Ny musikk fra FLETCHER, Mina Okabe, Jessie Reyez, Loyle Carner og El Papi!

Blomstrende samarbeid mellom to av Skandinavias raskest voksende artister; Sebastian Zalo og Olivia Lobato «Alle Roser»

Stjerneskuddet FLETCHER, som i våres spilte for et utsolgt Vulkan i Oslo, slapp i dag debutalbumet Girl Of My Dreams. Albumet er produsert av Malay (Frank Ocean, Lorde), som også har produsert FLETCHERs EP, THE S(EX) TAPES.

Den 22 år gamle dansk-japanske sangfuglen Mina Okabe, slapp i dag singelen "Rain". Her reflekterer Mina over reisen hennes fra å være nykommer til stjerne det siste året. Debutalbumet Better Days ble godt tatt imot med 5-stjerneanmeldelser over hele linja.

“I wrote ‘Rain’ at a time when I felt I was not doing anything well enough and I tried to
hide how I was feeling by keeping it in. I knew I was the only one who could fix how I
felt about myself and I had to change my habits and mentality”, sier Mina om låta.

Jessie Reyez er i dag ute med YESSIE, som er andrealbumet til den kanadiske sangeren. Albumet er produsert og skrevet av Reyez selv, med hjelp fra blant andre Calvin Harris og Tim Suby (Drake, Eminem).

Det 20 år gamle stjerneskuddet Caity Baser slipper en alternativ versjon av låten "X&Y" som kom i august. Caity er å finne på Spotify Viral Chart i Norge, UK og Irland.

Loyle Carner slipper sin tredje singel "Nobody Knows (Ladas Road)" fra hans kommende album hugo. Låten slippes med en medfølgende musikkvideo, som er regissert av Uncanny. Sjekk den ut HER.

Den populære artisten El Papi kommer endelig ut med ny musikk. Denne gangen slipper han "Hjerteløs", hvor han viser en ny side av seg selv. I låten forteller han om alkoholbruk for å kompensere for dårlig mental helse og kjærlighetssorg. Nå vil han bruke plattformen sin for å sette søkelyset på dette problemet!

Den kenyanske artisten Ondara slipper sitt tredje album på Verve Forecast - Spanish Villager no: 3. Den GRAMMY-nominerte singer-songwriteren spiller på Parkteatret i Oslo 5. desember.

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, The Weeknd, TIX, Ramón, Post Malone, Ariana Grande, Dagny, Ruben, Shawn Mendes, The Beatles, Odd Nordstoga, Drake, Imagine Dragons, The Rolling Stones m.fl.

Ny musikk fra Jada, Sammy Hagar, Bree Runway, Kid Cudi og Shawn Mendes!30.9.2022 13:43:04 CEST | Pressemelding

Ramón med etterlengtet debutalbum: SÅ KLART DET GJØR VONDT SALTI finner endelig sin plass i verden på singelen “DFWM” Hearts On The Run varmer opp til første albumslipp! Danske Jada har tatt hjemlandet med storm de siste årene og med sine ærlige, autentiske og oppløftende låter har hun blitt en stor rollemodell og inspirasjon for mange. Nylig slapp hun sitt nye kritikerroste album Elements – og er nå klar med en ny versjon av “Saturn Return”, hvor hun har fått med seg superstjernen MØ. Popsensasjonen er for tiden ute på sin første europeiske turné og 11. november entrer hun scenen på Royal Arena for å gjøre sitt hittil første store headliner-show. Sammy Hagar er sammen med bandet The Circle ute med albumet Crazy Times. The Circle består av tidligere bandkompis i Van Halen bassist Michael Anthony, trommis Jason Bonham og Vic Johnson på gitar. Innspillingen av albumet fant sted i Nashvilles historiske RCA Studio A med produsent Dave Cobbat. Det nye albumet inneholder ti låter, ni origina

Hearts On The Run varmer opp til første albumslipp!29.9.2022 11:02:08 CEST | Pressemelding

12. august markerte begynnelsen for dette megaprosjektet, hvor den anonyme produsenten Hearts On The Run gir ut én ny låt hver uke i et helt år. Dette skal resultere i totalt 52 sanger og 4 album! Den mystiske figuren har et eneste mål om å skape musikk og innhold som samler folk verden rundt. Den gåtefulle produsenter varmer nå opp til første albumslipp med utgivelsen av “We’re The Ones With The Broken Hearts”. Det første av fire album slippes 28. oktober og inneholder alle tidligere utgitte spor. Hearts On The Run eksperimenterer med forskjellige typer dansemusikk, og kombinerer både elektroniske og organiske elementer, noe som gir fansen et bredt spekter av musikk for enhver stemning og anledning. Artisten bak prosjektet har med sin ekte identitet allerede blitt streamet over 500 millioner ganger, og markerer med dette starten på et nytt, ambisiøst og uhemmet prosjekt med full kreativ frihet.

Ramón med etterlengtet debutalbum: SÅ KLART DET GJØR VONDT29.9.2022 09:30:00 CEST | Pressemelding

Fredag 30. september slipper Ramón sitt etterlengtede debutalbum SÅ KLART DET GJØR VONDT. Sammen med albumet slippes en kortfilm med samme navn, som har premiere med to utsolgte visninger på Vega Scene 29. september. Kortfilmen slippes også på TikTok samme dag. Etter det som har vært et rekordår for Ramón, har folk ventet i spenning på albumet. De nære og ærlige tekstene er hjertet i Ramón sitt univers, skrevet og produsert med sin faste makker Andreas Bache-Wiig. Om prosessen sier han selv: “Da jeg gikk inn i denne prosessen var tanken at dette albumet skulle handle om forskjellige faser av kjærlighetssorg, men det har endt opp med å bli en skildring av alt som har skjedd i mitt liv de siste årene. Ting ble helt snudd på hodet etter “ok jeg lover”, og flere av låtene er en direkte konsekvens av at livet mitt tok en helomvending.” “Jeg føler jeg har jobbet med dette albumet i flere år allerede. Tidligere har jeg jobbet veldig prosjektbasert med EP’ene jeg har sluppet, mens nå har jeg h

SALTI finner endelig sin plass i verden på singelen “DFWM”29.9.2022 09:21:15 CEST | Pressemelding

SALTI kjemper sine indre demoner og får endelig en følelse av tilhørighet på singelen “DFWM”. Låten slippes 30. September, og er å finne på den kommende EP’en Demons. Med sin uanstrengte og ufiltrerte tilnærming til å fortelle sin historie, besitter SALTI et talent som strekker seg langt lengre enn sine 27 år. Den Tanzania-fødte, Oslo/bergensbaserte artisten bruker produksjon og melodi som drar inspirasjon fra hip hopens råskap, R&Bs sjelfullhet, poppens struktur og diasporamusikkens dynamikk i sin låtskriving. Tidligere i år slapp SALTI singlene “Love Poor” og “Talk About Me & U”, som markerte startskuddet for hans andre EP, Demons. Kort tid etter fulgte han opp med utgivelsen av “Switch Up”. Med EP’en inviterer SALTI lyttere til skildringer fra hans turbulente liv, og det personlige oppgjøret med hans indre demoner. Med Demons håper han å kunne gi andre som har, eller befinner seg i lignende situasjoner, tilhørighet og styrke. Nå er han klar med fjerde og nest siste singel, “DFWM”, f