Ny musikk fra Gabrielle, Lisa Børud, Salti, HAIM, Jessie Ware, JP Cooper, S1sco med flere

Lisa Børud hedrer ektemannen i ny låt!

Gabrielle slipper ny singel - «Sånn Som Deg»

Trevis er tilbake med årets første låt – «Options»!

NALO x S1sco – Capoeira

SALTI feat. CCA Jonas: "Superstitious"

Grammy-nominerte 6LACK slipper i dag den etterlengtede EPen 6 PC HOT. EPen inneholder tidligere utgitte “ATL Freestyle” og bidrag fra blant andre stjerneprodusenten Timbaland og rapkometen Lil Baby. De kritikerroste albumene FREE 6LACK (2016) og East Atlanta Love Letter (2018) har begge solgt til Gull i Norge.

Søstrene HAIM, Este, Alana og Danielle, slapp i dag sitt nye album Women In Music Pt. III. Det nye albumet er det tredje i rekken og følger opp Something To Tell You fra 2017. På Women In Music Pt. III har de igjen teamet opp med to tidligere samarbeidspartnere, Grammy Award-vinnende produsent Ariel Rechtshaid (Adele, Blood Orange, Carly Rae Jepsen) og Rostam Batmanglij (Charli XCX, Solange, Frank Ocean).

Trevor Daniel har fått med seg Selena Gomez på sin nye single «Past Life». Dette er første låten som jobbes globalt av Universal Music. Han har tidligere hatt flere låter som har streamet mye lokalt. Han slapp låten “Falling” i 2019, som nærmer seg dobbel platina her og ble spilt på P3, mp3 og P3X.

Jessie Ware er i dag ute med sitt fjerde album What’s Your PleasureMed tre topp ti album og fire Brit Award-nominasjoner har Jessie bevist sin status som en av Storbritannias mest innflytelsesrike artister.Jessie Ware har også den prisbelønte podcasten Table Manners med sin mor. Som en stor fan av Earth Wind and Fire og Teena Marie hyller hun "the golden age of funk and dance" med sitt nye album. Bidragsytere på albumet er låtskrivere som Kindness, som bidro på Solanges A Seat at the Table, hennes nære venner Danny Parker, Shungudzo Kuyimba, Clarence Coffee Jr. (Dua Lipas Future Nostalgia), og de umiskjennelige guitar twangsene fra Metronomys Joseph Mount som jobbet på Robyns album Honey.

Stjerneskuddet Lil Mosey slipper i dag oppfølgeren til megahiten "Blueberry Faygo"; "Back At It" med Lil Baby. Hør låten her! "Blueberry Faygo" har solgt til Platina og peaket på #15 på singellisten i Norge.

Reggaelegenden BujuBanton er ute med sitt første album på ti år. På Upside Down 2020 har jamaicaneren fått med seg artister som John LegendPharrell, Stephen Marley og Stefflon Don.

Den britiske sangeren JP Cooper slipper i dag EPen «Too Close». EPen følger opp hans siste singel «Little Bit of Love», en oppløftende låt som ble sluppet for å gi hans fans litt oppmuntring i koronatiden. “It feels like it’s been a while since I’ve released a collection of songs, so I’m very happy to be putting this out there. I see “Too Close” as a precursor to my second album. I’d like to think of these songs as part of the same collection.” JP Cooper

JP Cooper har tidligere jobbet med Astrid S på låten Sing It With Mesom gikk til Platina i Norge.

Den svenske artisten og produsenten Alfons har alliert seg med produsentkollega AlexieDivello og slipper i dag sommerlåten “Fanny And The Wee”. Alfons har tidligere sluppet plenty av låter som soloartist, og singelen “Ganjaman” har over 100 millioner streams på Spotify, 2x Platina i Norge og ble i 2015 kåret til årets russelåt på NRK mP3.

Ny musikk fra Snow Boyz, Seeb x Julie Bergan, Pop Smoke, Kanye West, Tone Damli, Paul Weller med flere3.7.2020 11:42:13 CESTPressemelding

https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/snow-boyz-kjoler-deg-ned-med-iskald-ny-singel-elsker-meg?publisherId=6987388&releaseId=17888424 Snow Boyz kjøler deg ned med iskald ny singel "Elsker Meg" Seeb x Julie Bergan: “Don’t You Wanna Play?” https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/etterlengtet-debutalbum-fra-fenomenet-pop-smoke-er-na-klart?publisherId=6987388&releaseId=17888569 Etterlengtet debutalbum fra fenomenet Pop Smoke er nå klart Tirsdag denne uken overrasket Kanye West fansen med en ny låt og video. “Wash Us In the Blood” (feat. Travis Scott) er mikset av legendariske Dr Dre. Den anerkjente kunstneren Arthur Jafa har regissert musikkvideoen og står bak artwork. Se musikkvideoen her. “Wash Us In The Blood” er første låt fra West sitt tiende kommende soloalbum; God’s Country. Astrid S slipper nå en akustisk versjon av sin nyeste singel; "Dance Dance Dance Acoustic". Låten akkompagneres av en video, se her. DuVet er en rap-duo basert i Oslo som består av to unge talenter, N

Seeb x Julie Bergan: “Don’t You Wanna Play?”3.7.2020 11:19:46 CESTPressemelding

Med låter som “https://open.spotify.com/track/73WJ6rYbtFi0Z2T4hPS1iN?si=-M4qmLv7RweRHpH2NUi4Rg Drink About”, “Rich Love” og “Breathe”, har Seeb klart å oppnå stor suksess internasjonalt med milliarder av streams over alle platformer. Med en av verdens mest streamede låter i katalogen, en remiks av Mike Posners «I Took A Pill In Ibiza», setter Seeb nå kursen for album-slipp, og i den forbindelse slipper de singelen "https://open.spotify.com/album/3i5KKkquh96MJz4IbA96IO?si=i4w-3zcbSk6_h9aqt_KK0g Don’t You Wanna Play?” sammen med Julie Bergan. Den norske duoen, bestående av Simen Eriksrud og Espen Berg, har fått milliarder av streams fordelt over alle plattformer, og nå tar de signaturblandingen av melankoli og eufori, dansemusikk med en menneskelig sensibilitet, til neste nivå og nedover på en mer gjennomtenkt og kunstnerisk vei. "Vi prøvde å gjenoppdage grunnen til at vi gjør dette", mimrer Espen. “Vi ønsket å gjøre noe som føles mer riktig for oss selv, ved å følge de musikalske instin

Etterlengtet debutalbum fra fenomenet Pop Smoke er nå klart3.7.2020 10:36:04 CESTPressemelding

Pop Smoke var en av USAs mest spennende nykommere innen drillbølgen som blomstret opp i New York de siste årene. Undergrunnsfenomenet etterlot sin stadig voksende fanskare i sorg da han gikk bort tidligere i år, bare 20 år gammel. Før han gikk bort var stjerneskuddet i ferd med å fullføre sitt debutalbum. Shoot For The Stars, Aim For The Moon er nå klart, med en stjernespekket gjesteliste med bidrag fra blant andre DaBaby, Lil Baby, Quavo, 50 Cent, Roddy Rich, Swae Lee og Future. Hør albumet HER! Albumet inneholder 19 låter, inkludert den tidligere utgitte smashen "Dior" og ”Make It Rain” med Rowdy Rebel. Tidligere i år lanserte Bashar "Pop Smoke" Jackson "Shoot For The Stars Foundation" som skal støtte, oppløfte og inspirere ungdommen. Stiftelsen, som ledes av hans mor, skal videreføre Pop Smokes visjon og bidra med ressurser til å hjelpe ungdom rundt omkring i verden med å realisere sine drømmer. Om slippet uttalte labelsjef Steven Victor tidligere i våres: “Music is the tool of revo

Snow Boyz kjøler deg ned med iskald ny singel "Elsker Meg"3.7.2020 09:30:00 CESTPressemelding

"Elsker meg" er årets første låt ut fra de energiske brødrene Snow Boyz, og er den første av en rekke nye låter som slippes utover høsten. "Elsker Meg" handler om forholdet Snow Boyz har til kvinner, hvordan de bryr seg og elsker dem - så lenge de elsker dem tilbake. Låten er skrevet og produsert i samarbeid med hitmakerne HEF og HÅWK. HØR SNOW BOYZ - "ELSKER MEG" HER Brødrene Rafael og Paulo Domingos alias Wavy Marley og $k!p utgjør hiphop duoen Snow Boyz. Etter duoen ble dannet i 2009, har de sammen herjet live scenen i Oslo i flere år med en energibombe av et show! Snow Boyz har vist seg å være blant de mest allsidige og oppfinnsomme artistene vi har i Norge i dag, og beveger seg uanstrengt mellom sjangre som rap, afropop og trap. Diversiteten strekker seg fra gatehits som låta "42" til dansbare fengende låter med ZadeKing, Myra og Morgan Sulele. I 2019 slapp Snow Boyz debutalbumet “Hvitt” og var samme år feature på albumet til Arif med låta "Waanderland".

Trevis er tilbake med årets første låt – «Options»!26.6.2020 10:21:47 CESTPressemelding

Sivert Brendmoe, som går under artistnavnet Trevis, forlot et komfortabelt liv i Norge for å satse alt på musikkarrieren i LA. I dag har han gitt ut flere singler og har spilt på en av de største festivalene i Norge. Nå er det unge talentet endelig tilbake med ny musikk, og akkurat i tide for å sette stemningen til de sene sommerkveldene. «Denne låta er en vibe! Jeg er utrolig stolt av retningen vi tok med denne. «Options» handler om en fantastisk kvinne som har vært med meg siden dag én, og jeg ville vise henne at det ikke har gått ubemerket. Jeg holder ingenting tilbake når det kommer til følelsene mine for henne, å bruke tid med henne, eller når vi er ute og har det gøy sammen. Det er ikke lett å møte jenter som artist. Musikken kommer alltid først, og det blir til mer enn en fulltidsjobb når man enten er i studio hele natten lang, eller om man er ute på reise. Derfor setter jeg utrolig stor pris på tålmodigheten og forpliktelsen som har gått til å være med en som meg. Det jeg vil s