Ny musikk fra Ariana Grande, Ruben, Ezzari, Sandra Lyng og konsert med Billie Eilish!

Sandra Lyng slipper nydelig låt på egen dialekt

Ruben slipper singelen "Dear God" fra kommende EP!

Atle Pettersen slipper julesang med Linnea Dale

Ezzari ute med samfunnskritisk EP - "Elsk/Hat-forhold til Søndre"

Superstjernen Ariana Grande er i dag ute med den nye singelen "positions". Med låten slapp Grande en splitter ny musikkvideo, som er regissert av stjerneregissør Dave Meyers som hun tidligere har samarbeidet med på "No Tears Left To Cry" og "God Is A Woman". I Norge har Grande toppet VG-lista med fire av sine fem album, inkludert thank u, next fra 2019 som har blitt streamet over 60 millioner ganger i Norge.

I år er det 50 år siden Paul McCartney slapp sitt første selvtitulerte soloalbum og 11. desember slippes det tredje i serien; McCartney III. Om albumet uttaler McCartney: “I was living lockdown life on my farm with my family and I would go to my studio every day. I had to do a little bit of work on some film music and that turned into the opening track and then when it was done I thought what will I do next? I had some stuff I’d worked on over the years but sometimes time would run out and it would be left half-finished so I started thinking about what I had. Each day I’d start recording with the instrument I wrote the song on and then gradually layer it all up, it was a lot of fun. It was about making music for yourself rather than making music that has to do a job. So, I just did stuff I fancied doing. I had no idea this would end up as an album".

Lørdag 24. oktober er det duket for tidenes virtuelle konsert med Billie Eilish! Musikkfans fra hele verden kan samles og transporteres fra hjemmene sine til en fullstendig oppslukende virtuell opplevelse. Med hjelp av flere kameraer, vinklinger og 3D-effekter, kan publikum tråkke inn i Billies verden, hvor hun spiller et fullstendig livesett. Dette blir en virkelig enestående liveopplevelse. Billetter fås kjøpt HER.

Over et mykt og dempet piano viser den svenske låtskriveren og popartisten LOVA sårbarhet i den nye balladen "Lonely Ones"; en låt en for de ensomme og litt sjenerte der ute. “Lonely Ones” skiller seg ut som en av hennes mest intime og personlige singler til nå.

Lukas Graham teamet opp med G-Eazy på sin siste singel “Share That Love”, en singel som blant annet har toppet den danske radiolista og klatrer på lister verden over. Nå har singelen fått en remiks av R3HAB, som har dette å si om remiksen: I'm happy to have been asked to remix "Share That Love" for Lukas Graham. This songs feel good energy is perfect for starting the party and forgetting about all your problems. I loved working with these guys and this sparked a few new ideas we're excited to work on together. Turn up the volume and let the good times roll! Share That Love!"

Ny musikk fra Shawn Mendes & Justin Bieber, Sam Smith, Ingebjørg Bratland, Vidar Villa, DaBaby med flere!20.11.2020 11:05:21 CETPressemelding

Shawn Mendes og Justin Bieber gjør et stjernesamarbeid! "High School Musical: The Musical: The Holiday Special"- soundtrack er ute! Et "HEI" var alt som skulle til for Vidar Villa! NALO slipper singel om dobbeltlivet Ingebjørg Bratland ute med jule-EP! Med sitt siste album Rockstar har Sfera Ebbasta blitt den mest streamede italienske artisten noensinne, med over 700 millioner strømninger. For første gang noensinne hadde han syv spor på Spotify’s Top 200 globale spilleliste. Nå slipper han sitt nye album Famoso med bidrag fra Lil Mosey, Future, Offset, Steve Aoki og J. Balvin. Etter et meget aktivt år er Sam Smith igjen aktuell med ny musikk. Den nye julesingelen "The Lighthouse Keeper" er ute i dag og ble også lansert sammen med en musikkvideo som kan ses kl 19:00 i dag på Facebook, norsk tid. Låta er skrevet med, og produsert av Labrinth. Sams nyeste album Love Goes er allerede to ganger platina i Norge. På torsdag slapp den britiske rapperen slowthai sin nye singel “nhs” fra det kom

Shawn Mendes og Justin Bieber gjør et stjernesamarbeid!20.11.2020 10:27:21 CETPressemelding

Multiplatinavinnende og Grammy-nominerte Shawn Mendes og selveste Justin Bieber slipper et stjernesamarbeid! I dag er Shawn Mendes klar med “Monster” med Justin Bieber, andre singel fra det kommende albumet Wonder. Superstjernene har også laget en tilhørende musikkvideo sammen. Hør låten HER! Se musikkvideoen HER! “Monster” er produsert av Frank Dukes, som blant annet har produsert hits for The Weeknd, Post Malone, Drake og Camilla Cabello. Musikkvideoen er regissert av Colin Tilley, som også sto for regien på Justin Bieber og Chance The Rappers "Holy" tidligere i år. Shawn Mendes slipper sitt fjerde album, Wonder, 4. desember. 22-åringen, som ble oppdaget via appen Vine, slo gjennom med låten "Stitches" og albumet Handwritten i 2015 og har siden samlet opp nesten 300 millioner streams bare i Norge. I fjor slapp han "Señorita" med Camilla Cabello, som var årets tredje mest strømmede låt i Norge. Albumet Wonder følger opp tre #1-album, tre album som har solgt til Platina, og over 11 sin