Ny leiar i Fiskebåt Vest

Janne Grethe Strand Aasnæs (58) er valt til ny styreleiar i Fiskebåt Vest. Styrka rammevilkår og langsiktig rekrutteringsarbeid er noko av det ho vil jobbe for.

Janne Grethe Strand Aasnæs er ny styreleiar i Fiskebåt Vest. (Foto: Odd Kristian Dahle/Fiskebåt.)

Janne Grethe Strand Aasnæs er dagleg leiar i Strand Havfiske som eig trålaren Havstrand og ringnotsnurparen Strand Senior. No tar ho over roret i Fiskebåt Vest, etter Paul Harald Leinebø som går av etter åtte år.

- Fiskeflåten står framfor mange utfordringar. Ei av sakene vi kjem til å jobbe med framover er å sikre at vi kjem oss gjennom det grøne skiftet på ein god måte, slik at vi står like sterkt etter omlegginga som vi gjer no. Dette omfattar saker som CO2-avgift, sameksistens med andre næringar i havet og at vi ikkje får svekka rammevilkåra for næringa, seier Aasnæs.

Aasnes har solid erfaring frå styrearbeid, og er no blant anna styreleiar i Fiskeri- og havbruksnæringens forskningsfinansiering, FHF. Ho er også leiar for valnemda til Fiskebåt sentralt, og har dermed eit ekstra blikk på det som går på rekruttering.

- Vi må jobbe langsiktig for å få fram dei rette folka til å leie organisasjonen framover. Dette arbeidet startar i regionlaga, så det er viktig at vi jobbar målretta med rekruttering her, både for å få inn yngre krefter og fleire kvinner. Mange av dei som sit i hovudstyret starta nettopp styrekarriera si i eit regionlag, seier Aasnæs.

Fiskebåt Vest er eit regionlag i Fiskebåt og dekker i hovudsak Sogn og Fjordane, Møre og Romsdal og Trøndelagsfylka. Fiskebåt Vest sitt overordna formål er å arbeide for ei verdiskapande og berekraftig havgåande fiskeflåte.

Med seg i styret får ho følgande personar;

Siv Madsen
Mats Grimstad
Karl Otto Risbakk
Rune Ervik
Ola Inge Grønnevet
Terje Teige

Kontaktinformasjon:

Janne Grethe Strand Aasnæs
E-post: janne-grethe@strand-rederi.no

Tlf: 90 11 91 56

Kraftfullt initiativ mot trakassering18.10.2021 14:59:10 CEST | Pressemelding

- Det har den siste tiden vært flere saker hvor unge kvinner står frem med historier om trakassering om bord i fiskefartøy. Vi har alle et ansvar for å bekjempe trakassering i fiskerinæringen. Skal vi lykkes med det må rederiene stille tydelige krav til alle ansatte, og kravene må følges opp. Målet må være å bygge en kultur og rutiner hvor alle ansatte behandles med respekt og likeverd, sier styreleder Jonny Berfjord og adm.dir. Audun Maråk i Fiskebåt.

Ønsker Bjørnar Skjæran velkommen som fiskeri- og havminister14.10.2021 12:12:38 CEST | Pressemelding

- Bjørnar Skjæran er godt plantet på kysten og kjenner næringen godt. Arbeiderpartiet har stått fadder for fiskeripolitikken, når vi ser bort fra Kvotemeldingen. Med sin bakgrunn og sin posisjon som nestleder i Arbeiderpartiet håper vi han får gjennomslag i regjeringen for å sette fiskeriinteressene først ved eventuelle konflikter mellom fiskeriene og nye næringer, sier adm.dir. Audun Maråk i Fiskebåt.