Ny Point kiosk åpnet på Bodø lufthavn

Ombyggingen på Bodø lufthavn pågår for fullt og tirsdag åpnet Select Service Partner en ny, flott kiosk for avreisende passasjerer.

- Beliggenheten til den nye kiosken åpner opp avgangshallen på en ny måte. I den nye kiosken får de reisende bedre oversikt og større bredde i tilbudet. Vi er glade for at det første nye konseptet nå er åpnet, og at lufthavna har fått en flott, ny kiosk i avgangshallen, sier Marthe Andersen, sjef for forretningsutvikling, Avinor Bodø lufthavn.

Også den nye driveren av kiosk- og serveringsstedene på Bodø lufthavn er fornøyde med åpningen:

- Det er en glede for SSP å være tilbake på Bodø lufthavn, vi er stolte av å nå vår første milepæl. Vi ønsker alle velkommen hit og gleder oss til å få bygget ferdig og åpne Point ankomst, Negroni og Hunter bar også, sier driftssjef i SSP i Bodø, Anita Berthinussen.

Neste nye konsept åpner 15.10, da åpner ny Point kiosk i sentralhallen ved ankomst.

Kontaktperson:

Marthe Andersen, sjef for forretningsutvikling, Avinor Bodø lufthavn.

marthe.andersen@avinor.no
Tlf: 911 03 484

Besøk presserommene til våre flyplasser:

Oslo lufthavn  |  Følg

Bergen lufthavn Flesland  |  Følg