Ny musikk fra Ramón, Sam Smith, Justin Bieber, Rammstein, Calum Scott og Holly Humberstone!

Ramón med ny låt - 17.mai

Alfred - Tyst Minut

Endelig ny musikk fra Sam Smith - Love Me More!

Zeit fra Rammstein!

Turné aktuelle Justin Bieber slipper sin nye singel "Honest" med Don Toliver 29. april. onsdag slapp han den relativt korte låten "I Feel Funny", samt en visuell video til låten, regissert av Cole Bennett. I videoen teaser han den nye singelen "Honest". Nylig overrasket han ved å opptre Coachella med Daniel Caesar med låten "Peaches".

DOMi & JD BECK er signert Anderson .Paaks nye plateselskap APESHIT i samarbeid med det legendariske jazz-selskapet Blue Note Records. I dag slipper de låten "SMiLE", som er det første slippet fra det kommende debutalbumet. Musikkvideoen er regissert av .Paak og DOMi & JD BECK sammen med Mac DeMarco, og gjestes i tillegg av kjente fjes som .Paak, Thundercat og flere.

Holly Humberstone er ute med sin nye singel "Sleep Tight". I fjor sommer fikk Holly følelser for en venn, og synes det var vanskelig å navigere gjennom disse nye følelsene. Hun var redd for å miste en god venn, når linjene mellom vennskap og romanse ble visket ut. Disse følelsene ble til låten "Sleep Tight", som hun har laget sammen med Rob Milton og 1975’s Matty Healy. Holly fremførte låten live for første gang på årets Coachella. Hun har nylig også vært support Girl in Red sin turné, samt Olivia Rodrigo sin USA-turné.

Calum Scott slipper i dag sin nye låt "Heaven". Samtidig ble det kunngjort at hans etterlengtede andre album Bridges kommer 17. juni. Scotts forrige album Only Human er 3x Platina i Norge. Calum Scott er kjent for sin evne til å finne nye måter å utrykke universelle følelser: “As songwriters, we’re always searching for new ways of saying ‘I miss you’ or ‘I love you’ or ‘I want you back... The concept of ‘Heaven’ is the love between two people being so powerful that it is far superior to anything else, any other form of paradise that could be offered. I loved the idea of putting the power into the relationship.”

Den Oscar-nominert skuespillerinnen og sangeren Jessie Buckley og Brit Award-vinnende produsent og musiker Bernard Butler har slått seg sammen albumet For All Our Days That Tear The Heart, hvor tittelkuttet er ute i dag. Samarbeidet startet med en FaceTime-samtale fra Butlers kjøkken i Nord-London til Buckleys bolig i fjellene i County Kerry. Vennskapet deres vokste ut fra en delt kjærlighet og forfedrenes tilknytning til Irland. Buckley hadde lyttet til Old Wow av Sam Lee, produsert av Bernard, mens hun øvde til teateroppsetning av Romeo og Julie mens Butler hadde sett Jessie fremføre musikk fra Wild Rose et TV-show. Resultat av deres samarbeid har blitt et album med 12 nye låter og slippes 10. juni.

Det engelske indie-pop bandet Blossoms er ute med sitt fjerde album Ribbon Around The Bomb. Albumet inneholder låter som “Ode to NYC” og “Everything About You.” Blossoms har tidligere vært nominert I Brit Awards og Mercury Prize, og I sommer headliner de Y Not? Og Truck Festival.

Det har gått 30 år siden utgivelsen av Raw Like Sushi, Neneh Cherrys debutalbum. Med tre Icon Awards og en selvbiografi, skal hennes musikalske karrierer feires med The Versions - hennes klassiske hits i en ny innpakning med kvinnelige artister som alle har latt seg inspirere av Cherry. Andre singel ut fra prosjektet er “Man Child” med Sia. Om Cherry sier Sia: Neneh was my favorite artist when she hit the scene. I saved my pocket money for red FILAs and dreamt one day we would meet. When I was struggling with my mental health in my early twenties, I somehow ended up in their house being taken care of. Neneh, my very first queen, I love you forever!

I 2002 slapp sanger, låtskriver og pianist Norah Jones sitt debut album Come Away With Me. Albumet gjorde stor suksess med salg av 30 millioner eksemplarer og ble nummer én I hele 20 land. I tillegg vant Norah Jones hele 8 Grammys, med priser som blant annet Album of the Year, Record of the Year og Song of the Year. I dag markeres 20 års jubileum av Come Away With Me med en super deluxe edition av albumet som inneholder 44 låter, hvor 22 av låtene er uutgitt musikk.

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, The Weeknd, TIX, Post Malone, Ariana Grande, The 1975, Dagny, Ruben, Shawn Mendes, The Beatles, Odd Nordstoga, Drake, Imagine Dragons, The Rolling Stones m.fl.

Ny musikk fra IMERIKA, Ingebjørg Bratland, Def Leppard, Jada, Rambow, Sean Paul og Joakim Berg!27.5.2022 10:52:44 CEST | Pressemelding

Wanna Party? med IMERIKA Ingebjørg Bratland slipper "I huset med deg". Ein hyllest til kjærleiken og til savnet. Rambow slipper en sommer banger med Monir Baws - Ooh Wee M.I.A. er ute med singelen "The One", og den britiske artisten slapp også musikkvideoen til låta i dag. Dette er hennes første solomusikk på fem år. M.I.A. fikk sitt gjennombrudd med albumet Arular i 2005 og to år senere slapp hun albumet Kala som blant annet inneholdt hitsingelen "Paper Planes". Den globale stjernen Jonas Blue slipper sommerlåten “Perfect Melody”, skrevet sammen med britiske Julian Perretta. “Perfect Melody” er den nyeste singelen fra hans kommende album Together. Rock and Roll Hall of Fame bandet Def Leppard slipper albumet Diamond Star Halos med femten nye låter. Prosjektet markerer bandets første nye utgivelse siden albumet Def Leppard som ble sluppet i 2015. EMI UK markerer signeringen av duoen Chappaqua Wrestling med utgivelsen av singelen “Full Round Table”. Låten er en introduksjon til det nye

Wanna Party? med IMERIKA27.5.2022 08:00:00 CEST | Pressemelding

IMERIKA har hatt et travelt år siden fjorårets deltagelse i Melodi Grand Prix. Hun spilte to fabelaktige konserter på by:Larm og har slupppet flere singler. Hun tok seg heller ikke pause på nyåret da hun i januar slapp EP’en My Name Is Erika. Nå er hun aktuell med sin nyeste singel “Wanna Party”, som slippes i morgen. Låten er skapt for alle som har en festbrems inni sitt eget hode og en hyllest til alle som alltid inviterer andre med ut. Om låten har IMERIKA dette å si: Da æ va på mitt mørkeste (en av dem:D) sleit æ ekstremt med relasjona. Uansett ka, følt æ mæ aldri invitert eller ønska der om æ ble det, og hver sosial setting ble en indre drakamp. Hadd heldigvis tidenes gjeng rundt mæ, som dro mæ med og invitert mæ ut uansett kor mang gang æ brøyt sammen eller gjemt mæ i skogen under et flashback. Skål! Vært stuck på sofaen i over 4 mnd med brekt ankel:) rip:) Tre operasjona, 4. etasje, hund og masse ulykke, men prøve no å lær å gå igjen. Har fått tidenes jernfot, da. Skrev låta med