Ny musikk fra Katy Perry, Cashmere Cat, Veronica Maggio og Øya-aktuelle Lil Halima og Robyn.

Ny låt fra Lil Halima dagen før Øyaopptreden. Multitalentet er i dag ute med "Booty" sammen med den svenske produsenten Canto.

Cashmere Cat “Emotions”. Magnus August Høiberg har nettopp sluppet første nye musikk som Cashmere Cat siden albumet “9” I 2017. “Emotions” er første låt ut fra en EP som slippes senere I år.

Robyn «Ever Again (Planningtorock Remix)». Planningtorock har gjort en remix av Robyns Ever Again fra suksessalbumet Honey. I kveld kl. 21:30 entrer hun hovedscenen på Øyafestivalen.

Katy Perry er ute med den nye låten «Small Talk». Låten er skrevet av Perry selvi samarbeid med Johan Carlsson, Charlie Puth og Jacob Kasher Hindlin, og produsert av Johan Carlsson og Charlie Puth.

Veronica Maggio slipper i dag singelen «5 minuter». Neste onsdag 14. august gjester hun Norge for en showcase på SALT kl 17.30.

Canadiske Alessia Cara slipper i dag singelen «Rooting for you».

Social House Everything Changed EP. Social House som består av Mikey Foster og Scootie Anderson har slått seg opp som produsenter og låtskrivere de siste årene. De har tidligere jobbet med Ariana Grande på blant annet "7 rings" og "thank u, next" som de var med på å skrive og produsere, samt siste "Boyfriend" som er å finne på EPen.

Trippie Redd er ute med albumet ! i dag

Britiske Ella Eyre er ute med låten "Mama" hvor hun har med seg Banx & Ranx og Kiana Lede. Låten er produsert av Banx & Ranx. Etter tapet av sin far reiste Ella tilbake til sine røtter på Jamaica hvor hun samarbeidet med noen av sine favorittprodusenter og låtskrivere.

Mabel slapp sitt debutalbum High Expectations i forrige uke. Albumet har allerede nådd gullstatus i Norge.

God helg:-)

Bon Jovi med ny låt og politisk album21.2.2020 18:05:00 CETPressemelding

Rockelegendene i Bon Jovi er ute med den nye låten "Limitless". "Limitless" er første smakebit ut fra deres kommende album Bon Jovi 2020 som slippes 15. mai og oppmuntrer til optimisme i en ellers usikker verden. Dette er gruppas 15. studioalbum med en tittel som refererer til årets valg i USA og et cover som viser en ettertenksom Jon Bon Jovi gjemt bak solbrillene foran justisdepartementet. Albumet inneholder 10 låter og tar opp aktuelle og tøffe temaer som blant annet våpenlov, krigsveteraners problemer, rasisme, politikk og betydningen av familie. Som Jon selv sier om albumet: "It encompasses life, love and loss". TRACKLISTE: 1. Beautiful Drug 2. Unbroken 3. Limitless 4. Luv Can 5. Brothers In Arms 6. Story Of Love 7. Lower The Flag 8. Let It Rain 9. Shine 10. Blood In The Water

Nyheter fra OnklP, Halsey, Taylor Swift, Bon Jovi med flere21.2.2020 09:55:06 CETPressemelding