Ny musikk fra A1 x J1, Megadeth, Andy Grammer, Conan Gray, WILLOW, Fletcher og Admiral P!

Metalikoner tilbake med nytt album!

De britiske stjerneskuddene A1 x J1 følger opp to Gulltrofeer i Norge med singelen “Deal or No Deal” torsdag kveld. På den nye singelen har de fått med seg BRIT Award-vinneren Mabel. Hun hørte en tidlig demo av låten, og elsket den så mye at hun måtte være en del av den. Kanskje ikke så rart når det brukes godt fra hennes gjennombruddslåt ”Finders Keeper”. Den britiske duoen skal spille på Wireless Festival, og i etterkant legge ut på en Europaturné!

Multiplatinaselgende Andy Grammer fortsetter å skrive energiske og styrkende låter som er skapt for å spilles i store stadioner. Hans nye singel "Good Man (First Love)" handler om alle kvinnene i livet hans som har gjort han til en bedre mann, og er kanskje den nybakte pappaens mest hjertevarmende arbeid så langt. Andy beskriver selv låten som en «fremtidig far-datter sang».

Popfenomenet Conan Gray slipper i dag sitt etterlengtede andre studioalbum Superache.
Den ferske singelen “Disaster” følger med en musikkvideo, se den HER
Med seg på laget har Gray en solid gruppe med bidragsytere. Hele 11 av 12 låter låter er produsert og skrevet med kritikerroste Dan Nigro (Olivia Rodrigo) og tre låter er skrevet med popkollega Julia Michaels. Singelen “Disaster” er produsert av Cirkut (The Weeknd, Katy Perry, Ava Max). Nylig spilte Conan Gray for et fullsatt og utsolgt Sentrum Scene i Oslo.

WILLOW er ute med låta “<maybe> its my fault”, som er produsert av Chris Greatti som tidligere har jobbet med blant andre YUNGBLUD og blink-182. 20-åringen skal i sommer på turné i Nord-Amerika med Machine Gun Kelly.

Fletcher er tilbake med låten ”Her Body Is Bible”. Dette er første låt fra hennes debutalbum Girl Of My Dreams, som slippes til høsten. I mai spilte hun en utsolgt konsert på Vulkan Arena.

Admiral P slipper årets reggae låt “Hei Sommer”. Låten er en hyllest til årstiden vi alle venter gledefullt på hvert eneste år, og som Admiral P selv sier, er hun er veldig digg og deilig når hun først kommer. Med seg på låten har han med svenske Syster Sol, som hadde dette å si om låten, Jag blev glad jag fick frågan att vara med på en sån good vibes tune. Hoppas den kommer sprida massa kärlek bland folk.

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, The Weeknd, TIX, Post Malone, Ariana Grande, The 1975, Dagny, Ruben, Shawn Mendes, The Beatles, Odd Nordstoga, Drake, Imagine Dragons, The Rolling Stones m.fl.

Ny musikk fra Subwoolfer, Sabrina Carpenter, Tina og Bettina, Lauv og Ólafur Arnalds!1.7.2022 10:36:22 CEST | Pressemelding

Subwoolfer fyller det utenomjordiske fruktfatet sitt med fersken! Tina og Bettina gir bort musikk-inntektene for bekjemping av formueskatt på Oslo vest Smash Mouth, det ikoniske bandet bak monsterhitene "All Star" og "I’m A Believer" er nå tilbake med sin første utgivelse på fire år. "4th Of July" er en hyllest til bandets favoritthelligdag, nemlig USAs uavhengighetsdag. Med seg på låten har Smash Mouth med seg bandets nyeste medlem og vokalist, Zach Goode. Den anerkjente pianisten Ólafur Arnalds annonserer sitt neste album, some kind of peace – piano reworks med utgivelsen av "Woven Song – piano reworks" med polske Hania Rani. Albumet slippes 28. oktober, og er en omarbeidet versjon av hans 2020 utgivelse, hvor han har invitert musikere fra verden rundt til å skape nytolkninger av hans tidligere verk. Filmmusikken til Minions: The Rise Of Gru, er ute i dag. Albumet er produsert og satt sammen av 2022 Grammy Producer of the Year Jack Antonoff. Minions: The Rise Of Gru inneholder en bla

Subwoolfer fyller det utenomjordiske fruktfatet sitt med fersken!1.7.2022 10:27:10 CEST | Pressemelding

Fredag 1. juli slipper Subwoolfer sin nye låt Melocoton (The Donka Donk Song). Det har vært et hektisk år for bandet med Eurovision, og etter imponerende 20 millioner streams på Give That Wolf A Banana, er etterspørselen på ny musikk skyhøy blant fansen. Hør låten HER. “Etter at Give That Wolf A Banana viste seg å være utrolig viktig for menneskene på jorden og reddet flere liv, er det nå tid for å slippe vår neste singel. Det er på tide å rette blikket mot en mindre kjent frukt, nemlig Melocoton, bedre kjent som fersken. Selv om den ikke vil redde bestemoren din på samme måte som en banan ville ha gjort, er det et viktig steg I Subwoolfers utforskning og forståelse av planeten dere mennesker kaller jorden”, sier Subwoolfer selv om låten. Låten ble selvfølgelig spilt inn på den mørke siden av månen, i Subwoolfers romstudio i et stille hjørne kalt krater Manchester. Melocoton (The Donka Donk Song) følger også med en musikkvideo, som har premiere kl 13:00 i dag. Se den HER. Subwoolfer er