Ny musikk fra Jada, Sammy Hagar, Bree Runway, Kid Cudi og Shawn Mendes!

Ramón med etterlengtet debutalbum: SÅ KLART DET GJØR VONDT

SALTI finner endelig sin plass i verden på singelen “DFWM”

Hearts On The Run varmer opp til første albumslipp!

Danske Jada har tatt hjemlandet med storm de siste årene og med sine ærlige, autentiske og oppløftende låter har hun blitt en stor rollemodell og inspirasjon for mange.

Nylig slapp hun sitt nye kritikerroste album Elements – og er nå klar med en ny versjon av “Saturn Return”, hvor hun har fått med seg superstjernen MØ. Popsensasjonen er for tiden ute på sin første europeiske turné og 11. november entrer hun scenen på Royal Arena for å gjøre sitt hittil første store headliner-show.

Sammy Hagar er sammen med bandet The Circle ute med albumet Crazy Times.

The Circle består av tidligere bandkompis i Van Halen bassist Michael Anthony, trommis Jason Bonham og Vic Johnson på gitar. Innspillingen av albumet fant sted i Nashvilles historiske RCA Studio A med produsent Dave Cobbat. Det nye albumet inneholder ti låter, ni originale samt en bemerkelsesverdig cover av Elvis Costello and the Attractions "Pump It Up" fra 1978.

Den kritikerroste britiske artisten Bree Runway er klar med sin nye singel "THAT GIRL".
Om låten skriver Dazed: The scale of her imagination and voyage into the multiverse of genres feels genuinely rare and once-in-a-generation
Bree selv sier: “I’ve been on a mini hiatus and there’s no better way to remind you that I’m THAT GIRL. This song automatically makes me feel like the main character in the middle of a sweaty club, and I’m just oozing sex, glamour and confidence whilst everybody watches. It’s my everyday reminder of how fabulous I am, and it’s your new everyday reminder too - you’re automatically a 10 if you: turn this on, fuck with it, press play and feel liberated, pumped up, and free.”
Musikken til Bree Runway har sanket inn over 100 millioner strømninger globalt og har fått strålende kritikker fra anerkente medier som Clash, NME, The Guardian og Dazed. Tidligere i år fikk hun en plass på “NME 100 Class of 2022” i tillegg til å få to nominasjoner på NME Awards – "Best New Act in the World" og "Best New Act from the UK".

Bordeaux Concert dokumenterer den siste opptredenen til Keith Jarrett på Auditorium de l'Opéra National de Bordeaux i Frankrike 6. juli 2016. Konserten viser Keith Jarrett nå sitt kreative høydepunkt og er nå tilgjengelig som et album.

Claudia Valentina annonserer sin andre EP Foreign Affair. For å feire denne kunngjøringen slipper hun nå låten "Sweat”. Låten er lagd i samarbeid med Lost Boy, Tom Mann og Digital Farm Animals, og gir oss en sterk smakebit av hva vi kan vente oss på den kommende EP’en.

På fredag slapp den amerikanske Grammy Award vinnende artisten Kid Cudi det nye albumet sitt "Entergalactic". Dette er Kid Cudi sitt tiende studioalbum. Albumet inneholder hele 15 spor. På albumet har Kid Cudi med seg gjester som Don Toliver, Ty Dolla $ign og Steve Aioki.

Den mystiske låtskriveren, sangeren og produsenten BoyWithUke er klar med den nye låten “Sick of U” hvor han har fått med seg Oliver Tree.

BoyWithUke slo gjennom i 2021 med hitlåten “Toxic”, som så langt har fått over 1.2 milliarder streams. I mai kom albumet Serotonin Dreams som inneholdt de virale hitlåtene “Long Drives” og “IDGAF” med blackbear

Shawn Mendes er ute med “Heartbeat“, en låt skrevet av Shawn sammen med Jon Bellion.  “Heartbeat“, er å finne på soundtracket til filmen Lyle, Lyle Crocodile som har premiere i Norge 21. oktober. Musikken til filmen er skrevet av teamet bak The Greatest Showman og La La Land, Benj Pasek og Justin Paul. Filmen handler om krokodillen Lyle - en syngende krokodille (Shawn Mendes) som elsker bad, kaviar, god musikk og å bo på loftet i sitt nye hjem i New York!

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, The Weeknd, TIX, Ramón, Post Malone, Ariana Grande, Dagny, Ruben, Shawn Mendes, The Beatles, Odd Nordstoga, Drake, Imagine Dragons, The Rolling Stones m.fl.

Ny musikk fra Machine Gun Kelly, The Cure, Caity Baser og Olly Murs!25.11.2022 10:43:41 CET | Pressemelding

Stormzy med et ærlig og sårbart album – This Is What I Mean Nyforelsket Gus Polden deler julelåten “Stjerna" Rasmus Gozzi og Fröken Snusk med julete ny partylåt Marstein følger opp hit debutalbumet "Medici Marstein" med ny EP – "Xania" Hearts On The Run med et oppløftende budskap! I dag slapp Machine Gun Kelly den nye singelen "Taurus" med Naomi Wild fra filmen med samme navn. I filmen har Machine Gun Kelly en hovedrolle der han spiller under sitt virkelige navn, Colson Baker. Forrige uke, på musikkfronten, mottok MGK sin første Grammy-nominasjon for beste rockealbum med Mainstream Sellout. I dag slapp The Cure 30-årsjubileums deluxe-utgaven av Wish, deres 9. studioalbum, utgitt 21. april 1992. Det ble bandets bestselgende album, og nådde #1 i Storbritannia og #2 i USA, hvor de senere ble nominert til en Grammy i kategorien Best Alternative Music Album. “Kiss You” er Caity Basers første nye låt etter hennes store suksesser med singlene “Friendly Sex'” og ”X&Y”, som begge ble løpske vir

Stormzy med et ærlig og sårbart album - This Is What I Mean25.11.2022 10:18:15 CET | Pressemelding

Stormzy slapp i dag det svært etterlengtede albumet This Is What I Mean. Albumslippet følger opp de tidligere utgitte singlene “Mel Made Me Do It”, “Hide & Seek” og "Firebabe”.Før utgivelsen av sitt tredje album er Stormzy allerede et kulturelt ikon og en av Storbritannias mest dekorerte artister. Med sitt nye prosjekt leverer han en ubestridelig moderne klassiker, som uanstrengt kondenserer et antall forskjellige stiler og sjangre til musikk som på en spennende måte fyller ethvert gap mellom moderne kunst, soul og hip-hop. This Is What I Mean er et dristig og modig sprang fremover fra hans tidligere kritikerroste plater, Gang Signs & Prayer og Heavy Is The Head, som begge gikk til #1 på Englands albumliste. Dette er ikke musikk som er skapt for poplistene, men snarere et intimt kjærlighetsbrev til musikk. Albumet viser personlige og lyriske temaer som sårbarhet, anger, skrøpelighet, helbredelse, glede og triumf på en måte som endrer forestillingen om hva rappere tradisjonelt kan gjøre