Ny musikk fra Ylva, Beck, CLMD, Katy Perry med flere.

Stjerneskuddet Ylva er tilbake med ny singel!

CLMD og Tungevaag har teamet opp på deres nye singel «DANCE»!

Beck ute med nye singelen "Uneventful Days"

Øystein Hegvik kan stolt krone seg med tittelen “vinner av Idol 2018” etter å ha blitt stemt frem som seernes favoritt. Hans forrige singel "Before I Go" har passert over 4 millioner streams siden den ble sluppet og Øystein er i dag klar for å slippe sin nye låt “Dancing When You're Gone”. “Dancing When You’re Gone” er en majestetisk ballade som forteller historien om å la de negative tingene være igjen i fortiden og se framover. Låten drar assosiasjoner til Lewis Capaldis hjerteskjærende tekster og melodiske landskap, og er det perfekte soundtracket til høsten.

Katy Perry slapp låta “Harley’s In Hawaii” på onsdag, se den kule videoen her. Katy er om dagen i studio og skriver på nytt material. Vi kan nesten ikke vente!

YUNGBLUD slipper i dag ny EP the underrated youth! Låta «Hope for the underrated youth» er allerede listet på P3 og han slapp nylig låta “original me" sammen med Dan Reynolds fra Imagine Dragons. YUNGBLUD spiller også konsert på Parkteatret i Oslo 11. November. Don’t miss!

Halvt danske og halvt søramerikanske Alex Vargas er klar med siste EP i EGO-triologien. EGOmaniac, følger opp SuperEGO og EGOtrip som ble sluppet tidligere i år. Sammen med EPen slippes også låten " The Killing Kind".

ASH, som en av de hotteste DJene på den nordiske klubbscenen møter den fremadstormende vokalisten Alexandru. Sammen har de vært i studio med Jim Bergstedt og Helge Moen, og resultatet er den oppløftende hymnen «Help From U».

Britiske Michael Kiwanuka er klar med den nye låten "Piano Joint (This Kind Of Love)”. Låten blir å finne på det nye albumet KIWANUKA som slippes 1. november. 1. desember kan han oppleves live på Sentrum Scene.

Norah Jones, Sasha Dobson og Catheringe Popper utgjør trioen Puss n Boots. I dag kommer de med en Top Petty cover av “Angel Dream”, for å hedre artisten som ville fyllt år i helgen.
Puss n Boots er også aktuelle med en jule-EP Dear Santa som er ute neste Fredag.

25 år etter utgivelsen av Officium kommer Remember me my Dear? som er opptak fra den siste turneen til Jan Garbarek og The Hillard Ensemble i 2014. Remember me my Dear? har noe av repertoaret fra Officium men også mye annet repertoar som Garbarek og den Britiske vokalkvartetten hadde utforsket igjennom sine 20 år på veien.

Kommende konserter:

21. desember - Jul med Odd Nordstoga og DNKO, Folketeateret, Oslo

21. desember - Sandra Lyng, Julekonsert, Skøyen Kirke, Oslo

God helg :-)

Ny musikk fra U2, Beck, Lewis Capaldi og den norske filmmusikken til Frost 2.22.11.2019 12:33:20 CETPressemelding

U2 og A.R Rahman slipper ny låt "Ahimsa" TIX gjør aldri noe halvveis - velkommen til en legendarisk fest på Sentrum Scene! Rammstein-vokalist Till Lindemann og Peter Tägtgren er i dag klare med sitt andre album F & M. Albumet følger opp debuten Skills in Pills fra 2015, og inkluderer tidligere utgitte "Steh auf", "Ich weiß es nicht" og "Knebel", samt nye "Frau & Mann". "The second record sounds better!" sier Tägtgren. "Seriously, we've just taken the next step. “F & M” comes across as a self-contained body of work and has more weird twists and turns, but there’s also influences here from the worlds of Rammstein and Pain. For us, the album is very complete." Lindemann fortsetter: "For some people, it may appear schizophrenic, but we want to try everything." Den norske filmmusikken til Frost 2 er ute i dag! Lisa Stokke, May Kristin Krispersen, Thorbjørn Harr og de andre er tilbake i sine roller. Det norske koret Cantus har også denne gangen bidratt til både den norske og den internasjona

Frozen 2 soundtrack slippes i dag!15.11.2019 13:01:00 CETPressemelding

Walt Disney Animation Studios` kommende spillefilm “Frozen 2” har et fantastisk soundtrack som inkluderer sanger fra Oscar og Grammy-vinnende låtskrivere som Kristen Anderson-Lopez og Robert Lopez, samt originalspor fra Grammy-nominerte Christophe Beck og artister som Panic! At The Disco, Kacey Musgraves og Weezer. Det norske koret Cantus er også med på soundtracket. «Frozen 2» er oppfølgeren til «Frozen» fra 2013 som er den mest innbringende animasjonsfilmen gjennom tidene. Filmen vant Oscar-pris for årets beste animerte spillefilm, og filmens ikoniske sang, «Let It Go», med musikk og tekster av Kristen Anderson-Lopez og Robert Lopez, vant også en Oscar for beste film-musikk. «Frozen 2» soundtrack slippes 15.november 2019 klokken 16:00. Filmen har premiere på kino i Norge 25.desember. Tracklist: 1. “All is Found” – performed by Evan Rachel Wood 2. “Some Things Never Change” – performed by Kristen Bell, Idina Menzel, Josh Gad and Jonathan Groff 3. “Into the Unknown” – performed by Idin