Ny musikk fra Shawn Mendes, The Rolling Stones, JOKI, Torine, Nawaz, Lorde og flere

The Rolling Stones annonserer Tattoo You (40th Anniversary Edition)

Nawaz slipper ny låt "Tilgi meg"

Joki ute med "OMG"

Torine ute med ny låt! - Olivia

Shawn Mendes er i dag klar med sin nye singel “Summer Of Love” med Tainy. Sammen med låten slippes en splitter ny musikkvideo som er filmet under Mendes´ sommerferie på Mallorca, se den HER. Tainy er en av de største produsentene fra Latin-Amerika det siste tiåret, og har produsert for Bad Bunny, Daddy Yankee, J Balvin, Justin Bieber og mange flere.

Artist og skuespiller Alba August er i dag ute med singelen "Quitter" fra sitt kommende album. Om låta sier Alba: “Quitter” is about who I dream to become. Someone who holds on until the end. It is a melancholic power ballad combining piano, strings, and choirs.” Alba august. “Quitter” er skrevet og produsert av Alba og Tobias Fröberg, som tidligere har jobbet med artister som Astrid S, Ane Brunm Kleerup og Frida Hyvönen. Alba August spiller på årets By:Larm festival.

Lorde slipper i dag det etterlengtede albumet Solar Power. Albumet består av 12 låter produsert av Jack Antonoff, som hun også samarbeidet med på sitt siste album MelodramaOm albumet sier Lorde: The album is a celebration of the natural world, an attempt at immortalizing the deep, transcendent feelings I have when I’m outdoors. In times of heartachegriefdeep love, or confusion, I look to the natural world for answersI’ve learned to breathe out, and tune in. This is what came through.

Duoen Braaheim er i dag ute med sin versjon av hiten Believe”, med seg på vokal har de artisten AiliDuoen består av 24 år gamle Martin Bråten og Christopher Åsheim fra Trysil. De har gått fra å lage musikk hos faren til Christopher sitt utested “Laaven” i Trysil til å nå et stort, internasjonalt publikum med over 64 millioner streams totalt.

Splitter ny låt fra Earth, Wind & Fire: En helt ny versjon av deres tidligere hit fra 1975 "Cant Hide Love" med vokalbidrag fra Lucky Daye. Låten er produsert av velrenommerte Kenneth «Babyface» Edmonds. Bandet deltar på Clive Davis’ Welcome Back konsert i Central Park på lørdag.

Den kritikerroste britiske artisten Sam Fender debuterte med albumet Hypersonic Missiles i 2019 og har blitt sammenlignet med storheter som Bruce Springsteen, Jeff Buckley og The War on Drugs. Tidligere i sommer annonserte han andre albumet Seventeen Going Under som slippes 8. oktober, og slapp samtidig singelen med samme navn. I forrige uke slapp han videoen til B-siden fra denne, Howdon Aldi Death Queue, og i dag er han ute med den helt nye låta Aye.

JONE fra Lier er endelig tilbake med mer musikk. Denne gangen har han fått med seg Daskeladden og MC Grüber på den vanvittig fengende "Jag Gillar Dig" –perfekt for fest og råning!

Tom Hugo – kjent fra gruppen KEiiNO – gjør comeback som soloartist. Sammen med ektemannen Alexander Olsson har Tom Hugo skrevet 10 låter som skal fremføres under Skeive Sørlandsdager 24.august og slipper i denne forbindelse "STOLT" som første singel.

Eirik Aas slipper "Få det som du vil", hans tredje låt i samarbeidet med Tjommi Records. De to siste låtene hans "Kjør meg opp" og "Fake" ble begge listet på NRK P3, og nå fortsetter Eirik der han slapp med en låt om en typisk sommerflørt

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, The Weeknd, TIX, Post Malone, Ariana Grande, The 1975, Dagny, Ruben, Shawn Mendes, The Beatles, Odd Nordstoga, Drake, Imagine Dragons, The Rolling Stones m.fl.

P3s "Urørt" vinner Rambow slipper ny låt25.9.2021 10:00:00 CEST | Pressemelding

I går vant Rambow finalen i NRK P3 “Urørt” finale og han slapp også sin splitter nye singel “Helt i fra start”, som handler om oppveksten hans på Furuset i Oslo. Rambow aka Simon Negash ble i 2018 kjent som skuespiller med hovedrollen i NRK-serien “Rektors kontor.” I 2020 ga han ut sin første singel “Bentley.” Han har både som skuespiller og artist skapt en solid fanbase allerede i en alder av 17 år. I januar i år ble han kåret til månedens “Urørt” på NRK P3 etter kun fire utgitte singler. I går ble han kårets som vinner av NRK P3 “Årets Urørt”! Han kommer til å opptre på årets P3 Gull. Før det kan du sjekke han ut på årets by:larm, hvor han spiller hele tre konserter. Helt i fra start handler om oppveksten til Rambow på Furuset, og hva han og hans vennegjeng gikk gjennom som små barn og som ungdom. Nonstop har produsert låta. HØR RAMBOW - "HELT I FRA START" HER Her spiller Rambow på årets by:Larm: Torsdag 30. 09 kl 22:00 – Revolver Fredag 01.10 kl 19:00 – by:Larm UNG popsenteret (u18)

Ny musikk fra Nirvana, Elton John, Guns N' Roses, Veronica Maggio, Zoe Wees og mer!24.9.2021 09:25:35 CEST | Pressemelding

Superstjernen Shawn Mendes kommer til Norge! Volbeat annonserer sitt åttende studioalbum, samt turnedatoer for USA! Zoe Wees hørte vi sist fra på Kygos hit Love Me Now, og etter å ha sluppet EP-en Golden Wings med låter som Control og Hold Me Like You Used har hun nå fått med seg 6lack på den nye singelen That’s How It Goes. Om den nye singelen sier Zoe; “I loved working with 6lack. Knowing that 6lack was working really hard until he became who he is now, inspired me on a different level. The way he appreciated the whole team and our new song is so lovely to see. He has one of the most beautiful souls. And I’m on fire performing this one with him..” Guns N’ Roses slipper i dag singelen Hard School. De overrasket verden i sommer ved å slippe låten ABSUЯD, nå følger de opp med Hard School, som slippes samtidig som de er på turné. Det ikoniske bandet kommer til Norge og spiller i Stavanger 15. juli 2022. Kanadiske Alessia Cara er ute med «In The Meantime» i dag, som er hennes tredje album