Ny musikk fra Astrid S, Lana Del Rey, Benny Blanco m.fl

God fredag!

Her er ukens nyhetsbrev fra Universal.

Astrid S klar med ny EP: Trust Issues

Norman Fucking Rockwell er tittelen på det nye albumet til Lana Del Rey som er ute i dag. Albumet er hennes sjette og er produsert av Lana selv og Jack Antonoff.

Post Malone er i dag ute med låten "Circles", en låt som blir å finne på hans nye album HOLLYWOOD'S BLEEDING som er ute fredag 6. september

benny blanco har teamet opp med Juice WRLD på den nye låten "Graduation".

Oslo-baserte Bright slapp i dag "Summer Nights" hvor han har fått med seg den anerkjente produsenten JNS, som tidligere har jobbet med blant annet Lars Vaular og Unge Ferrari.

Ny smakebit fra det kommende Vin og Rap  2-albumet, som slippes senere i høst. Denne gangen er det Skaterboy Rico og Verk som har barket seg sammen på låten "Drive".

Jax Jones har fått med seg Tove Lo på "Jacques". Låten blir å finne på Jax Jones sitt album SNACKS som kommer 6 .september.

Hip-hop legenden Common er ute med det nye albumet Let Love. Dette er hans første album på tre år og følger opp Black America Again. Lørdag 7. september kan han oppleves live på Sentrum Scene.

Sheryl Crow er klar med sitt ellevte studioalbum med tittelen Threads. Albumet innholder 17 låter med bidrag fra Keith Richards, Johnny Cash, Stevie Nicks, Jason Isbell, Bonnie Raitt, Willie Nelson og St. Vincent for å nevne noen.

Silje HopeEvent & Promotion Manager

Nyheter fra Justin Bieber, Billie Eilish, Astrid S, Mio x Nick Strand, Halsey og flere14.2.2020 12:29:22 CETPressemelding

God fredag! Nye datoer for "Astrid_S:World tour part one" Billie Eilish er i dag ute med tittel låten til den kommende James Bond-filmen Endelig nytt album fra Justin Bieber, Changes Joe Hisaishi slipper best-of album og 30(!) album fra katalogen digitalt Mio x Nick Strand samarbeider med ny låt, promise Sam Smith med Stargate-produsert låt 22 år gamle Isak Danielson slapp i dag “I Don’t Need Your Love”. Låten blir å finne på hans kommende album som også vil inneholde “Part of Me”. Isak legger ut på turne i Skandinavia med start 10. mars, men før det spiller han to konserter på by:Larm i Oslo i slutten av februar. Sabrina Carpenter er tilbake med ny låt og musikkvideo. “Honeymoon Fades” er første nye låt fra Sabrina siden albumet Singular Act II fra 2019. Hun er også å se i Netflix-serien Tall Girl. Migos er ute med låten "Give No Fxk", et samarbeid med Travis Scott og Young Thug. De har også sluppet merch til låten, som man kan få tak i her. Britiske HRVY er i dag ute med singelen “ht

Endelig nytt album fra Justin Bieber14.2.2020 10:00:41 CETPressemelding

Justin Bieber slapp i dag «Changes», som er den kanadiske superstjernens femte studioalbum. Han har fått med seg artister som Post Malone, Travis Scott, Quavo, Lil Dicky, Kehlani og Clever og albumet er produsert av blant andre Poo Bear, Boi 1da og Louis Bell. «Changes» inneholder låtene «Yummy» og «Intentions», som til sammen har blitt streamet over 500 millioner ganger, og som har gjort at han igjen har blitt den mest populære artisten på Spotify globalt. Han har også gitt fansen et unikt innblikk i arbeidet med albumet via dokuserien «Justin Bieber: Seasons» på Youtube. Det er nesten fem år siden Biebers slapp albumet «Purpose», som gikk rett til topps på den norske albumlista. Albumet, som inneholdt låter som «Sorry» og What Do You Mean», har blitt streamet over 150 millioner ganger bare i Norge. I løpet av karrieren har kanadieren blitt streamet over 50 milliarder ganger på verdensbasis.