Ny musikk fra A1 x J1, Megadeth, Andy Grammer, Conan Gray, WILLOW, Fletcher og Admiral P!

Metalikoner tilbake med nytt album!

De britiske stjerneskuddene A1 x J1 følger opp to Gulltrofeer i Norge med singelen “Deal or No Deal” torsdag kveld. På den nye singelen har de fått med seg BRIT Award-vinneren Mabel. Hun hørte en tidlig demo av låten, og elsket den så mye at hun måtte være en del av den. Kanskje ikke så rart når det brukes godt fra hennes gjennombruddslåt ”Finders Keeper”. Den britiske duoen skal spille på Wireless Festival, og i etterkant legge ut på en Europaturné!

Multiplatinaselgende Andy Grammer fortsetter å skrive energiske og styrkende låter som er skapt for å spilles i store stadioner. Hans nye singel "Good Man (First Love)" handler om alle kvinnene i livet hans som har gjort han til en bedre mann, og er kanskje den nybakte pappaens mest hjertevarmende arbeid så langt. Andy beskriver selv låten som en «fremtidig far-datter sang».

Popfenomenet Conan Gray slipper i dag sitt etterlengtede andre studioalbum Superache.
Den ferske singelen “Disaster” følger med en musikkvideo, se den HER
Med seg på laget har Gray en solid gruppe med bidragsytere. Hele 11 av 12 låter låter er produsert og skrevet med kritikerroste Dan Nigro (Olivia Rodrigo) og tre låter er skrevet med popkollega Julia Michaels. Singelen “Disaster” er produsert av Cirkut (The Weeknd, Katy Perry, Ava Max). Nylig spilte Conan Gray for et fullsatt og utsolgt Sentrum Scene i Oslo.

WILLOW er ute med låta “<maybe> its my fault”, som er produsert av Chris Greatti som tidligere har jobbet med blant andre YUNGBLUD og blink-182. 20-åringen skal i sommer på turné i Nord-Amerika med Machine Gun Kelly.

Fletcher er tilbake med låten ”Her Body Is Bible”. Dette er første låt fra hennes debutalbum Girl Of My Dreams, som slippes til høsten. I mai spilte hun en utsolgt konsert på Vulkan Arena.

Admiral P slipper årets reggae låt “Hei Sommer”. Låten er en hyllest til årstiden vi alle venter gledefullt på hvert eneste år, og som Admiral P selv sier, er hun er veldig digg og deilig når hun først kommer. Med seg på låten har han med svenske Syster Sol, som hadde dette å si om låten, Jag blev glad jag fick frågan att vara med på en sån good vibes tune. Hoppas den kommer sprida massa kärlek bland folk.

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, The Weeknd, TIX, Post Malone, Ariana Grande, The 1975, Dagny, Ruben, Shawn Mendes, The Beatles, Odd Nordstoga, Drake, Imagine Dragons, The Rolling Stones m.fl.

Ny musikk fra M.I.A., Birte Slettevoll, Megadeth, Loyle Carner, Caity Baser og Etta Marcus!12.8.2022 11:16:05 CEST | Pressemelding

HEARTS ON THE RUN – Et år, 52 låter M.I.A. er i dag ute med låta “Popular”, som hun har produsert sammen med Diplo. Den britiske rapperen og sangeren slipper albumet MATA denne høsten, som er hennes første siden AIM fra 2016. Caity Baser slapp i dag den svært etterlengtede låten “X&Y”. Den selvskrevne låten tar oss gjennom Basers nylige brudd, og legger frem alle detaljer om eksens mangler og feil. “This song is all about saying fuck you to the people that think they were your ex but because they did you so dirty, they’re not even classed as that anymore. They’re just your ‘WHY’ - like why the frick did I go there”, sier 20-åringen selv om låten. Loyle Carner slapp onsdag låten “Georgetown”. Låten er gjestet av John Agard som fremfører et rørende dikt om det å være halvt svart og halvt hvit. Låten er produsert av den anerkjente Madlib, og følger opp den forrige singelen “Hate”. Sjekk ut musikkvideoen til “Georgetown” her. Thrash metal-pionerer og metalikoner MEGADETH slipper sin siste

Ny musikk fra Carly Rae Jepsen, Roc Boyz, Elton John, Olivia Lobato/Ramón, The Killers og Benny Blanco!5.8.2022 10:54:03 CEST | Pressemelding

Carly Rae Jepsen har sluppet sin nye singel “Beach House” fra det kommende albumet The Loneliest Time som slippes 21. oktober. I låten tar hun for seg uforutsigbarheten ved nåtidens online dating med uhell og skuffelser det kan bringe, på en ærlig og morsom måte. “Beach House” sementerer til syvende og sist Jepsens arv som en av pophistoriens skarpeste fortellere om de endeløse nyansene av kjærlighet og forhold. Den amerikanske artisten og produsenten Benny Blanco har fått med seg BTS og Snoop Dogg på sin nye låt “Bad Decisions” som ble sluppet i dag. Låten følger med en musikkvideo du kan se her The Killers er ute med låta “boy” i dag, som er produsert av Stuart Price som også produserte albumet Day & Age som toppet den norske albumlista i 2008. Bandet legger ut på turne i Nord-Amerika senere denne måneden, og skal også turnere i Australia og New Zealand i år. Produsentlegenden T Bone Burnett er nå aktuell med albumet The Invisible Light: Spells - en del av trilogien The Invisible Lig