Ny musikk fra Astrid S, Lana Del Rey, Benny Blanco m.fl

God fredag!

Her er ukens nyhetsbrev fra Universal.

Astrid S klar med ny EP: Trust Issues

Norman Fucking Rockwell er tittelen på det nye albumet til Lana Del Rey som er ute i dag. Albumet er hennes sjette og er produsert av Lana selv og Jack Antonoff.

Post Malone er i dag ute med låten "Circles", en låt som blir å finne på hans nye album HOLLYWOOD'S BLEEDING som er ute fredag 6. september

benny blanco har teamet opp med Juice WRLD på den nye låten "Graduation".

Oslo-baserte Bright slapp i dag "Summer Nights" hvor han har fått med seg den anerkjente produsenten JNS, som tidligere har jobbet med blant annet Lars Vaular og Unge Ferrari.

Ny smakebit fra det kommende Vin og Rap  2-albumet, som slippes senere i høst. Denne gangen er det Skaterboy Rico og Verk som har barket seg sammen på låten "Drive".

Jax Jones har fått med seg Tove Lo på "Jacques". Låten blir å finne på Jax Jones sitt album SNACKS som kommer 6 .september.

Hip-hop legenden Common er ute med det nye albumet Let Love. Dette er hans første album på tre år og følger opp Black America Again. Lørdag 7. september kan han oppleves live på Sentrum Scene.

Sheryl Crow er klar med sitt ellevte studioalbum med tittelen Threads. Albumet innholder 17 låter med bidrag fra Keith Richards, Johnny Cash, Stevie Nicks, Jason Isbell, Bonnie Raitt, Willie Nelson og St. Vincent for å nevne noen.

Silje HopeEvent & Promotion Manager

Nyhetsbrev fra Universal Music11.10.2019 11:38:04 CESTPressemelding

God fredag! Her er ukens nyhetsbrev fra Universal. Ruben er ute med ny musikk og klar for Senkveld! Nick Strand og Mio med en helt ny versjon av hiten "Can't Get Over You" Tracklisten til filmen Charlie's Angels er nå ute. Albumet inneholder elleve låter hvor man finner artister som blant annet Ariana Grande, Nicki Minaj, Alma, Donna Summer, Stefflon Don og Danielle Bradbery og slippes 1. november. Filmen har premier på norske kinoer 29. november. Denne uken kom den fantastiske videoen til Halseys låt "Graveyard". Videoen er regissert av Anton Tammi og billettene til konserten i Oslo Spektrum er ute for salg nå. Britiske YUNGBLUD (Dominic Harrison) har teamet opp med Dan Reynolds fra Imagine Dragons på den nye låten "original me". Låten er skrevet av Harrison og Reynolds og blir å finne på YUNGBLUDS EP the underrated youth som slippes 18. oktober. "fortjent" er første låt ut fra Ka2s kløbbete alias Kløbb Ka2, et klubbkonsept skreddersydd for lange lørdagskvelder på dansegulvet – med be

Nick Strand og Mio med en helt ny versjon av hiten "Can't Get Over You".11.10.2019 08:53:49 CESTPressemelding