Ny låt og julestemning fra Marcus&Martinus

Universal Music

Marcus&Martinus lader opp til jul og slipper den fengende og lystige låten ‘It’s Christmas Time’. Det er en kjærlighetsfortelling med julens varme og kjære tradisjoner som kulisse. For tvillingene fra Trofors er julen en av årets favoritt-tider, en tid fylt av varme og nærhet som de kan bruke sammen med familier og venner.

«Endelig slipper vi julemusikk igjen, det er lenge siden så det er kult. Denne vil garantert få deg i julestemning, den er catchy og har et herlig refreng. Vi spilte den inn i august så det var ikke så mye julestemning akkurat da, men...».” Marcus&Martinus

Gutta setter julens tradisjoner høyt, og sier dette om høytiden:

«Vi har alltid vært veldig glad i julen. For oss betyr det mye å komme hjem til Trofors, slappe av, være sammen med de vi er glad i, og ikke minst spise digg mat! Det er en tid for oppladning og utelukkende kos, og så er det trivelig med alle tradisjonene og pynten da.» Marcus&Martinus

Marcus og Martinus anses å være Skandinavias største pop-fenomen og har i ung alder rukket å etablere seg som suksessfulle, internasjonale artister med en enorm og dedikert fanbase over hele verden. Tvillingene, som er kjent for sine energiske og tilstedeværende live-opptredener, dro på deres første internasjonale turne i 2018 bestående av hele 26 show. Ikke lenge etterpå ble de invitert med som oppvarmingsartist for Jason Derulo på hans 2Sides World turne i Europa. I fjor sommer (2019) gjorde de hardtarbeidende brødrene en arena-turne i utvalgte Europeiske byer.

I tillegg til et imponerende antall streams og en rekke hits og album,  har de også vunnet Spellemannsprisen som årets artist 2017. Dette gjør guttene til de yngste artistene som noen sinne har vunnet den gjeve prisen.  Etter gjennombruddet med “To dråper vann” i 2012  har de toppet hitlistene med flere singler og album både nasjonalt og internasjonalt. I 2019 signerte Marcus og Martinus en ny verdensomspennende platekontrakt med Universal Music Group og et internasjonalt booking-selskap kalt Paradigm Talent Agency.

Tvillingene fra Trofors slapp låten ‘Love You Less’ tidligere i høst, og går en spennende tid i møte med mer ny musikk og andre planer.

Universal Music

Ny musikk fra Mari Bølla, Ylva, Sam Fender, Kuselofte med flere!27.11.2020 11:17:23 CETPressemelding

Ylva slipper Disney-samarbeidet "Kjærlighet er et kompass" Idolvinner Mari Bølla er ute med sin første julelåt - "Christmas Time (is nothing without you)" Sam Fender slapp i dag låten "Winter Song". Låten er et cover av Alan Hull og Lindisfarne sin låt med samme navn. Låten ble også sluppet sammen med en lyric-video som inneholder bilder tatt av en rekke hjemmløse. Se den HER. Sam Fender skulle egentlig ha spilt på årets Øyafestival. I dag slipper Lil Yachty Lil Boat 3.5, som er en deluxe versjon av albumet Lil Boat 3, som kom ut I mai I år. Det er hele seks nye spor på denne utgivelsen, med gjesteartister som Lil baby, Future, Playboi Carti og Vince Staples. Taylor Swift slapp denne uken dokumentaren/konsertfilmen "folklore: the long pond studio sessions" på Disney +. I dokumentaren fremfører Swift låtene fra hennes nyeste album "folklore" sammen med produsentene Aaron Dessner og Jack Antonoff, og dokumentaren inneholder også samtaler mellom skaperne om hvordan albumet ble til. Nyinns

Ylva slipper Disney-samarbeidet "Kjærlighet er et kompass"27.11.2020 08:30:00 CETPressemelding