Ny musikk fra ACRAZE, Olly Murs, almost monday og Birte Slettevoll!

Dagny er klar med sin nye singel Highs & Lows!

Torine med ny singel; bitches get lonely

Inn i skogen med Odd Nordstoga

Kevin Boine tilbake med dønn ærlig låt!

Fra å opptre på lokale utesteder til å selge ut konserter i løpet av et år, er historien til ACRAZE alt annet enn normal. Etter megasuksessen “Do It To It“ med Cherish, som har passert 10 milliarder totale streams, er ACRAZE tilbake med “Believe“, hvor han har hentet inspirasjon fra Fragmas store hit “Toca’s Miracle“ fra 2001.

Olly Murs har den siste tiden vært i sentrum som vert for ITVs Starstruck hvor han har hjulpet publikum til å virkeliggjøre sine musikalske drømmer med hjelp fra Shania Twain, Ronan Keating og Beverley Knight. Etter Starstruck vendte han tilbake til den roterende stolen i The Voice hvor han dukket opp som mentor sammen med Anne-Marie, Sir Tom Jones og will.i.am, dette var hans femte sesong på showet.

Men i artistverdenen har Murs vært utenfor radaren i over fire år. Debuten kom i 2010 og han har så langt hatt fire singler og fire album på toppen av hitlisten. Etter utgivelsen av sjette album i 2018, You Know I Know, trengte han en pause, men nå er han tilbake med låten “Die Of A Broken Heart“.

San Diego-bandet almost monday, som består av Dawson Daugherty, Luke Fabry & Cole Clisby slapp gladlåten “cough drops” på onsdag. Låten kommer i kjølvannet av suksessen til singlene “sunburn” og “sun keeps on shining”, som kom tidligere i år. Trioen var også aktuell med en turné Nord- og Latin-Amerika i sommer.

Multitalentet Birte Slettevoll fra Volda lanserer tredje singel - “Eventyr” - fra hennes kommende album. Birte er utdannet fra Norges Musikkhøgskole i Oslo og jobber blant annet som sangpedagog ved siden av musikken, som hun også produserer selv.

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, The Weeknd, TIX, Ramón, Post Malone, Ariana Grande, Dagny, Ruben, Shawn Mendes, The Beatles, Odd Nordstoga, Drake, Imagine Dragons, The Rolling Stones m.fl.

The Rolling Stones annonserer det ultimate live-albumet - GRRR Live!30.11.2022 16:42:28 CET | Pressemelding

The Rolling Stones har i dag annonsert utgivelsen av GRRR Live!, Det definitive live-albumet fra bandets 60-år lange karriere. Albumet ble innspilt live under deres 50-årsjubileumsturné i Newark, New Jersey, og gjestes av blant andre The Black Keys, Gary Clark JR, Lady Gaga, John Mayer, Bruce Springsteen og Mick Taylor. Se mer info nedenfor: Released on February 10 via Mercury Studios, the album will be available in various formats; 3LP black, 3LP coloured white (Indies exclusive) 3LP red (d2c exclusive), 2CD, DVD + 2CD, BluRay+ 2CD. The Blu-ray and digital versions will include Dolby Atmos. The best live band in the world deserve the ultimate live greatest hits album and GRRR Live! is it, The Stones at their best! The albumis available to pre-order here and features some of the greatest songs of all time including It’s Only Rock ‘n’ Roll (But I Like It), Honky Tonk Women, Start Me Up, Gimme Shelter, Sympathy For The Devil and (I Can’t Get No) Satisfaction The Rolling Stones celebrated

Ny musikk fra Machine Gun Kelly, The Cure, Caity Baser og Olly Murs!25.11.2022 10:43:41 CET | Pressemelding

Stormzy med et ærlig og sårbart album – This Is What I Mean Nyforelsket Gus Polden deler julelåten “Stjerna" Rasmus Gozzi og Fröken Snusk med julete ny partylåt Marstein følger opp hit debutalbumet "Medici Marstein" med ny EP – "Xania" Hearts On The Run med et oppløftende budskap! I dag slapp Machine Gun Kelly den nye singelen "Taurus" med Naomi Wild fra filmen med samme navn. I filmen har Machine Gun Kelly en hovedrolle der han spiller under sitt virkelige navn, Colson Baker. Forrige uke, på musikkfronten, mottok MGK sin første Grammy-nominasjon for beste rockealbum med Mainstream Sellout. I dag slapp The Cure 30-årsjubileums deluxe-utgaven av Wish, deres 9. studioalbum, utgitt 21. april 1992. Det ble bandets bestselgende album, og nådde #1 i Storbritannia og #2 i USA, hvor de senere ble nominert til en Grammy i kategorien Best Alternative Music Album. “Kiss You” er Caity Basers første nye låt etter hennes store suksesser med singlene “Friendly Sex'” og ”X&Y”, som begge ble løpske vir