Ny musikk fra Sandra Lyng, Lady Gaga, Emelie Hollow & Ruben, Juice WRLD, Celeste med flere

Emelie Hollow x Ruben: Hjerteskjærende og emosjonelt i den nye singelen «Break It Right»

Sandra Lyng debuterer som barnebokforfatter og slipper tilhørende musikk

Yusuf / Cat Stevens nyinnspilte Tea for the Tillerman² slippes 18. september

Lady Gaga slipper etterlengtet album

I dag annonserer den globale superstjernen  Ellie Goulding at hun slipper sitt svært etterlengtede fjerde studioalbum "Brightest Blue" med en utgivelsesdato 17. Juli. Albumet vil inneholde en rekke nylige utgivelser sammen med en mengde nye sanger. Singlen «Power» er ute allerede nå.

Vinneren av BBC Sound of 2020, Celeste er ute med sin nye singel «I Can See The Change» gjennom Polydor Records. Låten handler om å finne håp i kjølvannet av motgang og det å innse at en lysere fremtid ligger foran oss. «I Can See Change» er produsert av Grammy vinnende produsent FINNEAS.

Baby Queen slipper sin debutsingle «Internet Religion», en skarp pop-satire fylt med psykedeliske synther, og tekster som skjærer rett til hjertet av den digitale generasjonen. «Internet Religion» er starten på en rekke singler, remikser, covere og visuelt innhold som skal rulles ut regelmessig gjennom året og ende opp som en EP til høsten.

Multiinstrumentalisten Lukas Claude fra Oslo er ute med singelen «Crossfire», som er en kollasj av forskjellige musikksjangre mikset sammen til en mektig låt. Låten kan blant annet høres på P3, hvor den allerede er listet!

Tell Me U Luv Me” fra Juice WRLD og Trippie Redd er ute nå. Produsert av Nick Mira og OK Tanner of Internet Money, og har også en tilhørende musikkvideo regissert av Cole Bennett. I april kunngjorde Juices mor, Carmela Wallace, etableringen av Live Free 999-fondet som vil motta ekstra støtte via Grade A og Interscope Records. Singelen er oppfølgerlåten til “Righteous” lå topp 20 i Norge, og topp 10 i USA med nesten 75 millioner streams i Spotify siden release i slutten av april.

Ny musikk fra Snow Boyz, Seeb x Julie Bergan, Pop Smoke, Kanye West, Tone Damli, Paul Weller med flere3.7.2020 11:42:13 CESTPressemelding

https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/snow-boyz-kjoler-deg-ned-med-iskald-ny-singel-elsker-meg?publisherId=6987388&releaseId=17888424 Snow Boyz kjøler deg ned med iskald ny singel "Elsker Meg" Seeb x Julie Bergan: “Don’t You Wanna Play?” https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/etterlengtet-debutalbum-fra-fenomenet-pop-smoke-er-na-klart?publisherId=6987388&releaseId=17888569 Etterlengtet debutalbum fra fenomenet Pop Smoke er nå klart Tirsdag denne uken overrasket Kanye West fansen med en ny låt og video. “Wash Us In the Blood” (feat. Travis Scott) er mikset av legendariske Dr Dre. Den anerkjente kunstneren Arthur Jafa har regissert musikkvideoen og står bak artwork. Se musikkvideoen her. “Wash Us In The Blood” er første låt fra West sitt tiende kommende soloalbum; God’s Country. Astrid S slipper nå en akustisk versjon av sin nyeste singel; "Dance Dance Dance Acoustic". Låten akkompagneres av en video, se her. DuVet er en rap-duo basert i Oslo som består av to unge talenter, N

Seeb x Julie Bergan: “Don’t You Wanna Play?”3.7.2020 11:19:46 CESTPressemelding

Med låter som “https://open.spotify.com/track/73WJ6rYbtFi0Z2T4hPS1iN?si=-M4qmLv7RweRHpH2NUi4Rg Drink About”, “Rich Love” og “Breathe”, har Seeb klart å oppnå stor suksess internasjonalt med milliarder av streams over alle platformer. Med en av verdens mest streamede låter i katalogen, en remiks av Mike Posners «I Took A Pill In Ibiza», setter Seeb nå kursen for album-slipp, og i den forbindelse slipper de singelen "https://open.spotify.com/album/3i5KKkquh96MJz4IbA96IO?si=i4w-3zcbSk6_h9aqt_KK0g Don’t You Wanna Play?” sammen med Julie Bergan. Den norske duoen, bestående av Simen Eriksrud og Espen Berg, har fått milliarder av streams fordelt over alle plattformer, og nå tar de signaturblandingen av melankoli og eufori, dansemusikk med en menneskelig sensibilitet, til neste nivå og nedover på en mer gjennomtenkt og kunstnerisk vei. "Vi prøvde å gjenoppdage grunnen til at vi gjør dette", mimrer Espen. “Vi ønsket å gjøre noe som føles mer riktig for oss selv, ved å følge de musikalske instin

Etterlengtet debutalbum fra fenomenet Pop Smoke er nå klart3.7.2020 10:36:04 CESTPressemelding

Pop Smoke var en av USAs mest spennende nykommere innen drillbølgen som blomstret opp i New York de siste årene. Undergrunnsfenomenet etterlot sin stadig voksende fanskare i sorg da han gikk bort tidligere i år, bare 20 år gammel. Før han gikk bort var stjerneskuddet i ferd med å fullføre sitt debutalbum. Shoot For The Stars, Aim For The Moon er nå klart, med en stjernespekket gjesteliste med bidrag fra blant andre DaBaby, Lil Baby, Quavo, 50 Cent, Roddy Rich, Swae Lee og Future. Hør albumet HER! Albumet inneholder 19 låter, inkludert den tidligere utgitte smashen "Dior" og ”Make It Rain” med Rowdy Rebel. Tidligere i år lanserte Bashar "Pop Smoke" Jackson "Shoot For The Stars Foundation" som skal støtte, oppløfte og inspirere ungdommen. Stiftelsen, som ledes av hans mor, skal videreføre Pop Smokes visjon og bidra med ressurser til å hjelpe ungdom rundt omkring i verden med å realisere sine drømmer. Om slippet uttalte labelsjef Steven Victor tidligere i våres: “Music is the tool of revo

Snow Boyz kjøler deg ned med iskald ny singel "Elsker Meg"3.7.2020 09:30:00 CESTPressemelding

"Elsker meg" er årets første låt ut fra de energiske brødrene Snow Boyz, og er den første av en rekke nye låter som slippes utover høsten. "Elsker Meg" handler om forholdet Snow Boyz har til kvinner, hvordan de bryr seg og elsker dem - så lenge de elsker dem tilbake. Låten er skrevet og produsert i samarbeid med hitmakerne HEF og HÅWK. HØR SNOW BOYZ - "ELSKER MEG" HER Brødrene Rafael og Paulo Domingos alias Wavy Marley og $k!p utgjør hiphop duoen Snow Boyz. Etter duoen ble dannet i 2009, har de sammen herjet live scenen i Oslo i flere år med en energibombe av et show! Snow Boyz har vist seg å være blant de mest allsidige og oppfinnsomme artistene vi har i Norge i dag, og beveger seg uanstrengt mellom sjangre som rap, afropop og trap. Diversiteten strekker seg fra gatehits som låta "42" til dansbare fengende låter med ZadeKing, Myra og Morgan Sulele. I 2019 slapp Snow Boyz debutalbumet “Hvitt” og var samme år feature på albumet til Arif med låta "Waanderland".