Ny musikk fra The Who, Astrid S og stjernetrioen Ariana Grande, Miley Cyrus og Lana Del Rey.

Britiske rockelegender tilbake med ny musikk

Ny låt fra stjernetrioen Ariana Grande, Miley Cyrus og Lana Del Rey

Jonas Benyoub krysser grenser med NahNah Remix

R.E.M med låt til inntekt for ofrene på Bahamas

Astrid S slipper i dag “Doing To Me (Stripped Down)”, en nedstrippet versjon av singelen fra den nye EP’en Trust Issues. Astrid S er for tiden aktuell med sin akustiske Stripped Down Tour, som startet i Trondheim 11. september. I kveld spiller hun på Forum i Bergen og søndag 15. september inntar hun Den Norske Opera i Oslo.

I dag er Lil Halima klar med sin andre singel,“911”, fra hennes kommende mixtape “Brown Girl Diary”, som slippes 4. oktober, med den svenske produsenten Canto. “Denne sangen er bare en liten "fuck you" til alle menn eller boys som behandler jenter trash fordi de er broken eller usikker”, forteller Lil Halima
Hun spiller sin første egne konsert i Oslo på Parkteateret 18.01.20. Billettene er i salg fra i dag.

Rammstein-vokalist Lindemann slapp i dag den nye singelen “Steh Auf” fra sitt soloprosjekt.

Emeli Sande er tilbake med ny musikk og slipper i dag albumet Real Life. Hun er også Norgesaktuell med konsert 31.oktober på Sentrum Scene.

Halsey er i dag ute med den nye låten "Graveyard". Låten blir å finne på hennes nye album Manic som slippes 17. januar. Halsey har streamet over 23 milliarder og har solgt over ni millioner album verden over.

16 år gamle Chris Burton fra Danmark har passert 12 millioner streams for sine tre første singler. I dag slipper han sin fjerde singel, post-sommer balladen “Summer’s Over”.

Det svenske pop-sjerneskuddet LOVA slipper i dag Epen A Gentleman's Guide, ledet av singelen «Daddy Issues». 21 åringen har blitt lovprist av The Guardian, Refinery29, GQ, Idolator, EARMILK, Hillydilly for å nevne noen. Singelen hennes "You Me and The Silence" var den mest spilte låten på svensk P3, hun er også på YouTube musics "Artist to Watch" for 2019.

Etter en veldig fin vår med fire nye låter, ledet av Do It, og en sommer fylt med headlinershows er de norske gudfarene tilbake med flere nye bangers denne høsten. I dag slipper Broiler “Good Day”, som de startet på for over 4 år siden!
Mio sier følgende om låta: Den første ideen til Good Day kom for over fire år siden. Plystre-riffet har sittet som klister på hjernen siden den dag, så vi skjønte tidligere i år at vi bare MÅTTE gjøre ferdig denne låta!

Stjerneskuddet Isah fra Stavanger har herjet topplistene med landeplagen HALLO i sommer. Nå er han klar til å slippe del to av debut-EPen «sukkerspinn og hodepine», som gjestes av Magdi fra Karpe og Philip Emilio.

Bandet Hardhaus leverer mer solid musikk på ekte Telemarks-dialekt. «Raud Sol» er deres nyeste singel, godt forankret i beste country-rock tradisjon.

Jeff Goldblum er i dag ute med låten «Let’s Face The Music And Dance» (feat Sharon Van Etten) og annonserer samtidig at han slepper nytt album 1.nov.

Kommende konserter:

13. september - Astrid S, Forum, Bergen.
15. september - Astrid S, Den Norske Opera, Oslo
8. september - Jon Bellion, Rockefeller
25. september - ECM 50:Bobo Stenson Trio + Maciej Obara Quartet , Victoria, Oslo
26. september - ECM 50: Marcin Wasilewski Trio + Gustavsen / Tander / Vespestad, Victoria, Oslo
27. september - ECM 50: Mette Henriette + Carla Bley Trio , Victoria, Oslo
28. september - ECM 50: Sinikka Langeland + Craig Taborn + Surman / Andersen / Strønen, Victoria, Oslo
28. september - Lise davidsen + Filharmonien, Konserthuset, Oslo
28. september - blackbear, Sentrum Scene
29. september - Lise Davidsen, Den Norske Opera
3. oktober - Social House/Ella Mai/Ariana Grande, Telenor Arena
5. oktober - R3hab, Sentrum Scene
10. oktober - Scarlxrd, Blå.
11. oktober - Lemaitre, Den Norske Opera
27. oktober - Daniil Trifonov, Den Norske Opera
28. oktober - slowthai, Vulkan Arena
28. oktober - The Vamps , Sentrum Scene