ode til det gamle, hjemsøkte huset hun vokste opp i. Låtene viser Holly’s evne til å skrive om det å bli voksen på en universell måte som folk kan kjenne seg igjen i. BBC spår at hun vil ta 2021 med storm og har utpekt henne til en andreplass i Sound of 2021, mens hennes debut-EP “Falling Asleep At The Wheel” har bikket 100 millioner streams.

Noen av verdens største stjerner, blant annet Demi Lovato, Camilla Cabello og Matt Healy har allerede gitt uttrykk for sin begeistring for Holly. Dette ledet til et samarbeid med Matt, vokalisten i the 1975, som vil være en del av hennes neste EP. EP’en kommer senere i år, før den tid skal Holly bruke sommeren på å spille på en rekke festivaler i Storbritannia.

From being chosen as Apple’s Up Next Artist and VEVO DSCVR’s Artists To Watch 2021, as well as selling out four headline shows at Omeara, the 21-year-old has also been heralded internationally by the likes of The Sunday Times, NME (5*), The Guardian, i-D, ELLE, Billboard, Triple J, BBC Radio 1 and Apple Music, as well as continued playlist support from BBC Radio 1. Holly has also performed on Jimmy Kimmel! Live, as well as being hand-picked to perform at BBC’s Music’s Introducing Live, and featured in VEVO’s DSCVR At Home series, but at the heart of Holly’s creative output are the poetry books she was raised on and the music created with producer Rob Milton (Easy Life). Holly’s songs embrace and translate some of life’s most intense feelings in a way that typical conversations all too often fail to capture, from mental health struggles to the dizzying feelings of displacement as you grow out of adolescence, with lyrics laced over distant buzzes, ethereal echoes and wonky, warped glitches, capturing the sounds of nighttime in the world the rising star has created.

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, Post Malone, Ariana Grande, The 1975, Onkl P, Shawn Mendes, Dagny, The Beatles, Odd Nordstoga, Drake, Imagine Dragons, Seeb, The Rolling Stones m.fl.

Nawaz graver dypt i seg selv på “La Meg Leve”17.6.2021 10:23:06 CEST | Pressemelding

Etter å ha servert et svært personlig album i 2020 med “Gatene sårer”, er den 19 år unge Holmlia gutten Nawaz, endelig tilbake med ny musikk. Nawaz har kun bodd i Norge i 7 år, men beviser nok en gang at han klarer å male et bilde av livshistorien sin på en unik måte på sin nye singel "La Meg Leve, som slippes i morgen. Nawaz flyttet fra Pakistan til Norge da han var 12 år gammel. Bare fem år senere slapp han sin aller første singel “Lovende” sammen med Rohat. Holmlia-gutten har en særegen stil som artist som skiller seg ut på den norske hiphop-scenen. På tampen av 2020, fikk han utdelt prisen “Årets Prosjekt” av 1891 Awards for albumet “Gatene sårer.” “La Meg Leve” er en fortsettelse av albumet “Gatene sårer” som han slapp sist høst. Nawaz klarer å grave dypt i hjerterota og fortelle sin historie på en sårbar og vakker måte. Nawaz forteller: - Jeg går igjen dypt i meg selv og skriver om ting som jeg kanskje ikke hadde sagt ut i fri luft. Etter albumet dro jeg ned til Pakistan for en v

Snow Boyz slipper “Bare Bangerz (vol 1)”17.6.2021 10:21:37 CEST | Pressemelding

Etter å ha servert folket to bangerz i år, sist med “Ordningz”, slipper brødrene Rafael og Paulo Domingos aka Snow Boyz EPen “Bare Bangerz (vol 1) i morgen. - "Når vi slipper en pakke med bare bangerz, så er det ikke snakk om verken norske eller svenske tilstander. Det her er snakk om Godzilla og King Kong tilstander! Bare Bangerz er ikke et album men ALBOOM!” - Snow Boyz Brødrene Rafael og Paulo Domingos alias Wavy Marley og $k!p utgjør hiphop duoen Snow Boyz. Etter duoen ble dannet i 2009, har de sammen herjet live scenen i Oslo i flere år med en energibombe av et show! Snow Boyz har vist seg å være blant de mest allsidige og oppfinnsomme artistene vi har i Norge i dag, og beveger seg uanstrengt mellom sjangre som rap, afro-pop og trap. Gutta har stor diversitet i musikken som, med gatehits som låta “42” som engasjerte flere artister i Norge til å lage sine egne remixer av sangen, til fengende sommerlåter som “Hun gjør meg vill” sammen med ZadeKing og Oral Bee. I 2019 slapp Snow Boyz