Ny musikk fra Metallica, Katy Perry, Sebastian Zalo, Blackpink, Surfaces med flere!

Katy Perry slipper etterlengtet album!

Sebastian Zalo og Odd Nordstoga med energitung låt!

BLACKPINK er i dag ute med sin nye singel "IceCream", og har fått med seg selveste Selena Gomez på fetaure. Låten er andre singel ut fra deres kommende debut album som er ventet i oktober i år. Låten er skrevet av Selena Gomez og Ariana Gande, i tillegg til Victoria Monet, TEDDY, Tommy Brown, Steven Franks, Bekuh BOOM og 24. "IceCream" følger opp låten "How You Like That", som slo rekorder på Youtube da det var den mest sette videoen på 24-timer noensinnne, og den som nådde 10.000 likes raskest.

Multitalentet Jaden Smith slipper i dag sitt tredje album "CTV3: COOL TAPE VOLUME 3"Albumet inkluderer singelen "Falling For You" hvor han har med seg sine gode venn og artistkollega Justin Bieber. Albumet består av 17 låter totalt.

Metallica følger opp "S&M" (1999) og slipper "S&M2". Albumet ble spilt inn live i San Francisco med San Francisco Symphony da bandet feiret albumets 20 års jubileum i fjor høst. Albumet som er produsert av Greg Fidelman, Kirk Hammett og Lars Ulrich, tar lytteren med på en mer enn to og en halv times musikals reise sammen med James, Lars, Kirk Hammett og Robert Trujillo. For å toppe det hele har de fått med seg nærmere 80 musikere fra orkesteret SF Symphony, ledet an av de legendariske dirigentene Michael Tilson Thomas og Edwin Outwater. Det er i tillegg spilt inn film fra konsertene, som har blitt vist på mer en 3700 kinoer over hele verden, deriblant i Norge.

Black Thought, vokalisten i den legendariske hip hop-gruppa The Roots, annonserte denne uka at han skal slippe sitt tredje soloprosjekt "Streams of Thought, Vol. 3" denne høsten. I dag slapp han den hardtslående låten "Good Morning" med Pusha T, Killer Mike og superprodusenten Swizz Beats.

Public Enemy ga i dag ut en ny versjon av klassikeren "Fight The Power" fra 1989. På "Fight The Power: Remix 2020" har den legendariske gruppen med seg Nas, YG, Black ThoughtRapsodyJahi og Questlove. I dag annonserte de også at at de skal gi ut et nytt album, "What You Gonna Do When The Grid Goes Down", 25. september via Def Jam.

Disclosureer ute med et ekstatisk nytt album - "ENERGY"! Brødrene er kjent for å finne nye måter å kommunisere med fansen på, og denne gangen er intet unntak. De slipper nå album sammen med spillet «ENERGY MinecraftExperience» som kan spilles HER.

LilTecca slapp i går sine nye singel "Royal Rumble", på selve 18-årsdagen sin. Det ble også sluppet video til låta, som kan ses HER.

Surfaces nye singel "SailAway" følger opp smashet "Sunday Best" som er platinum i Norge, samt Learn to Fly” feat. Elton John.

Den engelske soul-sangeren Celeste slapp tirsdag sin nye singel "Little Runaway". Celeste er en av 2020’s store nykommere blant annet som vinner av BBC Sound of 2020 og skulle i tillegg ha spilt på Øyafestivalen i år. Celeste har samarbeidet med celebre fans som blant annet Billie Eilish og FINNEAS, som produserte hennes forrige singel "I Can See The Change". Singelen "Stop This Flame" som ble sluppet tidligere i år var listet på både P3 og P13. Låten "Little Runaway" kommer med en nyskapende video som kan ses HER.

Diana Krall har sluppet sin andre singel, "I Wished On The Moon" fra det kommende albumet som anses å være en av de viktigste jazz-releasene i år. Diana har solgt over 22 millioner album på verdensbasis og har nesten 2 billioner streams totalt.

Ny låt fra Olivia Holt, denne gang sammen med produsentfenomenet R3HAB. Holt fikk stor suksess med låten "History" i 2017, også i Norge hvor låten har gått til gull.

Den unge multiinstrumentalisten Lukas Claude slipper den fengende og følelsesladete singelen "Underwater". Med sin sjangerblandede musikk og over 100 live-opptredener under beltet, har den spennende artisten satt sine spor på live-scener i Oslo.

Ny musikk fra Ariana Grande, Ruben, Ezzari, Sandra Lyng og konsert med Billie Eilish!23.10.2020 11:01:08 CESTPressemelding

Sandra Lyng slipper nydelig låt på egen dialekt Ruben slipper singelen "Dear God" fra kommende EP! Atle Pettersen slipper julesang med Linnea Dale Ezzari ute med samfunnskritisk EP - "Elsk/Hat-forhold til Søndre" Superstjernen Ariana Grande er i dag ute med den nye singelen "positions". Med låten slapp Grande en splitter ny musikkvideo, som er regissert av stjerneregissør Dave Meyers som hun tidligere har samarbeidet med på "No Tears Left To Cry" og "God Is A Woman". I Norge har Grande toppet VG-lista med fire av sine fem album, inkludert thank u, next fra 2019 som har blitt streamet over 60 millioner ganger i Norge. I år er det 50 år siden Paul McCartney slapp sitt første selvtitulerte soloalbum og 11. desember slippes det tredje i serien; McCartney III. Om albumet uttaler McCartney: “I was living lockdown life on my farm with my family and I would go to my studio every day. I had to do a little bit of work on some film music and that turned into the opening track and then when it was

Sandra Lyng slipper nydelig låt på egen dialekt23.10.2020 09:54:45 CESTPressemelding

Det har vært en innholdsrik høst for Sandra Lyng. I Stjernekamp har hun uke etter uke levert på et høyt nivå, noe som har resultert i en semifinaleplass som går av stabelen på lørdag. I tillegg slapp hun nylig to nye bøker og ny musikk i Corny-serien for barn. Nå er hun aktuell med singelen «Kvitt flagg» som er skrevet sammen med Ruben Markussen (Lay By Me, Walls) og Magnus Bertelsen (Alan Walker, Marcus & Martinus). Låten er oppfølgeren til «Det bli bra igjen» som har vært A-listet på NRK P1 gjennom hele sommeren. «Kvitt Flagg» handler om den frykten man har når man skal gi hjertet sitt til noen andre, å gi den andre personen makten til å knuse det. Jeg heiser flagget, jeg gir meg over, og jeg håper du tar vare på det. Dette er noe alle har følt på. Er følelsene gjensidige? Er jeg god nok? Det er litt skummelt, men jeg satser med hele meg og gir meg over. Låta betyr veldig mye for meg. Den er på nordnorsk, jeg er tilbake på dialekta mi, og det føles så riktig.» -Sandra Lyng Produsent