Visit Geilo

Ny daglig leder i Visit Geilo

Geilo er en av Norges største turistdestinasjoner og hyttekommuner. Destinasjonsselskapet Visit Geilo består av ca 150 lokale medlemsbedrifter, og er en utviklings- og markedsorganisasjon for turismen på Geilo. Selskapet er en ideell bedrift der alle midler investert gjennom selskapet går til markedsføring av Geilo og utviklingen av reiselivsproduktet
Heidi Stevning

Nyansettelse

Heidi Stevning, 33 år fra Lampeland, er ansatt som ny daglig leder i destinasjonsselskapet Visit Geilo. Heidi kommer fra vikariat som vertskap på Sunnmøre, og har bakgrunn fra flere hoteller både i Trondheim og Sogn, samt co-working prosjektet Rockethouse i Sogndal. Formell utdannelse er Internasjonal markedsføring fra BI i Trondheim og Singapore, samt HR-management fra Copenhagen Business School.

«Heidi har nyttet Geilo som feriested både i oppveksten og ungdommen, og er godt kjent med hva Geilo og Hol kommune byr på. Nå er hun altså klar for å flytte hit og bidra. Vi får en engasjert og motivert daglig leder med erfaring fra HR, reiseliv og prosjektledelse, og gode samarbeids- og kommunikasjonsevner. Vi tenker at hun er som skapt for jobben!» sier Roger Espeli, styreformann i Visit Geilo.

«Jeg har hatt en liten drøm om å flytte til Geilo en god stund», forteller Stevning. «Lokasjonsmessig er Geilo perfekt, omkranset av fjell og vidder, og samtidig så lett tilgjengelig for folk fra både øst og vest. Da denne jobben dukket opp, som er så spennende og med så mange muligheter, skjønte jeg at her måtte jeg kaste meg rundt. Nå gleder jeg meg til å komme på plass og ikke minst i gang».

Rask oppstart

Det bli rask flytteprosess og snarlig oppstart for Stevning. Allerede medio november er det første arbeidsdag hos Visit Geilo.

«Aller først gleder jeg meg til å bli bedre kjent med Geilo, og ikke minst alle medlemmene i Visit Geilo. Jeg tar ydmykt over stafettpinnen etter Lillvi Hole. Det blir viktig å videreføre den gode jobben som allerede er gjort, med alt det spennende som skjer. Jeg er glad for at jeg skal jobbe med så mange flotte og engasjerte folk, og jeg gleder meg til alt vi skal få til sammen fremover!»

Heidi Stevning
Roger Espeli

Om Visit Geilo

Visit Geilo
Vesleslåttvegen 8
3580 Geilo

(+47) 32 09 59 00https://www.geilo.com/

Følg pressemeldinger fra Visit Geilo

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Visit Geilo på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Visit Geilo