Ny musikk fra Dagny, The Rolling Stones, Lido, HRVY, SALTI, med flere!

Melody Gardot & Sting med ny låt!

The Rolling Stones - "Goats Heads Soup" 2020 ute nå!

Ezzari slipper første låt fra kommende tre-spors EP - "Nabolaget"

"Jeg måtte grave i underbevisstheten min" - SALTI ute med ny låt fra debut-EP!

Torine ute med nostalgisk glad-låt om å gjøre teite ting!

Dagny ute med ny låt og til topps på norsk radio!

2. september slapp Lido sin fjerde singel Layaway", fra det kommende albumet Peder, som slippes 18. september. På “Layaway” har han nok engang samarbeidet med den amerikanske duoen THEY. På det kommende albumet har han også med seg Jojo, Col3trane, Brandon Arreaga (PRETTYMUCH) og den London-baserte artisten Ebenezer.

Superstjernen HRVY (21) slipper i dag låten "Good Vibes" med hele Norges Matoma. Låten inneholder en gitarsolo med selveste Skjalg Raaen fra Åge Aleksandersens band Sambandet.
Den unge artisten har det siste året passert over 10 millioner månedlige lyttere og over 1 million følgere på Spotify. HRVY nådde også førsteplassen over alle UMG-artister på TikTok med over 800.000 videoer på hans debutlåt "Personal", som per dags dato har passert over 860 millioner streams på tvers av plattformer.
"Good Vibes" er skrevet av blant andre Grammy-nominerte MNEK, som for tiden klatrer oppover lister med låten "Head & Heart".

Rapstjernen Big Sean er ute med sitt femte soloalbum Detroit 2 i dag, og har fått med seg en rekke bidrag fra celebre artistkollegaer som Post Malone, Travis Scott, Lil Wayne, Ty Dolla $ign, Young Thug, Diddy, og den avdøde LA-legenden Nipsey Hussle. I tillegg har han fått med komikerlegenden Dave Chappelle, Stevie Wonder og Erykah Badu.
Big Sean har toppet Billboards albumliste med sine to siste album; Dark Sky Paradise (2015) og Decided (2017). Hiten "Don't Fuck With You" fra førstnevnte, har solgt til platina i Norge.

Filmmusikken fra live-action versjonen av Disneys klassiker Mulan slippes i dag. Albumet inneholder to låter fra Christina Aguilera - i tillegg til den nye låten "Loyal Brave True" gjør hun også en ny versjon av låten "Reflection" som hun også sang på filmmusikken til den originale animerte filmen fra 1998.

LOVA fortsetter å hevde seg som en skarp, smart og vittig artist. I 2018 ble hun omtalt som Sveriges hotteste nye musikalske eksport, og siden den gang har hun samlet over 50 millioner streams og fått anerkjennelse av Billboard, Idolator, GQ, LADYGUNN, The Line of Best Fit og mer. Hennes nye singel “One Day Left er en påminnelse om at livet er dyrebart. Ingen vet hvordan morgendagen ser ut, så i stedet for å bekymre seg for de små tingene, bør vi nyte hver dag som det er vår siste og sette pris på tingene og de vi har.

Ny musikk fra jens, Nick Strand x Hoaprox & Mio, TINI, Spillage Village, Ezzari, SALTI med flere!25.9.2020 11:36:36 CESTPressemelding

jens - Skandinavias nye stjerneskudd - ute med debut-EP! Norske Nick Strand og Mio teamer opp med vietnamesiske Hoaprox i den nye singelen "With You" (Ngau Hung) FLETCHER har fått med seg Trevor Daniel på låten “Bitter” som er produsert av DJ/produsent Kito (Diplo, Empress Of, Aluna George).Singelen var opprinnelig med på FLETCHERs nye EP THE S(EX) TAPES som ble sluppet tidligere i september, men da uten Trevor Daniel. Houston-baserte Trevor Daniel er kjent for låten “Falling” og nyeste singel “Past Life” med Selena Gomez. Om samarbeidet med Daniel sier FLETCHER: - “Trevor and I slid into each other’s dms about being fans of one another. He’s such a visionary artist and I jumped at the opportunity to collaborate with him. Trevor was able to bring a whole new perspective to the song and I guess we’re both still ‘Bitter’ about our exes. Throughout the video I wanted to explore the themes of masculine and feminine energy in terms of self-discovery. It is about the fear of knowing you need

Norske Nick Strand og MIO teamer opp med vietnamesiske Hoaprox i den nye singelen With You (Ngau Hung)25.9.2020 11:25:28 CESTPressemelding

Norske Nick Strand (tidligere Seeb) og Mio (fra Broiler) har teamet opp med den vietnamesiske stjerneprodusenten Hoaprox online, og har sammen med co-produsent Erik Smalaand brukt coronatiden flittig og har samarbeidet på hver sin side av jorda for å lage ferdig låten "With You" (Ngau Hung). Hør låten HER. "With You" handler om dagens vanskelige situasjon, men artistene ønsker å sende ut et positivt budskap om at bedre tider er i vente så lenge man forenes og står sammen i det. Nick Strand og Mio kom i kontakt med Hoaprox gjennom Facebook i 2019 hvor de i bondet over musikk og utvekslet litt ideer. De to nordmennene festet seg veldig til en 30 minutter lang instrumental som den vietnamesiske produsenten hadde laget. Nick og Mio bestemte seg raskt for å re-produsere låten og innså plutselig at den hadde allerede 3 milliarder streams i Asia. Gjennom god kommunikasjon på tvers av kontinentene ble låta til slutt klar. - "Vi er veldig happy med låta" sier Mio og Nick. - "Dette er også den l

jens – Skandinavias nye stjerneskudd – ute med debut-EP! 25.9.2020 09:00:00 CESTPressemelding

jens har på kort tid gjort seg bemerket som en av de mest spennende nye artistene fra Skandinavia. Den norske pop-låtskriveren slipper i september sin debut-EP bestående av en samling skandinaviske pop-perler som viser bredden av jens sin musikalitet. Siden lanseringen av singelen «Mixtape» i 2018 har han sanket inn over 15 millioner streams på Spotify og har i tillegg hatt viral suksess i Skandinavia, over hele fastlands-Europa og til og med så langt som til Korea. «Mixtape» ble også plassert i flere store poplister i Asia.

Ny musikk fra Astrid S, Odd Nordstoga, Lido, Keith Urban, Justin Bieber med flere!18.9.2020 11:09:06 CESTPressemelding

Astrid S slipper ny singel og annonserer debutalbum: Leave It Beautiful til 16. oktober! Nytt album fra Odd Nordstoga! Vidar Villa vil bare ha "En Time Til"! Lido slipper albumet "PEDER" i dag! Keith Urban ute med sitt 10. album! Yusuf / Cat Stevens med nytt album "Tea for the Tillerman²"! Sam Smith ute med ny singel og annonser nytt album i høst! El Papi ute med ny låt om hun som alltid skilte seg ut! Justin Bieber er i dag klar med sin nye låt «Holy» med Chance The Rapper. Sammen med låten har de sluppet en musikkvideo, se den HER. På tirsdag kom det en splitter ny singel fra den kritikerroste britiske artisten slowthai. Den nye singelen «fhttps://slowthai.lnk.to/FeelAway_JamesBlake_MountKimbie eel away (feat. James Blake & Mount Kimbie)» hadde premiere på BBCs Hottest Record in The World og kom sammen med en video som kan ses HER. Slowthai gjorde tre hyllede konserter i Oslo i fjor på by:Larm, Øya, samt et klubbshow på Vulkan Scene. I dag kunngjorde YUNGBLUD slippdatoen for albumet

El Papi ute med ny låt om hun som alltid skilte seg ut!18.9.2020 11:06:14 CESTPressemelding

El Papi er ute med ny låt! Den unge artisten følger opp suksessen «Sykepleiereinnen» (Sykehuset 2020) med en ny singel, «VOGUE». Den relativt ferske, men talentfulle artisten har gjort navnet sitt bemerket og har millionvis med streams hvor «Sykepleierinnen» alene nesten har hele 18 millioner streams på Spotify. Låta er en hyllest til helsevesenet og deres innsats under Covid-19. I sensommer slapp El Papi låta «Igjen og Igjen» i samarbeid med TIX som gikk rett til topps her i landet. El Papi er nå aktuell med nok en catchy, feel-good låt som får det til å rykke både i nakke og dansefot. «VOGUE» handler om følelsene du får når du faller for en jente som ikke er som de andre. Akkompagnert av opp-tempo gitar-akkorder og sterke melodier forteller El Papi en historie om lykkerusen du får ved en forelskelse - her ved et møte på fest. - «Jeg klarer ikke helt å glemme henne, og jeg tror mange har følt på den samme følelsen. Derfor ville jeg skrive en låt om nettopp det; om den personen som all