Ny musikk fra Taylor Swift, Karol G, slowthai, IMERIKA, Greta Van Fleet med flere!

IMERIKA debuterer med “I Can’t Escape” og deltakelse i Melodi Grand Prix

slowthai slipper etterlengtet oppfølger! Albumet TYRON er ute nå

El Papi starter 2021 med den optimistiske vinterhyllesten “Sju Fjell”

Spellemann 2020 - se annonsering av de nominerte på NRK og VG i dag kl 12.30!

Taylor Swift slapp i dag "Love Story (Taylor’s Version)", som er en ny innspilling av en av hennes største hits. I går annonserte hun også at hun skal slippe Fearless (Taylor’s Version) 9. april.

Karol G sin musikk har satt avtrykk på latinsk popkultur. Hennes sterke tekster taler ikke bare for mangfold og inkludering, men bryter også grenser og språkbarrierer. Det setter henne øverst på listen over kvinnelige artister i den latinske musikkindustrien. Den Grammy-vinnende stjernen inviterer fansen til å feire premieren av den nye singelen “Location”, hvor hun har med to av de største navnene i latinsk musikk, Anuel AA og Balvin. Se musikkvideo HER

Surf Mesa og Madison Beer feirer euforien i ung kjærlighet med singelen "Carried Away". Ute i dag, akkurat i tide til Valentines day
- 'Carried Away' handler om sommerfugler i magen følelsen du kan få når du blir forelsket for aller første gang. Jeg håper låten kan spre kjærlighet i denne tiden hvor vi trenger det mer enn noen gang” - Surf Mesa. Han slo gjennom i 2020 med singelen ILY (I love you baby) som har over to milliarder globale streams og fire milliarder TikTok videoer.

Rockebandet Greta Van Fleet er ute med låten "Heat Above" som blir å finne  deres nye album The Battle at Garden’s GateAlbumet er produsert av Greg Kurstin (Paul McCartney, Foo Fighters, Adele), slippes 16. april og følger opp deres Grammy-vinnende debutalbum Anthem Of The Peaceful Army fra 2018. “There’s plenty of love left in this world, even though it may not seem like it. That’s what ‘Heat Above’ is about, rising to the stars together" - Greta Van Fleet

Carina Dahl ble bitt av fjellvandringsbasillen etter å ha vært deltager i 71 Grader Nord, hvor hun tok fjerdeplassen i konkurransen. Inspirert av denne tiden skrev hun “Toppen av Norge”, en humoristisk og feststemt låt som er perfekt for både after-ski og toppturer!

EDOT Lawrence ble først introdusert gjennom den bergenske hip-hop labelet Get FAT. i fjor, men slipper endelig sin første solosingel ved tittel “SNOWGIRLS”. Låten kan du høre på P3X, hvor den allerede er listet!

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, Post Malone, Ariana Grande, The 1975, Onkl P, Shawn Mendes, Dagny, The Beatles, Odd Nordstoga, Drake, Imagine Dragons, Seeb, The Rolling Stones m.fl.

Ny musikk fra Vidar Villa, Conan Gray, Red Moon, Sandro Cavazza og Astrid S som Askepott!19.2.2021 09:56:10 CETPressemelding

https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/astrid-smeplass-spiller-askepott-i-ny-norsk-storsatsning?publisherId=6987388&releaseId=17901326 Astrid Smeplass spiller Askepott i ny norsk storsatsning! https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/vidar-villa-foler-seg-naken?publisherId=6987388&releaseId=17901595 Vidar Villa føler seg "Naken" https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/emelie-hollow-gjester-danske-kops-pa-den-nye-lata-if-not-you-then-who?publisherId=6987388&releaseId=17901584 Emelie Hollow gjester danske KOPS på den nye låta “If Not You Then Who” Ariana Grande er i dag ute med en deluxe-versjon av albumet Positions. Albumet inkluderer den nyeste singelen “34+35 (Remix)“ feat. Doja Cat og Megan Thee Stallion og fire splitter nye låter. Se musikkvideo til “34+35 (Remix)” her! L.L.A.M.A er ute med sin debutsingel “Shake” sammen med tre ganger Grammy-vinner NE-YO og nykommeren Carmen DeLeon. Låten er produsert av BTS hitmaskinen David Stewart, som skrev låten sammen med den Grammy-

Spellemannsnominerte Sebastian Zalo er klar med sin nye EP “Refleks”19.2.2021 09:15:00 CETPressemelding

Sebastian Zalo har hatt et ekstraordinært 2020 med debutalbumet RTRO//SPKT, som resulterte i nominasjoner som “Årets Nykommer” hos P3 Gull og "Årets Gjennombrudd og Gramostipend” på Spellemannsprisen. Selv om oppnåelsene har vært høye, er ikke talentet på latsiden i år; han startet det musikalske året med den myke singelen «Dra tilbake», og følger nå opp med sitt nyeste konseptuelle kapittel «Refleks». Etter et album som var preget av store produksjoner, er uttrykket nå strippet ned og akustisk. EPen består av fire låter, alle omtaler et tema de fleste av oss kjenner oss igjen i; kjærlighet. Tittelen er et pek til hvordan Sebastian og hans produsent, August Stubø lager låter som dette på refleks, dandert i et musikalsk landskap de er veldig komfortable i. Hør “Refleks” HER 2021 har så vidt startet for Sebastian. Etter å ha sluppet mye ny musikk og Spellemann nominasjon kan man også få sett han på TV-skjermen, Sebastian er med på en av NRK sine nye og spennende serier “De Neste”. Etter