Ny sesong av ”Vendela + Petter” – Nå blir de samboere

Bli med når Vendela Kirsebom og Petter Pilgaard bestemmer seg for å flytte sammen i ny sesong av «Vendela + Petter».

Endelig er det klart for en ny sesong av «Vendela + Petter» på TV 2 Livsstil og TV 2 Sumo, med premiere mandag 22. april kl. 21.30. Det populære paret er fremdeles like forelsket, og nå ønsker de å ta forholdet et skritt videre: De vil flytte sammen! I sesong 2 av realityserien følger vi paret på husjakt, på kjendisfester og reiser. Vi kommer tett på deres hverdag, nære venner og familie, og får også se at livet ikke alltid er like rosenrødt.

- Jeg får fortsatt spørsmål om Vendela og jeg faktisk er sammen, sier Petter Pilgaard.

Det kan begge to fortsatt bekrefte.

- Ja, vi er sammen, og vi har vært kjærester ganske lenge nå, smiler Vendela Kirsebom.

Ifølge Petter blir forholdet mellom de to stadig sterkere.

- Vendela er den eneste som har vist meg hvor godt det er å elske noen, og forholdet vårt blir bare sterkere og sterkere for hver dag som går. Det er et eller annet hun gjør med meg, som jeg ikke trodde bodde i meg, sier Petter.

- Jeg er blitt veldig trygg på forholdet vårt, og veldig trygg på Petter. Jeg tror jeg tenker på Petter 24 timer i døgnet, ler Vendela.

Første sesong av ”Vendela + Petter” ble en stor suksess i 2017, og satte seerrekord på TV 2 Livsstil. Andre sesong byr på 20 ferske episoder, som sendes mandag til torsdag hver uke fra 22. april på TV 2 Livsstil og Sumo.

Vendela og Petter lover mye romantikk, latter, oppturer og nedturer for seerne denne våren. I tillegg får vi se de nære vennskapene de har med blant andre Jan Thomas og Leif Einar ”Lothepus” Lothe.

- Vi er veldig takknemlige for den varme responsen vi har fått på serien tidligere. Når vi nå på nytt har latt kameraene følge oss, kan seerne bli med i jakten på en felles bolig, på reiser i inn- og utland og ikke minst våre nære vennskap og familie. Det blir til og med et lite karriereskifte og en fødsel! Det har også vært situasjoner som har vært vanskelige, og vi ønsker å vise også denne siden – livet har sine oppturer og nedturer, sier Vendela og Petter.

Å flytte sammen er stort for det forelskede paret.

- Dette er kanskje noe av det største vi kommer til å gjøre sammen, sier Vendela.

- Jeg har egentlig aldri trodd på evig kjærlighet, men dette er dama jeg ønsker å dele livet mitt med, sier Petter.

TV 2 er Norges største kommersielle tv-kanal, og er en del av mediehuset TV 2 som står bak en rekke etablerte merkevarer som TV 2 Nyhetskanalen, TV 2 Zebra, TV 2 Livsstil, TV 2 Sportskanalen, TV 2 Humor, TV 2 Sumo, TV2.no, TV 2 Mobil og TV 2 Skole.

Ny sesong med Bloggerne kommer våren 2020 med tre nye profiler18.9.2019 07:00:00 CESTPressemelding

I dag vises den siste episoden fra den ellevte sesongen av «Bloggerne», men snart er den populære serien tilbake med sin tolvte sesong på TV 2 Livsstil og TV 2 Sumo. De nye profilene vi blir kjent med i neste sesong er Joakim Kleven og Iselin Guttormsen, og det blir gjensyn med en tidligere «Bloggerne»-profil Anne Brith Davidsen. Vi får også følge Linnéa Myhre, Martine Lunde, Caroline Berg Eriksen og Sofie Nilsen når en ny sesong er tilbake våren 2020.