Ny musikk fra Gabrielle, Sebastian Zalo, Vidar Villa, Lady Gaga og Tina & Bettina!

Er du Vidar Villas "Askepott"?

Tina & Bettina er ute med låt til årets russ: Chickelacke 2022

Sebastian Zalo forteller om sitt brudd i sangen "Lykkelig uten meg"

Spellemannvinner Gabrielle slipper "Noen som forstår"

Paula Jivén slipper i dag sin debut EP "The Duality In Me". Den svenske artisten og låtskriveren lager trollbindende popmusikk, hvor hver låt er inspirert av hennes strålende fantasi. Jivén debuterte som artist i en alder av 13 år, da hun mottok en Golden Buzzer for sin tolkning av Michael Jacksons "Billie Jean" på svenske Talang. Hun har siden den gang utviklet sitt låtskrivertalent, og sluppet flere låter, hvor blant annet singelen "Say That" var listet  NRK P3 vinter. Med et selvskrevent oppdrag om å «disrupting the comfortable and comforting the disrupted», leverer Jivén en debut EP som viser hennes suverene gave som historieforteller.

I dag slipper Dermot Kennedy sin nye singel "Something to Someone". Dermots forrige album Without Fear har streamet til gull i Norge, og han har spilt flere konserter her til lands. Låten forteller historien om en fjern kjærlighet. I stedet for å dvele ved det triste, tar Dermot lytteren til et sted som er håpefulltnoe fansen hans alltid har sett til han for og hentet inspirasjon fra.

The Rolling Stones slipper i dag to tidligere upubliserte opptak fra en viktig begivenhet i bandets utrolige 60-årige historie. "Tumbling Dice" og "Hot Stuff", begge spilt inn på Stones legendariske hemmelige konserter på den intime Toronto-klubben El Mocambo i mars 1977. Lytt til låtene og se "Tumbling Dice" og "Hot Stuff"-visualisering her og her. Albumet Live at the El Mocambo slippes fredag 13. mai.

Amerikanske Andy Grammer slår seg sammen klubbfenomenet R3HAB og gir ut sommerhiten "Saved My Life" dag.

Superstjernen Lady Gaga slipper sin nye singel "Hold My Hand", som er en del av soundtracket til den kommende blockbuster filmen Top Gun Maverick. Låta er produsert av Gaga og BloodPop, med tilleggsproduksjon av Benjamin Rice.

Den Grammy-nominerte superstjernen Carly Rae Jepsen slipper idag sin etterlengtedesingel "Western Wind". Jepsen gjordenylig et kiritikerrost show Coachella hvor publikum fikk en smakebit av låten. Se den nye musikkvideoen her.Låten er co-skrevet med og produsert av anerkjente Rostam Batmanglij, som blant annet produserte det siste albumet til HAIM.

DNCE er tilbake med låta "Move", som er deres første offisielle singel  fire år. Gruppa, med Joe Jonas spissen, var nylig med på Kygos låt "Dancing Feet".

I dag slipper låtskriveren, sangeren og produsenten BoyWithUke sitt nye album Serotonin Dreams. BoyWithUke slo gjennom I 2021 med hitlåten “Toxic”, som så langt har fått over 1.2 milliarder streams. Albumet inneholder også de virale hitlåtene “Long Drives” og “IDGAF” med blackbear.

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, The Weeknd, TIX, Post Malone, Ariana Grande, The 1975, Dagny, Ruben, Shawn Mendes, The Beatles, Odd Nordstoga, Drake, Imagine Dragons, The Rolling Stones m.fl.

Rambow slipper en sommer banger med Monir Baws – Ooh Wee26.5.2022 10:00:00 CEST | Pressemelding

På fredag er Rambow tilbake med en skikkelig sommer banger. Med seg på den nye singelen, “Ooh Wee” har han med seg den unge og aspirerende rapperen, Monir Baws, som også er fetteren til Rambow. Tittelen til “Ooh Wee” er inspirert av den legendariske låta til Mark Ronson med Nate Dogg, Ghostface Killah, Trife og Saigon. Rambow aka Simon Negash ble i 2018 kjent som skuespiller med hovedrollen i NRK-serien “Rektors kontor.” I 2020 ga han ut sin første singel “Bentley.” Han har både som skuespiller og artist skapt en solid fanbase allerede i en alder av 17 år. I januar i 2021 ble han kåret til månedens “Urørt” på NRK P3 etter kun fire utgitte singler. I september 2021 ble Rambow kåret som vinner av NRK P3 «Årets Urørt!» og fremførte singelen “Take 2” på årets P3 gull. I slutten av 2021 ga han ut singelen “Furuset”. Tidligere i år ga han ut årets første singel,“Ekte”, som er produsert av ORIO og Håwk. Nå følger han opp med feel good låta “Ooh Wee”, sammen med fetteren sin Monir Baws. Låta e

Ny musikk fra Cherie, Veronica Maggio, Mabel, Slæm Dønk og Conan Gray!20.5.2022 10:23:57 CEST | Pressemelding

Veronica Maggios album Och som vanlighy händer det något hemskt er komplett! Cherie Mwangi slipper singelen “Buss It Down” Popstjernen Mabel samarbeider med XXL Freshman-rapperen 24kGoldn på låten "Overthinking". Sangen som er produsert av norske Stargate, viser et ærlig bilde av en klubb-kultur i møte med sosial angst. Med denne låten får lytteren et innblikk i den mørkere siden av Mabels kommende album. "I hope that anyone that may resonate with this song knows that after the darkness comes the light”, sier Mabel selv om låten. Aitch gir ut "1989", som er den andre singelen fra hans kommende album, Close to Home. På tre korte år har Aitch gått fra å være en undergrunnsartist til å bli en liste-toppende, platina-selgende og prisvinnende stjerne. Sangen bygger på det uimotståelige refrenget fra The Stone Roses sin låt "Fools Gold", utgitt i 1989. M Huncho har sluppet det etterlengtede albumet Chasing Euphoria med gjester som Giggs, Potter Payper og Yung Bleu. 9. juni spiller M Huncho i