Ny musikk fra Astrid S, Broiler, Lukas Graham, Veronica Maggio og mange flere.

Astrid S overrasker med ny EP i natt

Snow Boys slipper debut-album – Hvitt

Broiler har teamet opp med Trevis og slipper låten «ROCKETMAN»

Veronica Maggio er i dag ute med nytt album "Fiender är tråkigt”

The Beatles med musikkvideo for “Here Comes The Sun”

Den Grammyvinnende artisten, DJ’en og produsenten Zedd er i dag klar med låten “Good Thing”, og har fått med seg R&B-kometen Kehlani. Zedd var nylig aktuell med singelen “365” med Katy Perry.

DaBaby, som står bak monsterhiten “Suge”, er nå ute med debutalbumet KIRK. Albumet inneholder bidrag fra blant andre Chance The Rapper, Migos, Gucci Mane og Nicki Minaj. Stjerneskuddet har nylig bidratt på Post Malone’s “Enemies” og “Panini Remix” av Lil Nas X.

Skuespilleren Renée Zellweger (kjent fra blant annet Bridget Jones) spiller hovedrollen i den biografiske dramafilmen JUDY, som omhandler de siste årene til Hollywood-ikonet Judy Garland. Zelwegger gjør selv tolkninger av Judy Garlands kjente klassikere, og med det gir hun ut sitt første soloalbum via Decca Records som også var Judy Garlands plateselskap. Filmen har premiere på norske kinoer 25.10, men musikken er ute på alle kjente strømmetjenester i dag.

Med over 300 millioner strømminger av "Love Someone" er danske Lukas Graham klare med den nye singelen "Lie". Fremover blir det travelt for Lukas Graham som legger ut på turné i Asia og USA denne høsten.

I sommer kom årets freestyle - Lullabye-freestylen til Larsiveli som skapte bølger gjennom sommeren. Både videoen og låten fikk massive tilbakemeldinger fra både fans, kollegaer og konkurrenter. I dag slippes ”Lullaby Freestyle (Remix)

Gabrielle slapp i dag sitt nyeste album Snart, Gabby, som regnes som hennes mest personlige verk hittil. I løpet av de kommende ukene legger hun ut på turné, og spiller utsolgte konserter i både Oslo og Bergen.

Etter sommerens upbeat singel "Ditt Problem", er EHI nå tilbake med en ny, catchy tune, “Ikke Lov Meg Noen Ting”. På låten har han fått med seg den vitale influenseren og YouTuberen Ellen Aabol, som også har vært med å skrive låten sammen med EHI og Kim Ofstad.

Kommende konserter:
27. september - Odd Nordstoga, Vilje Bryggeri, Vinje
27. september - ECM 50: Mette Henriette + Carla Bley Trio , Victoria, Oslo
28. september - ECM 50: Sinikka Langeland+Craig Taborn+Surman/Andersen/Strønen, Victoria
28. september - jens , Vill Vill Vest, USF Verftet, Bergen
28. september - Lise davidsen + Filharmonien, Konserthuset, Oslo
28. september - blackbear, Sentrum Scene
28. September - Snow Boyz, Temur, Chris Abolade, Vulkan Arena
29. september - Lise Davidsen, Den Norske Opera
2. oktober - jens (support for Dagny), Artilleriverkstedet, Horten
3. oktober - Ariana Grande / Social House / Ella Mai, Telenor Arena
4. oktober - jens (support for Dagny), Union Scene, Drammen
5. oktober - jens (support for Dagny), Parkteatret, Oslo
5. oktober - R3hab, Sentrum Scene
10. oktober - Scarlxrd, Blå.
11. oktober - Lemaitre, Den Norske Opera
21. desember - Jul med Odd Nordstoga og DNKO, Folketeateret, Oslo
21. desember - Sandra Lyng, Julekonsert, Skøyen Kirke, Oslo

God helg :-)