Ny singel fra bandet "Beau Rivage"!

I november slippes debutalbumet til bandet Beau Rivage, men nå slippes deres andre singel - nemlig låten "Have I told you".

"Have I told you" er en vakker kjærlighetssang i ord og toner, sunget av Linn Svartberg og Leif Digernes.

– Musikken til Beau Rivage kan best beskrives som "Riviera musikk", og på vår nye singel så er det kanskje som å lytte til bølgene fra Rivierian. "Have I told you" tegner et bilde av spennende ting i livet. Gleden av å treffe en tidligere kjæreste, minnene og savnet. Følelsen som var, livet som det er, og drømmer om fremtiden. Kanskje kan den gi inspirasjon til å ta den telefonen du burde tatt. Gammel kjærlighet ruster som kjent ikke, forklarer låtskriver og gitarist i bandet, Kjell-Arne Tilley.

Låten er spilt inn i Memhis Bound Studio og produsert av Magnus Østvang.

Beau Rivage består av Linn Svartberg og Leif Digernes (vokal), Lene Svartberg og Lisa Svartberg (kor), Kjell-Arne Engen (saksofon), Ingar Reinfjord og Kjell-Arne Tilley (gitar), Magnus Østvang (keyboard), Per Einar Knudsen (bass) og Mads Thørud (trommer).

Debutalbumet slippes 27.november, og i mellomtiden kan du høre den nye singelen "Have I told you" her!

Frode Alnæs med vakker popmusikk om byen sin!23.7.2021 10:04:36 CEST | Pressemelding

I dag er Frode Alnæs ute med sin nye singel «Byen min». Låten er hentet fra hans kommende, norske soloalbum «Beste tia mi», som slippes vinteren 2022. En herlig innbundet folkelig melodi, med en hyllest til alle de flotte bygde- og bysentrene rundt om i landet - og de som bor der. Lytt til låta HER - «Uansett hva som skjer med byen du er født og oppvokst i, og selv om du for lengst har flyttet derfra, vil du elske den på godt og vondt. Dette handler om en person som har vært borte en stund, og som kommer tilbake og ser at mye er forandret. At det er mye forfall, og viktige landemerker og hus er plutselig borte og revet, og ofte erstattet av nye ting. Sentrum er utarmet, butikker legges ned og viktige sentrumsfunksjoner legges til nærmeste kjøpesenter. Men - folket er det samme! Det er det som gjør at man elsker byen sin.» - Frode Alnæs Frode Alnæs, som alltid har vært glad i folkelig og vakker popmusikk gir oss nå en smakebit på albumet som kommer. Denne låten er også slik – vakker pop

Flukten - "Velkommen håp" - singel ute i dag!18.6.2021 10:33:52 CEST | Pressemelding

Flukten skapte stor ståhei koronahøsten 2021, etter at dei hadde sin debutkonsert på Nasjonal Jazzscene. Blant anna skreiv kritikarane: «er det noen banddebuter som virkelig har satt merker i sjel og hjerte er det denne.» Bandet, beståande av dei profilerte musikarane Hanna Paulsberg, Hans Hulbækmo, Marius Klovning og Bárður Reinert Poulsen, kjem endeleg med første smakebit frå albumet som kjem i september 2021.