Ny låt og julestemning fra Marcus&Martinus

Universal Music

Marcus&Martinus lader opp til jul og slipper den fengende og lystige låten ‘It’s Christmas Time’. Det er en kjærlighetsfortelling med julens varme og kjære tradisjoner som kulisse. For tvillingene fra Trofors er julen en av årets favoritt-tider, en tid fylt av varme og nærhet som de kan bruke sammen med familier og venner.

«Endelig slipper vi julemusikk igjen, det er lenge siden så det er kult. Denne vil garantert få deg i julestemning, den er catchy og har et herlig refreng. Vi spilte den inn i august så det var ikke så mye julestemning akkurat da, men...».” Marcus&Martinus

Gutta setter julens tradisjoner høyt, og sier dette om høytiden:

«Vi har alltid vært veldig glad i julen. For oss betyr det mye å komme hjem til Trofors, slappe av, være sammen med de vi er glad i, og ikke minst spise digg mat! Det er en tid for oppladning og utelukkende kos, og så er det trivelig med alle tradisjonene og pynten da.» Marcus&Martinus

Marcus og Martinus anses å være Skandinavias største pop-fenomen og har i ung alder rukket å etablere seg som suksessfulle, internasjonale artister med en enorm og dedikert fanbase over hele verden. Tvillingene, som er kjent for sine energiske og tilstedeværende live-opptredener, dro på deres første internasjonale turne i 2018 bestående av hele 26 show. Ikke lenge etterpå ble de invitert med som oppvarmingsartist for Jason Derulo på hans 2Sides World turne i Europa. I fjor sommer (2019) gjorde de hardtarbeidende brødrene en arena-turne i utvalgte Europeiske byer.

I tillegg til et imponerende antall streams og en rekke hits og album,  har de også vunnet Spellemannsprisen som årets artist 2017. Dette gjør guttene til de yngste artistene som noen sinne har vunnet den gjeve prisen.  Etter gjennombruddet med “To dråper vann” i 2012  har de toppet hitlistene med flere singler og album både nasjonalt og internasjonalt. I 2019 signerte Marcus og Martinus en ny verdensomspennende platekontrakt med Universal Music Group og et internasjonalt booking-selskap kalt Paradigm Talent Agency.

Tvillingene fra Trofors slapp låten ‘Love You Less’ tidligere i høst, og går en spennende tid i møte med mer ny musikk og andre planer.

Universal Music

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, Post Malone, Ariana Grande, The 1975, Onkl P, Shawn Mendes, Dagny, The Beatles, Odd Nordstoga, Drake, Imagine Dragons, Seeb, The Rolling Stones m.fl.

Ny musikk fra Diana Ross, Ruben, Mabel, The Killers, Olivia Rodrigo og album fra Kings of Convenience samt ukens Podtips!18.6.2021 08:33:13 CEST | Pressemelding

Diana Ross "Thank You". Nytt album slippes til høsten Kings of Convenience endelig ute med nytt album Nawaz graver dypt i seg selv på “La Meg Leve” Snow Boyz slipper Bare Bangerz (vol 1) Ruben slipper låta “Candy” sammen med frigjørende og brennhet musikkvideo Sonny Alven vil få oss til å danse igjen med "Shut Up And Dance" Trygve Kongshavn med sommerens klareste oppfordring! "Let Them Know" er første nye musikk i 2021 fra Mabel. Låten er en futuristisk, uredd feel-good låt fra Mabel som viser en litt annen musikalsk side ved henne og er skrevet sammen samarbeidspartnerne og vennene Raye, SG Lewis og MNEK. I løpet av det siste året har Mabel vunnet BRIT Award for beste kvinnelige soloartist, nådd over fire milliarder streams, og debutalbumet High Expectations har passert to millioner. Låten "Don't Call Me Up" er tre ganger Platina i Norge, og albumet nærmer seg to ganger Platina. Årets største stjerneskudd Olivia Rodrigo slipper i dag låten “The Rose Song” - skrevet og fremført av Rodr

Kings of Convenience endelig ute med nytt album18.6.2021 08:11:47 CEST | Pressemelding

Kings of Convenience slipper i dag sitt første album på 12 år, Peace Or Love. Så langt har vi fått smakebitene "Rocky Trail" og "Fever", men med det nye albumet kommer også den nye singelen "Catholic Country". Låten har vokal fra duoens gode venn, den canadiske sangeren og låtskriveren, Feist. "Feist kom til Europa sommeren 2019 og motiverte oss til å få gjort noen innspillinger i mitt hus på Sicilia. Vi jobbet med mange låter der. Noen vil se dagens lys i fremtiden, mens "Catholic Country" var allerede ferdig moden. Man trengte bare å plukke den" - Erlend Øye. Peace Or Love er lyden av to gamle venner som utforsker en ny fase i livet sammen og finner nye måter å fange den unnvikende magien på. Albumet er spilt inn over fem år i fem forskjellige byer med elleve sanger om livet og kjærligheten med den forlokkende skjønnheten, renheten og følelsesmessige klarheten som forventes fra Kings of Convenience. Til høsten legger de ut på Europaturné og spiller fire konserter i hjemlandet: 15 Sep