Ny musikk fra Astrid S & Dagny, Sam Fender, Elvis Costello samt album fra Juice WRLD!

Astrid S slipper sin nye singel "Pretty" i et ikonisk samarbeid med Dagny!

Tina & Bettina gjør comeback - slipper julelåt!

I dag slippes albumet Fighting Demons av den avdøde superstjernen Juice WRLD. Albumet inneholder 18 låter, med gjestebidrag fra Justin Bieber, Eminem, Polo G, Trippie Redd og Suga fra BTS. Denne uken var det to år siden Juice WRLD gikk bort, og i går ble han minnet i Chicago med Juice WRLD Day; et to timers hedersprogram med ulike gjesteartister.

Kritikerroste Sam Fender slapp sitt andre album Seventeen Going Under i høst, og har i det siste hatt en hit med tittellåten fra dette albumet. Fender har nå fått med seg lovende Holly Humberstone på en akustisk versjon låta. Holly Humberstone er vinner av prestisjetunge 2022 BRITs Rising Star, og ble nylig utpekt av Variety som en av deres Artists to Watch for 2022. Nylig ble det annonsert at hun skal varme opp for Olivia Rodrigo på hennes USA turné til våren, og i forkant av denne varmer hun opp for girl in red på hennes USA turné i mars og april.

Talkshowverten Jimmy Fallon har fått med seg Ariana Grande og Megan Thee Stallion på julelåta "It Was A...(Masked Christmas)". Låta og videoen hadde premiere på The Tonight Show, og handler om å feire jul med ansiktsmaske og er en oppfordring til å vaksinere seg.

Elvis Costello er i dag ute med låten "Paint The Red Rose Blue". Dette er andre låt fra albumprosjektet The Boy Named If som kommer 14. februar.

Det svenske barne-TV fenomenet Babblarna er nå tilgjengelig på norsk, også med den nye låten "Babblarnas julevise". Serien vises på NRK Super.

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, The Weeknd, TIX, Post Malone, Ariana Grande, The 1975, Dagny, Ruben, Shawn Mendes, The Beatles, Odd Nordstoga, Drake, Imagine Dragons, The Rolling Stones m.fl.

Farmen kjendis aktuelle Ezzari med ny låt om å føle seg annerledes - Gategutt21.1.2022 09:35:49 CET | Pressemelding

Førstkommende søndag slipper Farmen kjendis aktuelle Ezzari, sin nye låt “Gategutt”, som han også fremfører et utdrag av på søndagens episode av Farmen. Adam forteller om “Gategutt”: "Gategutt" er en låt om å føle seg annerledes, og bli sett ned på. Jeg tror mange, i ulike settinger har følt seg annerledes, og av den grunn følt seg liten. For min del har jeg følt på dette flere ganger, faktisk i flere settinger. I denne låta snakker jeg om å bli sett på annerledes for å være fra Oslos såkalte drabantbyer. Mange ganger har jeg følt meg sett ned på for å være fra Hauketo i Søndre Nordstrand. Jeg har mange ganger hørt at jeg er fra "ghettoen" i Oslo. Der det er farlig. Der det er mye kriminalitet. Der det er mye innvandrere. Og at dit må man aldri gå. For meg har det vært latterlig å høre. Da jeg fikk mitt første gjennombrudd som artist følte jeg veldig mange ga meg masse kjærlighet. Det var selvfølgelig nytt for meg. Jeg fikk reise Norge rundt, spille konserter, jeg ble invitert på brans

IMERIKA klar med en personlig og sårbar EP20.1.2022 12:28:06 CET | Pressemelding

2021 var et svært sterkt år for IMERIKA. Etter deltagelse i Melodi Grand Prix, to store konserter på by:Larm og et storslått singelløp er standarden allerede satt! I morgen slipper hun sin debut-EP My Name Is Erika - en personlig og sårbar EP med søkelys på mental helse. My Name Is Erika representerer forskjellige perioder i Erika sitt liv: fra da hun var ung og flyttet alene til England og frem til hvem hun er i dag. Det er en følelsesladet EP, med et stort fokus på på mental helse. EPen inneholder de tidligere utgitte singlene “Sorry For Me”, “Exhausted”, og “Wouldn’t Fall In Love”, samt to splitter nye låter. Om EPen forteller IMERIKA: Det eneste du e garantert hele livet, e dæ sjøl. Ka gjør du når du ikke kjenne dæ sjøl igjen lenger? Hvis æ legg livet mitt i hendern din, ka hadd du gjort med det? My Name Is Erika utforske selvforakt, dype depresjona og uforsvarlig oppførsel, presentert med dønn ærlige teksta og et musikalsk landskap med mye smerte og sorg, krydra med litt humor på