Haut Nordic

Ny direktør i Haut Nordic Facility Services

Lovisa Hegborn er ansatt som Haut Nordic Facility Services’ nye driftsdirektør. – Lovisa er drivende dyktig og blir en sentral og viktig leder i konsernets videre vekst, sier administrerende direktør Olav Langli.
– Jeg gleder meg til å bidra til å utvikle tjenestetilbudet vårt og skape en mer effektiv dag for våre kunder, sier driftsdirektør Lovisa Hegborn i Haut Nordic Facility Services. (Foto: Haut Nordic Facility Services)

– Dette er utrolig spennende! Her får jeg samarbeide med kreative mennesker og utvikle et fremtidsrettet og bærekraftig konsept som jeg har stor tro på. Vi driver med nybrottsarbeid i en etablert bransje, og jeg er overbevist om at vi skaper økt trivsel og effektiv tidsbruk for kundene våre, sier Hegborn, som har 17 års erfaring fra hotell-, service- og facility-bransjen.

Haut Nordic Facility Services AS har en enkel, men stor visjon: Å tilby kontorer med hotellfølelse. Ved å gjenskape servicen fra Haut Nordics hoteller i kontorbransjen, skal du som medarbeider kunne gjøre unna alle private gjøremål i løpet av arbeidsdagen. Sånn at du får en enklere og mer effektiv dag, enten du er på jobb eller privat.

Fjerner tidstyvene
Hegborn kommer fra stillingen som daglig leder for Fornebuporten Soft Services AS. Der ledet hun arbeidet med konseptualiseringen, åpningen og driften av Fornebuporten. Blant arbeidsoppgavene hennes var å utvikle resepsjonsområdet, kurs- og konferanse-tilbudet, treningssenteret og øvrig servicetilbud i bygget.

– Jeg er så vidt kommet i gang i stillingen som driftsdirektør og stortrives allerede. Det føles meningsfylt å lede et innovativt arbeid som skal fjerne andres folks tidstyver. I Haut Nordic gjør vi det ut ifra vissheten om å skape et bærekraftig og helhetlig konsept for alle som jobber i kontorene vi har facility-ansvaret for, sier Hegborn, som så langt har en innholdsrik karriere å se tilbake på.

Hun kan blant annet vise til pre-opening-erfaring fra Scandic Hotels, i rollene som hotelldirektør for Scandic Vulkan, samt som Front Office Manger for Scandic Oslo Airport. Hegborn har også vært hotelldirektør for Scandic Järva Krog i Stockholm, i tillegg til at hun vant HSMAI-prisen som Årets unge leder i reiselivsbransjen i 2012.

– Struktur og gjennomføringskraft
Administrerende direktør Olav Langli er svært fornøyd med sin nye medarbeider. Han betegner Hegborns kombinasjon av forståelse for kundens behov og lange driftserfaring, som unik.

– Lovisa tilfører vår organisasjon struktur og gjennomføringskraft – og hun gjør det med et smil. Hun vil være en svært viktig del av selskapets videre utvikling, og samt i karriereutviklingen av våre høyt verdsatte medarbeidere. Med Lovisa på plass, er vi nå godt rustet for den viktige jobben med å sikre leveransekvalitet og bærekraftløsninger som alle våre kontorgjester forventer og verdsetter i arbeidsdagen, sier Langli.

Per i dag er nystartede Haut Nordic Facility Services i gang ned å konseptualisere sine egne merkevarer i Fornebuporten hvor det i dag jobber cirka 2000 mennesker i et tyvetalls bedrifter. Bygget blir trolig Norges første kontorbygg med concierge-service og egen roomservice-meny, og vil fra 2020 også romme en sushirestaurant og Haut Nordic Facility Services eget kontorkafékonsept. Selskapet har gode vekstplaner og sikter mot å utvikle bærekraftige og innovative konsepter for en håndfull nye kontorbygg i løpet av nærmeste fremtid.

Lovisa Hegborn, driftsdirektør Haut Nordic Facility Services AS
e-post: lovisa.hegborn@hautnordic.no
mob: 976 49 885

Olav Langli, adm. dir. Haut Nordic Facility Services AS
e-post: olav.langli@hautnordic.no
mob: 480 60 480

Bilder

Last ned bilde
Last ned bilde

Om Haut Nordic

Haut Nordic
Oksenøyveien 8 - 10

+ 47 977 44 006https://www.hautnordic.no

Haut Nordic er et hotell- og restaurantkonsern. Selskapet drifter per i dag 3 hotell og flere restauranter. Vi jobber både med egenutviklede konsepter og franchisekonsepter. Vår største samarbeidspartner på hotell er for tiden Nordic Choice. Selskapet har også avtaler med Big Horn og Dolly Dimple’s.

Haut Nordic er et offensivt, nyskapende og annerledes hotell- og restaurantkonsern. Hos oss er kreativitet den viktigste egenskapen.

“Vi skaper og bygger produkter etter hva gjestene liker og vi liker. Derfor er konsernet i konstant endring. Vi har bygget marked og skapt lønnsomhet der ingen andre har klart det før oss.

Haut Nordic As skal fortsette veksten gjennom kreativitet, flat struktur, gjennomføringskraft og gjennom hotell- og restaurantnæringens beste medarbeidere.

Vil du være med på reisen er det bare å ringe.”