Ny musikk fra Taylor Swift, Snow Boyz, Isac Elliot m.fl.

Snow Boyz slipper siste singel fra kommende debut-album

Isac Elliot er endelig ute med ny musikk

Lemaitre inntar Den Norske Opera.

Taylor Swift slipper i dag låten «Lover», tittelsporet fra hennes og kommende album som slippes neste fredag, 23. august.

Magnus Eliassen «Livet må ha nåkka mer». Magnus Eliassen gjorde I juni et storslagent comeback med den nydelige låten «Savna Dæ». Nå er han klar for å slippe «Livet må ha nåkka mer» og også denne gangen står han selv for tekst, musikk, innspilling, produksjon, miks og master. Til helgen er han også tilbake på scenen og skal spille på Parkenfestivalen i Bodø.

Remix av Lil Tecca «Ransom» med Juice WRLD ble sluppet denne uken. Hør låten her. «Ransom» er per i dag den mest spilte raplåten i Norge.

Bassangeren Ildar Abdrazkov er nå ute med sitt debutalbum Verdi Album på Deutche Grammophon. Har har gjort innspilinger av sentrale verk fra Gisueppe Verdi. Verdi har stått sentralt i Abdrazakovs profesjonelle liv som international opersasanger som begynte allerede tidlig på 2000-tallet. Han er nå en av de mest ettertraktede bassangerene og har optredd på annerkjente operahus i London, Munchen, Paris, Berlin og Milano.

Britiske Michael Kiwanuka har sluppet låten «You Ain`t the problem».

Det Atlanta-baserte hip-hop kollektivet Quality Control slipper i dag Control the street Volum 2. Albumet inneholder en rekke låter med artister som Migos, Meek Mill, Lil Baby, Young Thug, Lil Yachty og mange fler.

Legendariske Motown fyller 60 år i år. I forbindelse med jubileumet produseres dokumentaren Hitsville: The Making of Motown med premiere på Showtime i USA 24. august. I dag slippes filmmusikken, med låter fra ikoniske artister som The Supremes, Stevie Wonder, Smokey Robinson and the Miracles, Marvin Gaye, The Temptations, Martha Reeves and the Vandellas og The Jackson 5.

Den britiske singer-songwriteren Sam Johnson slipper i dag sin nye singel «Trip on Gold».

5 Seconds of Summer slipper en remix av «Easier» med Charlie Puth.

Swae Lee slipper i dag to nye låter, «Sextacy» og «Won’t Be Late» ft. Drake.

God helg!

Bon Jovi med ny låt og politisk album21.2.2020 18:05:00 CETPressemelding

Rockelegendene i Bon Jovi er ute med den nye låten "Limitless". "Limitless" er første smakebit ut fra deres kommende album Bon Jovi 2020 som slippes 15. mai og oppmuntrer til optimisme i en ellers usikker verden. Dette er gruppas 15. studioalbum med en tittel som refererer til årets valg i USA og et cover som viser en ettertenksom Jon Bon Jovi gjemt bak solbrillene foran justisdepartementet. Albumet inneholder 10 låter og tar opp aktuelle og tøffe temaer som blant annet våpenlov, krigsveteraners problemer, rasisme, politikk og betydningen av familie. Som Jon selv sier om albumet: "It encompasses life, love and loss". TRACKLISTE: 1. Beautiful Drug 2. Unbroken 3. Limitless 4. Luv Can 5. Brothers In Arms 6. Story Of Love 7. Lower The Flag 8. Let It Rain 9. Shine 10. Blood In The Water

Nyheter fra OnklP, Halsey, Taylor Swift, Bon Jovi med flere21.2.2020 09:55:06 CETPressemelding