NY LÅT FRA KYGO, AVICII OG SANDRO CAVAZZA

Kygo og Sandro Cavazza har ferdigstilt "Forever Yours", en låt Avicii jobbet med før han gikk bort.

During a trip across the US in 2016, Sandro Cavazza shared the early stages of the track with his friend, the beloved and acclaimed DJ/producer/musician/songwriter and performer Tim “Avicii” Bergling. Tim immediately started working on the track, but never got the chance to finish it before he tragically passed away. Inspired by Tim's demo version played at Ultra Music Festival, Kygo and Sandro have together produced a version to honor his memory. Along with the single release of “Forever Yours (Avicii Tribute)” comes a full length video where Kygo and Sandro Cavazza talk about the process of arriving at the final version, what Tim and this song meant to each of them.

Kygo’s, Avicii’s and Sandro Cavazza’s net proceeds from the track will go to the nonprofit Tim Bergling Foundation which benefits organizations that support mental health issues, suicide prevention and education – as well as wildlife conservation and other issues that Bergling had an interest in and passion for.

WATCH THE VIDEO “THE STORY OF FOREVER YOURS” HERE.

Nyheter fra Justin Bieber, Billie Eilish, Astrid S, Mio x Nick Strand, Halsey og flere14.2.2020 12:29:22 CETPressemelding

God fredag! Nye datoer for "Astrid_S:World tour part one" Billie Eilish er i dag ute med tittel låten til den kommende James Bond-filmen Endelig nytt album fra Justin Bieber, Changes Joe Hisaishi slipper best-of album og 30(!) album fra katalogen digitalt Mio x Nick Strand samarbeider med ny låt, promise Sam Smith med Stargate-produsert låt 22 år gamle Isak Danielson slapp i dag “I Don’t Need Your Love”. Låten blir å finne på hans kommende album som også vil inneholde “Part of Me”. Isak legger ut på turne i Skandinavia med start 10. mars, men før det spiller han to konserter på by:Larm i Oslo i slutten av februar. Sabrina Carpenter er tilbake med ny låt og musikkvideo. “Honeymoon Fades” er første nye låt fra Sabrina siden albumet Singular Act II fra 2019. Hun er også å se i Netflix-serien Tall Girl. Migos er ute med låten "Give No Fxk", et samarbeid med Travis Scott og Young Thug. De har også sluppet merch til låten, som man kan få tak i her. Britiske HRVY er i dag ute med singelen “ht

Endelig nytt album fra Justin Bieber14.2.2020 10:00:41 CETPressemelding

Justin Bieber slapp i dag «Changes», som er den kanadiske superstjernens femte studioalbum. Han har fått med seg artister som Post Malone, Travis Scott, Quavo, Lil Dicky, Kehlani og Clever og albumet er produsert av blant andre Poo Bear, Boi 1da og Louis Bell. «Changes» inneholder låtene «Yummy» og «Intentions», som til sammen har blitt streamet over 500 millioner ganger, og som har gjort at han igjen har blitt den mest populære artisten på Spotify globalt. Han har også gitt fansen et unikt innblikk i arbeidet med albumet via dokuserien «Justin Bieber: Seasons» på Youtube. Det er nesten fem år siden Biebers slapp albumet «Purpose», som gikk rett til topps på den norske albumlista. Albumet, som inneholdt låter som «Sorry» og What Do You Mean», har blitt streamet over 150 millioner ganger bare i Norge. I løpet av karrieren har kanadieren blitt streamet over 50 milliarder ganger på verdensbasis.