Ny singel fra Three Souls - En funky eksplosjon!

Foto: Michael Schult Ulriksen

Et halvt tiår har gått siden syv tenåringer ble bedt om å spille på et lite underjordisk sted i hjertet av Oslo. Det som da var ment som en engangs-konsert har siden vist seg å være den kraftige funk-maskinen kjent som Three Souls. Gjennom årene har bandet solgt ut konsertlokaler med sine groovy sanger og fengende sceneshow. Bandet trives best foran en stappfull sal, og er vant til å levere en musikalsk opplevelse publikum sent vil glemme.

Deres kommende album «Mr Temptation» kommer i august i år, men først ut nå er låten «So Good».

Lytt til "So Good" her!

Singelen er en groovy, funky eksplosjon av musikalsk glede og dyktighet, perfekt for dansegulvet, og handler om det å kjenne på frustrasjonen over å ikke gjøre det man helst vil, fordi man har en indre rasjonell stemme som holder en tilbake. I dette tilfellet er det snakk om å la være å drive med musikk fordi man alltid har blitt fortalt at en akademisk utdannelse er det som gir arbeid. «So Good» handler om den indre kampen som oppstår mellom en selv og sin egne rasjonelle stemme når veien man aller helst ønsker å ta ikke nødvendigvis er den klokeste.

– Idéen til «So Good» kom til en dag jeg kom hjem fra en lang dag på lesesalen. Jeg hadde på det tidspunktet eksamenstid, og kjente mer og mer frustrasjon over at jeg ikke hadde valgt å drive med musikk på fulltid når det er det som får meg til å føle meg «So Good», forteller låtskriver og vokalist, Sem Petros.

Bandet gleder seg til å komme i gang igjen med sine energiske sceneshow og smittsomme energi - vær sikker på at du vil høre mye fra og om dem i fremtiden!

Three Souls består av:

Konstantin Ellingsberg Helmers (Gitar), Mikkel Brændsrød Bjørneboe (Bass), Olve Gravklev (Trommer), Sondre Moshagen (Keys), Lars Fauchald Hartmann (Saxofon), Henrik Smelhus Sjøeng (Trompet), Jørgen Bjelkerud (Trombone) og Sem Petros (Vokal).

Foto: Michael Schult Ulriksen