Ny kjededirektør for Nordbohus

1. september hadde Astrid Hovsten sin første arbeidsdag som kjededirektør for Nordbohus.

NY KJEDEDIREKTØR: Astrid Hovsten

Hovsten kommer fra jobben som regiondirektør i Optimera for region midt hvor hun har jobbet åtte år.

– Jeg har trivdes godt i Optimera og hatt åtte innholdsrike og gode år sammen med gode kollegaer. Da muligheten i Nordbohus dukket opp følte jeg at tiden var inne for et skifte. Nordbohus som kjede og merkevare er solid og veldrevet, og jeg ser frem til å lede laget i tiden fremover. Verdiene og måten forhandlerne fremstår passer meg veldig godt, og jeg ser frem til å bli enda bedre kjent med både selskapene og de ansatte i kjeden, sier Astrid Hovsten.

Astrid Hovsten bor i Melhus utenfor Trondheim og jobber ved kjedens hovedkontor som er i Strandveien i Trondheim.

– Vi er veldig glad for å få Astrid med på laget. Vi mener hun har den rette bakgrunn og profil til å bidra til videre vekst i en allerede sterk og solid kjede, sier Kristian Reistadbakken som er direktør for salg og kjededrift i Mestergruppen.

Les mer om Nordbohus

NY KJEDEDIREKTØR: Astrid Hovsten