Ny musikk fra Ylva, Beck, CLMD, Katy Perry med flere.

Stjerneskuddet Ylva er tilbake med ny singel!

CLMD og Tungevaag har teamet opp på deres nye singel «DANCE»!

Beck ute med nye singelen "Uneventful Days"

Øystein Hegvik kan stolt krone seg med tittelen “vinner av Idol 2018” etter å ha blitt stemt frem som seernes favoritt. Hans forrige singel "Before I Go" har passert over 4 millioner streams siden den ble sluppet og Øystein er i dag klar for å slippe sin nye låt “Dancing When You're Gone”. “Dancing When You’re Gone” er en majestetisk ballade som forteller historien om å la de negative tingene være igjen i fortiden og se framover. Låten drar assosiasjoner til Lewis Capaldis hjerteskjærende tekster og melodiske landskap, og er det perfekte soundtracket til høsten.

Katy Perry slapp låta “Harley’s In Hawaii” på onsdag, se den kule videoen her. Katy er om dagen i studio og skriver på nytt material. Vi kan nesten ikke vente!

YUNGBLUD slipper i dag ny EP the underrated youth! Låta «Hope for the underrated youth» er allerede listet på P3 og han slapp nylig låta “original me" sammen med Dan Reynolds fra Imagine Dragons. YUNGBLUD spiller også konsert på Parkteatret i Oslo 11. November. Don’t miss!

Halvt danske og halvt søramerikanske Alex Vargas er klar med siste EP i EGO-triologien. EGOmaniac, følger opp SuperEGO og EGOtrip som ble sluppet tidligere i år. Sammen med EPen slippes også låten " The Killing Kind".

ASH, som en av de hotteste DJene på den nordiske klubbscenen møter den fremadstormende vokalisten Alexandru. Sammen har de vært i studio med Jim Bergstedt og Helge Moen, og resultatet er den oppløftende hymnen «Help From U».

Britiske Michael Kiwanuka er klar med den nye låten "Piano Joint (This Kind Of Love)”. Låten blir å finne på det nye albumet KIWANUKA som slippes 1. november. 1. desember kan han oppleves live på Sentrum Scene.

Norah Jones, Sasha Dobson og Catheringe Popper utgjør trioen Puss n Boots. I dag kommer de med en Top Petty cover av “Angel Dream”, for å hedre artisten som ville fyllt år i helgen.
Puss n Boots er også aktuelle med en jule-EP Dear Santa som er ute neste Fredag.

25 år etter utgivelsen av Officium kommer Remember me my Dear? som er opptak fra den siste turneen til Jan Garbarek og The Hillard Ensemble i 2014. Remember me my Dear? har noe av repertoaret fra Officium men også mye annet repertoar som Garbarek og den Britiske vokalkvartetten hadde utforsket igjennom sine 20 år på veien.

Kommende konserter:

21. desember - Jul med Odd Nordstoga og DNKO, Folketeateret, Oslo

21. desember - Sandra Lyng, Julekonsert, Skøyen Kirke, Oslo

God helg :-)

Ny musikk fra Sandra Lyng, Lady Gaga, Emelie Hollow & Ruben, Juice WRLD, Celeste med flere29.5.2020 13:50:35 CESTPressemelding

Emelie Hollow x Ruben: Hjerteskjærende og emosjonelt i den nye singelen «Break It Right» Sandra Lyng debuterer som barnebokforfatter og slipper tilhørende musikk Yusuf / Cat Stevens nyinnspilte Tea for the Tillerman² slippes 18. september Lady Gaga slipper etterlengtet album I dag annonserer den globale superstjernen Ellie Goulding at hun slipper sitt svært etterlengtede fjerde studioalbum "Brightest Blue" med en utgivelsesdato 17. Juli. Albumet vil inneholde en rekke nylige utgivelser sammen med en mengde nye sanger. Singlen «Power» er ute allerede nå. Vinneren av BBC Sound of 2020, Celeste er ute med sin nye singel «I Can See The Change» gjennom Polydor Records. Låten handler om å finne håp i kjølvannet av motgang og det å innse at en lysere fremtid ligger foran oss. «I Can See Change» er produsert av Grammy vinnende produsent FINNEAS. Baby Queen slipper sin debutsingle «Internet Religion», en skarp pop-satire fylt med psykedeliske synther, og tekster som skjærer rett til hjertet av

Lady Gaga slipper etterlengtet album29.5.2020 13:42:43 CESTPressemelding

Lady Gaga er i dag ute med sitt etterlengtede album Chromatica. Albumet blir Gagas sjette i rekken, og har allerede debutert på topplisten på iTunes i 58 land. Hør her! Albumet inneholder gjestebidrag fra Ariana Grande, Elton John og Blackpink og er produsert av Bloodpop med Lady Gaga. Singelen «Rain On Me» med Ariana Grande gikk rett til topps på den globale Spotify-listen og på Spotify i USA.Førstesingelen «Stupid Love» har sanket inn over 235 millioner lyttestreams globalt og er Lady Gagas sekstende Topp 10-låt på Billboard. Musikkvideoen ble i sin helhet filmet med en iPhone 11 Pro. Det svært suksessrike albumet A Star Is Born fra 2018 tok førsteplassen på albumlisten i Norge, har solgt til fem ganger Platina og har sanket inn i underkant av 110 millioner lyttestreams her i Norge. Lady Gaga mottok også sin første Oscar for låten «Shallow» som beste originallåt i 2019. Tracklist: 1. "Chromatica I" 2. "Alice" 3. Stupid Love" 4. "Rain On Me" (with Ariana Grande) 5. "Free Woman" 6. "Fu

Sandra Lyng debuterer som barnebokforfatter og slipper tilhørende musikk29.5.2020 10:06:01 CESTPressemelding

3. juni lanseres de to første bøkene i en ny serie om enhjørningen Corny. Artist Sandra Lyng debuterer som forfatter med denne bildebokserien, som handler om en liten enhjørning med følelsene utenpå kroppen. Førstkommende fredag, fire dager før bøkene lanseres, slipper hun tre barnelåter med Corny som tema. «Her kommer Corny», «Gratulerer med dagen, Corny» og «God natt, Corny». «Jeg er vokst opp i et samfunn der jenter går i rosa, gutter i blått. Jenter skal like dukker, gutter skal like biler. Jenter burde ikke være sinte og rampete, gutter bør ikke gråte eller vise svakhet. Det er en helt annen mentalitet enn jeg vil lære min sønn. Etter mange år i terapi har jeg lært at det er sunt å snakke om følelser, og at det kan få store konsekvenser om man holder sinne og tristhet inni seg. Så kom jeg på idéen, hva med å skrive en barnebok om en enhjørning som viser det helt motsatte av det vi er vant til, og faktisk tørre å snakke om følelser. Sånn ble Corny til. Gyldendal hadde troa, Univers

Ny musikk fra The 1975, Dagny, Kuselofte & Postgirobygget, Lady Gaga & Ariana Grande, Ellie Goulding med flere22.5.2020 13:28:07 CESTPressemelding

https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/dagny-med-forste-del-av-etterlengtet-debutalbum?publisherId=6987388&releaseId=17885850 Dagny med første del av etterlengtet debutalbum https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/nytt-album-fra-the-1975?publisherId=6987388&releaseId=17885914 Nytt album fra The 1975 https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/kuselofte-og-postgirobygget-gir-deg-arets-sommerlat-vi-tar-det-igjen-neste-ar?publisherId=6987388&releaseId=17885889 Kuselofte og Postgirobygget gir deg årets sommerlåt "Vi Tar Det Igjen Neste År"! https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/the-voice-vinner-maria-engas-halsne-slipper-debutsingelen-down-to-the-water?publisherId=6987388&releaseId=17885736 The Voice-vinner Maria Engås Halsne slipper debutsingelen "Down To The Water"! Taylor Swift slapp åtte liveversjoner av låter fra hennes nyeste album, Lover, denne uka. Opptakene er fra intimkonserten https://open.spotify.com/playlist/37i9dQZF1DWThgNheFWFyv?si=sq5m4czxTUWyqHyY-7WWRw City Of L